zou ze ook vier drogers hebben?quote:Op maandag 20 mei 2013 17:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Goedkoop stroom, de was opsparen.... onee, het is maandag.
2 volwassenen en 2 kinderen van rond de 8/10 jaar.quote:Op maandag 20 mei 2013 17:16 schreef maily het volgende:
[..]
Vier wasmachines... poeh... uit hoeveel personen bestaat dat huishouden?
Dus iedereen zijn eigen wasmachine... right...quote:Op maandag 20 mei 2013 17:39 schreef Mokkels het volgende:
[..]
2 volwassenen en 2 kinderen van rond de 8/10 jaar.
quote:Op maandag 20 mei 2013 13:16 schreef Matty___ het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/Etbgouda
[..]
live....![]()
Vergeet je niet foto's te plaatsen van je avontuur?quote:Zo even lekker de benen op de bank en niets doen!!
Ik braakte binnensmondsquote:
quote:Op maandag 20 mei 2013 19:30 schreef Miousana het volgende:
Wat moet ik met dit soort berichten?
[..]
Vergeet je niet foto's te plaatsen van je avontuur?
quote:Zo ff het huisje echt spik en span gemaakt, zo richting de gamma om te kijken voor magnetron beugel om de gekregen magnetron op te hangen!
Bij mij gebeurt er tenminste nog watquote:De magnetron houders met een plank gevonden aankomend weekend mar ff ophangen, nu lekker luieren en niets doen!
Ondertussen is er wat meer actie op mijn timeline.quote:Op maandag 20 mei 2013 19:35 schreef Ceviche het volgende:
[..]
[..]
[..]
Bij mij gebeurt er tenminste nog wat
Waarom zet je dat op Facebook? Dan doe je het puur voor de reacties, hoor. Net zoals op Facebook melden dat je net te horen hebt gekregen dat je oma is overleden.quote:Kom je om 19.00 thuis zie je vriendin van me zusje huilend voor de flat. Is ze mishandeld in de speeltuin zegt ze je zusje is in de schuur ik er heen word ze mishandeld in de schuur door 11marokanen. Aangifte gedaan politie kwam langs. Daarna naar de hap nu thuis bijna 4uur later. Zusje moet iedere 2uur wakker gemaak worden voor controle omdat ze niet kan lezen morgen moet ze terug naar ziekenhuis. Ernst van de situatie is zo erg dat justitie heeft besloten dat dit niet kan (eindelijk) gaan ze er wat aan doen. Deze week naar politie bureau om weer aangifte te doen dan uitgebreid. Nu rustig aan doen en zo slapen voor ik nog verkeerde dingen ga doen.
quote:Op maandag 20 mei 2013 17:22 schreef Michielos het volgende:
Echt ik heb hier zo een tyfushekel aan. Ja.. het is ergens dat die jongetjes gevonden zijn.. Verschrikkelijk dat dit gebeurt.. Maar dan zijn er natuurlijk altijd 40 jarige huisvriouwen die hun medeleven gaan "betuigen".
ter voorbeeld:
[ afbeelding ]
"Nederland houd van jullie" ???![]()
![]()
[ afbeelding ]
Deel dit kaarsje??
Twitteraccounts worden gesloten om "het verlies te verwerken en te rouwen" enz.
Natuurlijk is het erg dat dit gebeurd is, ik ontken dat ook helemaal niet, maar ... wat? Ben je opeens een nobel mens omdat je dit soort plaatjes post? Zo van: hmm ik heb aan mn taak voldaan, nu maar weer verder met de orde van de dag
Dit zelfde soort miepen zullen je ook gaan verwensen omdat jij niet zo een plaatje post.
De klacht moge duidelijk zijn
Yup maar het is facebook gerelateerd en mag best hier worden opgenomen. Het is hier actief genoeg dus het wordt heus wel gelezenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
quote:Op maandag 20 mei 2013 20:06 schreef Nikonlover het volgende:
Tering he, dit kwam ik net tegenIk moet mij enorm inhouden om niet te reageren met TL;DR xD
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Wat ik bijna knap vind, is dat dat soort mensen het altijd zo consequent fout doet. Altijd dt als het een d moet zijn; altijd een d als het een t moet zijn; en altijd een t als het een d moet zijn.quote:Op maandag 20 mei 2013 18:54 schreef maily het volgende:
[..]
omg.... eigenlijk moet iedereen onder die foto op die taalfout reageren....
Wat een dommepraat zeg.quote:Op maandag 20 mei 2013 20:11 schreef Bombvis het volgende:
zijn omgebracht. Of de vader soms een hekel aan zijn kinderen had.
Goeie vraag, vond ik.
Die heb ik ook op me fb gezien? Glenn heet die?quote:Op maandag 20 mei 2013 19:39 schreef Miousana het volgende:
[..]
Ondertussen is er wat meer actie op mijn timeline.
[..]
Waarom zet je dat op Facebook? Dan doe je het puur voor de reacties, hoor. Net zoals op Facebook melden dat je net te horen hebt gekregen dat je oma is overleden.
OMFG!!!!!!! Dit is echt oogkankerquote:
Maar geen taalfout in te bekennen...quote:Op maandag 20 mei 2013 20:17 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
OMFG!!!!!!! Dit is echt oogkanker
[ afbeelding ]
Ja klopt. Ik ben niet bevriend met hem, maar een vriendin had dat bericht geliked. (Ook irritant dat je dat dan op je newsfeed krijgt.)quote:Op maandag 20 mei 2013 20:16 schreef haan33 het volgende:
[..]
Die heb ik ook op me fb gezien? Glenn heet die?
Ik ken hem persoonlijk hahaquote:Op maandag 20 mei 2013 20:19 schreef Miousana het volgende:
[..]
Ja klopt. Ik ben niet bevriend met hem, maar een vriendin had dat bericht geliked. (Ook irritant dat je dat dan op je newsfeed krijgt.)
T blijft oogkanker, dit soort berichtenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |