Zeker zo'n type die veel te veel op FB zet.quote:
Mijn 1e gedachte was "aandachtshoer", maar ik heb zo weinig vertrouwen in de mannelijkheid van sommige mensen op Facebook dat het ook zomaar van een man kan zijn..quote:
En in klaagbaak...quote:Op maandag 20 mei 2013 20:44 schreef Miousana het volgende:
[..]
Zeker zo'n type die veel te veel op FB zet.
Wat is er verkapt aan?quote:
Strikt genomen moet er in dit geval een spatie voor het beletselteken (die drie puntjes).quote:
Dat is nieuw voor mij...quote:Op maandag 20 mei 2013 21:00 schreef AthCom het volgende:
[..]
Strikt genomen moet er in dit geval een spatie voor het beletselteken (die drie puntjes).![]()
Er valt dus nog wat te zeiken!
Toon?quote:Op maandag 20 mei 2013 21:04 schreef SEMTEX het volgende:
Godver.. eerste slecht gepainte foto van die twee jongetjes alweer voorbij gekomen
Ik brand een kaarsje, kijk het doet me iets.quote:Op maandag 20 mei 2013 21:07 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb ze nog niet gezien gelukkig. Vervelend hoor, voor die jochies en de familie/vrienden (understatement), maar mijn hemel zeg. Wat een overdreven 'kijk-mij-eens-medelijden-hebben-en-dus-geweldig-zijn'-gedoe.
Ik kwam hem toevallig tegen in een view van mensen die ik normaal geweerd heb staan. Soms druk ik die feed weer eens aan en word dan altijd overspoeld met shit. Dit was hem:quote:
Inderdaad, laat die mensen met rust, die gaan nu écht niet op Facebook kijken.quote:Op maandag 20 mei 2013 21:07 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb ze nog niet gezien gelukkig. Vervelend hoor, voor die jochies en de familie/vrienden (understatement), maar mijn hemel zeg. Wat een overdreven 'kijk-mij-eens-medelijden-hebben-en-dus-geweldig-zijn'-gedoe.
Ik denk dat het nieuw is voor heel veel mensen als hun dit verteld zou worden. Aan de andere kant is het niet moeilijk in te schatten of er een spatie voor het beletselteken moet of niet.quote:Op maandag 20 mei 2013 21:03 schreef maily het volgende:
[..]
Dat is nieuw voor mij...
dan is bovenstaande dus ook niet correct
Ik zal proberen erop te letten ...quote:Op maandag 20 mei 2013 21:13 schreef AthCom het volgende:
[..]
Ik denk dat het nieuw is voor heel veel mensen als hun dit verteld zou worden. Aan de andere kant is het niet moeilijk in te schatten of er een spatie voor het beletselteken moet of niet.
De puntjes komen praktisch alleen direct achter het woord als dat wordt afgebroken, dus: 'Godv...' etc.
Maar ik dwaal af ...
quote:F6,50 voor een zakkie nootjes inplaats van F8,20 is wel een koopie!
quote:ff een pakkie malboro. F3,25 in '85 Nu F12,50
quote:Kamer van der valk, '85, F45 nu ¤74!!! Dat is 1 persoon één nacht voor F162,80! Standaard kamer! En ja, die kan ook affikken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |