Dat taalgebruik.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:43 schreef Ceviche het volgende:
[ link | afbeelding ]
Aandachtshoerecht hoor vertel het of vertel het niet.
Tevens: verloven als je elkaar nog geen halfjaar kent
17 en verloofd? Uh.. ja oke, moet kunnenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:50 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Hij is 17 (homo, maar dat is irrelevant).
Volgens mij was hij op valentijnsdag nog vrijgezelquote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:52 schreef Bombvis het volgende:
[..]
17 en verloofd? Uh.. ja oke, moet kunnen
O ...quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:50 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Hij is 17 (homo, maar dat is irrelevant).
Subtiel.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:42 schreef thats_meh het volgende:
Een wijf op mijn FB zette de hele dag door plaatjes over Ruben en Julian op haar tijdlijn. Ik had mijn status veranderd naar dat iemand die deze plaatjes deelt zichzelf heel goed en een wereldverbeteraar vind. Vanmorgen was ze uit mijn vriendenlijst. Dat merkte ik overigens omdat ik geen debiele dochter updates kreeg.
'Aandachtshoer' helpt ook niet echt als je het over een jongen hebt.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:25 schreef AthCom het volgende:
[..]
O ...
Zegt weer genoeg dat ik hem voor een meisje aanzag.
Slaap borsten.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wat zijn sleep tite? Is dat fries voor hangtieten?
Was die ook kwijt dan?quote:
Ik lig hier in een deuk.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:11 schreef Little_Dolls het volgende:
Geen idee of deze hier al gepost is... Kwam ik tegen in US.
[ afbeelding ]![]()
_________!
Jezus.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:11 schreef RockNijntje het volgende:
Hoera. Na Facebook nu ook Whatsapp.
[ afbeelding ]
Telkens als ikquote:
ik hoor hem nog draaien in zijn grafquote:
Ik blijf mij verbazen hoe mensen op facebook allerlei persoonlijke gesprekken met elkaar voeren. Zonder enige schaamte.quote:
heb jij wel wat te verbergen dan?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik blijf mij verbazen hoe mensen op facebook allerlei persoonlijke gesprekken met elkaar voeren. Zonder enige schaamte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |