quote:condeleerd
quote:verschrikkelijk gecondeleerd heel heel veel sterkte
quote:gecondeleerd en heel veel sterkte
quote:heel veel sterkte en kracht gecondeleerd
quote:Gecondeleerd en heel veel sterkte
Het was een grap, niemand zei dat het een goede wasquote:Op maandag 20 mei 2013 12:41 schreef Darkestrah het volgende:
Tikkeltje vergezocht als je het mij vraagt.
joh, zo heet dat poezekind....quote:Op maandag 20 mei 2013 07:24 schreef Paul het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/Etbgouda
[ afbeelding ]
Wandtdtdtdttd!
![]()
quote:Nederland rouwt om Ruben en Julian
quote:Onze oprechte deelneming
quote:Ze zullen altijd in onze harten zijn
quote:ik wens je een hele fijne maandag
Ja maar als ik er niets over post denken mensen dat ik er niets om geefquote:Op maandag 20 mei 2013 13:08 schreef Matty___ het volgende:
verschrikkelijk dat ze dood zijn. maar kom op doe nou niet alsof je er dagelijks over de vloer kwam en je ze persoonlijk kent.
beetje meeliften op hun dood....
En daarom negeer ik ze, en sommige markeer ik zelfs als "spam / ongewenst"quote:Op maandag 20 mei 2013 13:09 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ja maar als ik er niets over post denken mensen dat ik er niets om geef
quote:Op maandag 20 mei 2013 13:11 schreef Spartagek het volgende:
[..]
En daarom negeer ik ze, en sommige markeer ik zelfs als "spam / ongewenst"
Linkje?quote:Op maandag 20 mei 2013 13:13 schreef Matty___ het volgende:
heerlijk. Nu ben ik op facebook in discussie met zo een mongool die deze pics maakt....
quote:
quote:Op maandag 20 mei 2013 12:42 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Het was een grap, niemand zei dat het een goede was
En voor de slechte grappen: ONZ / slechte zelfbedachte grappen, deel 34quote:Op maandag 20 mei 2013 12:43 schreef Pap89 het volgende:
Voor de goede grappen, even naar facebook "Grappige plaatjes" en delen maarrrr!
Ik ben zo naar de klote vandaag dat het me nog niet eens was opgevallen.quote:Op maandag 20 mei 2013 13:16 schreef Matty___ het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/Etbgouda
[..]
live....![]()
Ja die twee weken waren ze gewoon levend en wel. Tot ze gevonden werden, toen gingen ze spontaan dood.quote:Op maandag 20 mei 2013 13:44 schreef Jerkmaine het volgende:
[..]
Aha, de precieze sterfdatum is dus ook al bekend?
[ afbeelding ]
Shit man, het werk van het NFI kunnen we dan ook wel achterwege latenquote:Op maandag 20 mei 2013 13:47 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ja die twee weken waren ze gewoon levend en wel. Tot ze gevonden werden, toen gingen ze spontaan dood.
Aldus de cake-bakker.quote:Zo ff het huisje echt spik en span gemaakt, zo richting de gamma om te kijken voor magnetron beugel om de gekregen magnetron op te hangen!
indeed. En dan morgen weer verder gaan met de orde van de dagquote:Op maandag 20 mei 2013 13:08 schreef Matty___ het volgende:
verschrikkelijk dat ze dood zijn. maar kom op doe nou niet alsof je er dagelijks over de vloer kwam en je ze persoonlijk kent.
beetje meeliften op hun dood....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |