Ah, dit dus:quote:Op dinsdag 21 mei 2013 12:17 schreef Jabberwocky het volgende:
Goed stuk voor alle Ruben & Julian posters: http://www.nu.nl/algemeen(...)an-egocentrisme.html
quote:Op maandag 20 mei 2013 21:07 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb ze nog niet gezien gelukkig. Vervelend hoor, voor die jochies en de familie/vrienden (understatement), maar mijn hemel zeg. Wat een overdreven 'kijk-mij-eens-medelijden-hebben-en-dus-geweldig-zijn'-gedoe.
Jep, precies dat.quote:
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:18 schreef ArtemisQ het volgende:
[ afbeelding ]
Meer van deze pareltjes op https://www.facebook.com/pages/Chez-Monique/201270456670885
(10.464 personen vinden dit leuk · 73.823 praten hierover)
Ja, daarvoor leef je, om je voort te planten.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:18 schreef ArtemisQ het volgende:
[ afbeelding ]
Meer van deze pareltjes op https://www.facebook.com/pages/Chez-Monique/201270456670885
(10.464 personen vinden dit leuk · 73.823 praten hierover)
Mooi artikel, en zo werkt het volgens mij ook, hierdoor lijken je eigen problemen even minder erg.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 12:17 schreef Jabberwocky het volgende:
Goed stuk voor alle Ruben & Julian posters: http://www.nu.nl/algemeen(...)an-egocentrisme.html
Staat dat echt bij nog ongelikete statussen?!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:12 schreef Queens het volgende:
Mijn nichtje van 18![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
![]()
![]()
Omdat het zo laat isquote:
Die kop van dat mensquote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:26 schreef Queens het volgende:
Mijn aangetrouwde tante van 45 jaar ofzo![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
"baby prins"quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:29 schreef Queens het volgende:
GESLIJM pffff, wat wil je nou eigenlijk melden?
[ link | afbeelding ]
Wat zijn sleep tite? Is dat fries voor hangtieten?quote:
Er staat in elk geval wel 'than'. Pluspuntje.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:32 schreef SonicVolcano het volgende:
[ afbeelding ]
Heb zo'n Libelle-muts in mijn lijstWel vermakelijk af en toe
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wat zijn sleep tite? Is dat fries voor hangtieten?
Het lukt hem niet eens om de 3 streepjes onder Eric te Boekenkast recht en gelijkmatig erop te krijgen..quote:
Ik heb echt bijzonder slecht nieuws voor eenieder die zich kapot ergert aan zulke shitafbeeldingen op de Faceboeks...quote:
Nee. Nee. Neeeeequote:Kaars branden voor Ruben en Julian
Er komt geen stille tocht voor de vermoorde broers Ruben en Julian. De familie van de kinderen wil dat liever niet, meldt de gemeente Zeist.
De familie zou in plaats daarvan graag zien dat mensen zondagavond een kaarsje voor hun raam branden. Dat zou tussen 19.00 uur en 20.00 uur moeten gebeuren.
Burgemeester Janssen was eerder al terughoudend over een mogelijke stille tocht. Hij vreesde dat zo'n herdenking te massaal zou worden. Het oplaten van ballonnen vond de familie ook geen goed idee;een van de jongens had veel interesse in duurzaamheid en ballonnen in de natuur past daar niet bij. (Bron)
Schrödinger's kat!quote:Op maandag 20 mei 2013 13:47 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ja die twee weken waren ze gewoon levend en wel. Tot ze gevonden werden, toen gingen ze spontaan dood.
Laat ik deze net gisteren op mijn FB zijn tegengekomen...quote:
Scherpquote:
Gelukkig dat ze het zo duidelijk aangeven .... Die mensen hebben onderhand wel aandacht genoeg gehad ... (niet verkeerd bedoeld) Hoop dat ze het nu allemaal een beetje rustig kunnen verwerken .....quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:54 schreef Jerkmaine het volgende:
[..]
Ik heb echt bijzonder slecht nieuws voor eenieder die zich kapot ergert aan zulke shitafbeeldingen op de Faceboeks...
[..]
Nee. Nee. Neeeee...
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:10 schreef Silenus het volgende:
Voortaan bij elke statusupdate van die zwangere vrouwen mbt hun ongeboren kroost een reactie plaatsen als 'ja, wat zegt dat nou...misschien wordt het wel een mongooltje'.
Dat heb ik ook weleens hoor, en het zijn altijd dezelfde verzuurde kutten die alleen maar negatieve of semi-grappige berichten plaatsenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:07 schreef fratsman het volgende:
Ik ben geen haar beter dan sommige mensen waar we hier over klagen.Mijn vriendin kreeg net supernieuws op het werk. Deelt dit natuurlijk, blij als ze is, meteen op FB. Maar altijd moeten er dan weer van die valse katten tussen zitten die even een sneer uit moeten delen. Zo van "Goh ja, wat zegt dat nou in deze tijden."
![]()
Dus ik wil er ff lekker fel op reageren. maar dat kan ik beter niet doen want die persoon "is zwanger en doet wel vaker ongenuanceerde uitspraken."![]()
Een gewoon "gefeliciteerd" is te moeilijk voor sommige mensen. Zo. Ik heb mijn stoom weer afgeblazen.
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wat zijn sleep tite? Is dat fries voor hangtieten?
Nou, ik lig in een deuk hoorquote:
Dat taalgebruik.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:43 schreef Ceviche het volgende:
[ link | afbeelding ]
Aandachtshoerecht hoor vertel het of vertel het niet.
Tevens: verloven als je elkaar nog geen halfjaar kent
17 en verloofd? Uh.. ja oke, moet kunnenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:50 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Hij is 17 (homo, maar dat is irrelevant).
Volgens mij was hij op valentijnsdag nog vrijgezelquote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:52 schreef Bombvis het volgende:
[..]
17 en verloofd? Uh.. ja oke, moet kunnen
O ...quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:50 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Hij is 17 (homo, maar dat is irrelevant).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |