maar ik denk wel dat ze allemaal comic sans kennenquote:
Er bestaat geen 'goed' gevoel voor humor. Alleen maar een andere soort humor.quote:Op maandag 20 mei 2013 23:25 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Geen goed gevoel voor humor.
[..]
Nee die van mij is wel goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar wat moet dit in hemelsnaam voorstellen?
[ Bericht 19% gewijzigd door Raindrops op 21-05-2013 00:37:48 ]We're like raindrops on rooftops
Falling, crashing hard
Moet zeggen dat de selfies hier wel meevallen, op hyves was dat wel echt absurd.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:31 schreef Raindrops het volgende:
Ik haat het als mensen de hele tijd "selfies" op Facebook plaatsen en dat ongeveer 3 keer per dag.
[ afbeelding ]
Maar wat moet dit in hemelsnaam voorstellen?
Bij mij valt dat echt niet mee, zo veel mensen doen het en dan ook zo vaak per dag. Heb het ook maar uit m'n tijdlijn gehaald want het werd echt te veel. Maar het gaat ook om die foto's, je ziet altijd wel een duckface of kilo's makeup en dat krijgt altijd 50 likesquote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:36 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Moet zeggen dat de selfies hier wel meevallen, op hyves was dat wel echt absurd.
Zulke mensen krijgen te weinig realistische feedback, niet iedereen kan daar even goed mee omgaan.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:31 schreef Raindrops het volgende:
Ik haat het als mensen de hele tijd "selfies" op Facebook plaatsen en dat ongeveer 3 keer per dag.
Maar wat moet dit in hemelsnaam voorstellen?
Ja, kan wel. Ik bedoel, dit is toch niet mooi meer? D'r mascara alleen al schrikt me af.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:39 schreef Duitser40-45 het volgende:
[..]
Zulke mensen krijgen te weinig realistische feedback, niet iedereen kan daar even goed mee omgaan.
Dat weet zij toch niet, niemand die het haar verteld, alleen maar complimentjes en likesquote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:41 schreef Raindrops het volgende:
[..]
Ja, kan wel. Ik bedoel, dit is toch niet mooi meer? D'r mascara alleen al schrikt me af.
Tsja, ikzelf zeg er ook niks van, maar ik like ook nooit foto's van haar want ze zien er altijd zo uitquote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:44 schreef Duitser40-45 het volgende:
[..]
Dat weet zij toch niet, niemand die het haar verteld, alleen maar complimentjes en likes
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:31 schreef Raindrops het volgende:
Ik haat het als mensen de hele tijd "selfies" op Facebook plaatsen en dat ongeveer 3 keer per dag.Mijn dochter van 3 wil ook zo'n barbie pop zei ze.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar wat moet dit in hemelsnaam voorstellen?
You dont believe me ? Read this line again.
Kinderen lelijk noemenquote:Op maandag 20 mei 2013 15:07 schreef Stansfield het volgende:
Ik heb er ook eentje die verschrikkelijk is. Haar laatste 20 berichten op facebook zijn:
15 like en share. inclusief reactie van iemand dat ze dat wel vaak doet en of ze dan ook wel eens wat wint. Zelf heeft ze nog niks gewonnen maar een vriendin van haar wint elke week wel wat.
2 ruben en julian kaarsjes.
2 kijk eens hoe geweldig mijn lelijke kinderen zijn.
1 klagen over de plantsoendienst dat die zo maar zonder te waarschuwen een boom gaan bijsnoeien boven hun auto. En dan ook nog klagen dat ze meer om zich heen zitten te kijken dan te werken en dat ze echt werk moeten gaan zoeken. Zelf werkt ze 3 uur per week in de thuiszorg ofzo.
Maar toch is het zo af en toe heerlijk om je even lekker te ergeren....
Moet dit op de vroege dinsdagmorgen?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 07:28 schreef Skillstorm het volgende:
Bahahaha, een mutual friend van een persoon die ik ken, ik moest lachen.
http://imgur.com/7XFZNrT
Die reacties ook.
Amen.quote:Op maandag 20 mei 2013 21:07 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb ze nog niet gezien gelukkig. Vervelend hoor, voor die jochies en de familie/vrienden (understatement), maar mijn hemel zeg. Wat een overdreven 'kijk-mij-eens-medelijden-hebben-en-dus-geweldig-zijn'-gedoe.
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:31 schreef Raindrops het volgende:
Ik haat het als mensen de hele tijd "selfies" op Facebook plaatsen en dat ongeveer 3 keer per dag.Ik zie een popSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar wat moet dit in hemelsnaam voorstellen?
Nou dit kind voorlopig nog niet hoorquote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:18 schreef ArtemisQ het volgende:
[ afbeelding ]
Meer van deze pareltjes op https://www.facebook.com/pages/Chez-Monique/201270456670885
Ik heb nog nooit aan bacon hoeven denken vanwege een baby.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:18 schreef ArtemisQ het volgende:
[ afbeelding ]
Meer van deze pareltjes op https://www.facebook.com/pages/Chez-Monique/201270456670885
(10.464 personen vinden dit leuk · 73.823 praten hierover)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |