quote:Anouk zit in eerste halve finale songfestival
MALMÖ - Anouk zit op 14 mei in de eerste halve finale van het Eurovisie Songfestival. Ze neemt het namens Nederland op tegen onder meer Denemarken, België, Rusland, Ierland en de Oekraïne.
Dat is het resultaat van de loting die donderdag werd gehouden, zo maakte de organisatie bekend.
De halve finales van het Europese liedjesfestijn worden in Malmö gehouden op 14 en 16 mei. De finale volgt op 18 mei. De precieze volgorde van de optredens is nog niet bekend.
Die wordt door de producenten bepaald. Wel is al bekend dat Nederland in de eerste helft van het programma is geplaatst.
Aan de eerste halve finale doen 16 landen mee, aan de tweede halve finale 17 landen. In de tweede halve finale zitten onder meer Israël, Griekenland, Finland, Noorwegen, Roemenië en Zwitserland.
De halve finale met Anouk wordt ook uitgezonden in Groot-Brittannië, Zweden en Italië, waar de kijkers mogen meestemmen. Die landen mogen automatisch meedoen aan de finale, evenals Frankrijk, Duitsland en Spanje. (NU.nl)
Echt een mooie videoclip van Birds:quote:
Natuurlijk niet. Er is geen zak aan vanavond. Nog meer slechte nummers. Nog meer stom commentaar van Jan. Nog meer dichtgeplamuurde mevrouwen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:37 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik twijfel of ik ga kijken vanavond...
quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:38 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Er is geen zak aan vanavond. Nog meer slechte nummers. Nog meer stom commentaar van Jan. Nog meer dichtgeplamuurde mevrouwen.
Ze zal vast een paar zwoele blikken in de camera werpen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:48 schreef Pluto1975 het volgende:
Hoorde vandeweek op tv (waar weet ik niet meer) dat er toch nog een beetje gesleuteld gaat worden aan het optreden.....ben heel benieuwd wat er gaat veranderen....
Ja!quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:49 schreef Pluto1975 het volgende:
(Zag ik nu net in een flits op het nieuws dat de Dom in Utrecht Birds speelde???)
Griekenland is tofffffquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:38 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Er is geen zak aan vanavond. Nog meer slechte nummers. Nog meer stom commentaar van Jan. Nog meer dichtgeplamuurde mevrouwen.
Nee vind Griekenland niet tof! Sorriequote:Op donderdag 16 mei 2013 20:53 schreef Greys het volgende:
Griekenland is tofffff
En Roemenie is huilen van het lachen...
Met deze jurk en dit haar!quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:48 schreef Pluto1975 het volgende:
Hoorde vandeweek op tv (waar weet ik niet meer) dat er toch nog een beetje gesleuteld gaat worden aan het optreden.....ben heel benieuwd wat er gaat veranderen....
Nou dan toch liever Denemarken dan Azerbaijan of Georgie hoorquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:11 schreef Eitjee het volgende:
Ik vind het persoonlijk écht jammer dat San Marino eruit ligt, maar dit geeft mij wel weer hoop dat ook Denemarken een flinke fanwank blijkt te zijn (al ben ik er bang voor). San Marino was onder de songfestivalfans de grote favoriet, maar haalt het dus niet eens tot de finale.
Laat, alsjeblieft alsjeblieft alsjeblieft, Denemarken hetzelfde gebeuren. Dat hele gekopieerde liedje met al die typische 'songfestivaltoestanden' en zelfs confetti uit het plafond (dat is toch alleen voor winnaars?) ...
Georgië vind ik helemaal niks, vooral dat tenenkrommende zinnetje 'In a moment like this' wat dan weer refereert aan één van mijn meest favoriete nummers (Denemarken - In a moment like this) van de afgelopen jaren. Het is ook nog eens van dezelfde schrijvers als dat nummer. Ik krijg er gewoon bijna braakneigingen van.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou dan toch liever Denemarken dan Azerbaijan of Georgie hoor
Ik ben nu op het punt gekomen dat ik liever elk ander liedje zie winnen dan dat klinische formuleliedje van Denemarken. Helaas zie ik dat bijna niet gebeuren.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:11 schreef Eitjee het volgende:
Ik vind het persoonlijk écht jammer dat San Marino eruit ligt, maar dit geeft mij wel weer hoop dat ook Denemarken een flinke fanwank blijkt te zijn (al ben ik er bang voor). San Marino was onder de songfestivalfans de grote favoriet, maar haalt het dus niet eens tot de finale.
Laat, alsjeblieft alsjeblieft alsjeblieft, Denemarken hetzelfde gebeuren. Dat hele gekopieerde liedje met al die typische 'songfestivaltoestanden' en zelfs confetti uit het plafond (dat is toch alleen voor winnaars?) ...
Dat punt is bij mij ook bereikt. Ben helemaal klaar met dat nummer; ik ben echt in staat die kutfluit door haar strot te drukken.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:24 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Ik ben nu op het punt gekomen dat ik liever elk ander liedje zie winnen dan dat klinische formuleliedje van Denemarken. Helaas zie ik dat bijna niet gebeuren.
Dit jaar is gewoon erg magertjes.
ESF 2014
haha je moet het loslaten. het is maar een tv-programmaquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:26 schreef Eitjee het volgende:
[..]
Dat punt is bij mij ook bereikt. Ben helemaal klaar met die kutfluit; ik ben echt in staat die kutfluit door haar strot te drukken.
Vind sowieso de hele act eromheen echt heel nepperig, hoe ze (slecht acterend) die regels tegen die fluitman zingt....pfffffff, irritant nummer inmiddelsquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:28 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
haha je moet het loslaten. het is maar een tv-programma
haaha ik vind dat juist wel een grappig stukje. hoe ze die fluitman aankijkt. niet briljant bedacht maar wel geweldig in beeld gebracht.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:30 schreef Pluto1975 het volgende:
[..]
Vind sowieso de hele act eromheen echt heel nepperig, hoe ze (slecht acterend) die regels tegen die fluitman zingt....pfffffff, irritant nummer inmiddels
Georgie... al is het wel zo dat een voordeel is dat uit die hoek zowel Rusland, Oekraine, Azerbaijan en Georgie met dezelfde mierzoete meuk komen... die snoepen elkaar wel punten af gok ik zoquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:43 schreef Fred_B het volgende:
Behalve Azerbeidzjan en Noorwegen heb ik niet het idee dat er vandaag iets voorbijgekomen is wat hele grote concurrentie moet vormen.
Ik vond dat maar een matig optreden eigenlijk. Niet bijzonder goed gezongen en geen spannende act. Ik kan me niet voorstellen dat de West-Europese jury's dit gaan belonen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Georgie... al is het wel zo dat een voordeel is dat uit die hoek zowel Rusland, Oekraine, Azerbaijan en Georgie met dezelfde mierzoete meuk komen... die snoepen elkaar wel punten af gok ik zo
Als studio-opname klinkt 'ie heel goed, maar zo live gezongen maakte hij niet veel indruk op me. Anouk vind ik live juist beter dan op plaat.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:58 schreef Greys het volgende:
Ik snap de Noorwegen adoratie echt niet
Misschien ben ik er te oud voor. Vond het enorm onprettig in het gehoor liggen en totaal geen uitblinker.
Ik vind het een heerlijk eigentijds en geloofwaardig nummer. In het begin moest ik er aan wennen, maar na vaker luisteren vind ik het het beste nummer. Ik vind het geen geweldig nummer, maar ik kan gewoon geen moderner nummer bedenken dit jaar. Er zit geen lied van Euphoria-niveau tussen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:58 schreef Greys het volgende:
Ik snap de Noorwegen adoratie echt niet
Misschien ben ik er te oud voor. Vond het enorm onprettig in het gehoor liggen en totaal geen uitblinker.
Tis idd wel modern, maar ik zou het nooit uit mezelf gaan luisteren na het Eurovisie, wat ik bij Euphoria absoluut wel had. Ik liep woensdag in de sauna per ongeluk Denemarken (quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:02 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Ik vind het een heerlijk eigentijds en geloofwaardig nummer. In het begin moest ik er aan wennen, maar na vaker luisteren vind ik het het beste nummer. Ik vind het geen geweldig nummer, maar ik kan gewoon geen moderner nummer bedenken dit jaar. Er zit geen lied van Euphoria-niveau tussen.
Heerlijk hequote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:02 schreef APK het volgende:
Ik zie top 10 ook wel zitten eigenlijk.
Whahaha, heerlijk dat we eindelijk een keer deze discussie kunnen hebben
Flikker eens op met je getroll steeds.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:02 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Ik vind het een heerlijk eigentijds en geloofwaardig nummer. In het begin moest ik er aan wennen, maar na vaker luisteren vind ik het het beste nummer. Ik vind het geen geweldig nummer, maar ik kan gewoon geen moderner nummer bedenken dit jaar. Er zit geen lied van Euphoria-niveau tussen.
Ik troll weleens, maar dit keer was ik geheel serieus, Fascination.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Flikker eens op met je getroll steeds.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:07 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Ik troll weleens, maar dit keer was ik geheel serieus, Fascination.Oké.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Jup. Noorwegen gaat ons nog wel voorbij. Maarja we hebben de jury nog zaterdagquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:56 schreef TheVulture het volgende:
Noorwegen is aan een opmars bezig in de Ituneslijsten, verder komt Hongarije een paar keer voor en Malta
Je bent wel goed in voorspellen toch? Hopelijk heb je weer gelijkquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:57 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ik begin de kansen van dit liedje steeds hoger in te schatten, voor het songfestival dacht ik dat dit hooguit net in de top 10 zou komen. Nu denk ik dat de enige landen die hoger zouden kunnen eindigen Noorwegen, Denemarken, Azerbeidzjan, Rusland en Italië zijn. Dus dat is in ieder geval top 6, en misschien hoger
Maar we hebben in de 1e helft gelootquote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:00 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk gewoon dat we de top 5 inschieten zaterdag... het heeft iets absoluuts unieks in de totale line-up... en het scoort blijkbaar ook bij het publiek en niet alleen de jury's
Hongarije doet het ook echt leukquote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:37 schreef grazz het volgende:
[..]
Jup. Noorwegen gaat ons nog wel voorbij. Maarja we hebben de jury nog zaterdag
Ik vind Moldavië niks aan, wil alleen maar indruk maken met die stijgende jurk nou impressive hoorquote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hongarije doet het ook echt leuk
Wel verrassend dat Moldavie niet zo wordt opgepikt... van al die cheesy ballads doet Rusland het het beste...
Ik hóóp dat Noorwegen ons voorbij gaat.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:37 schreef grazz het volgende:
[..]
Jup. Noorwegen gaat ons nog wel voorbij. Maarja we hebben de jury nog zaterdag
In de Balkan hebben ze geen Daniel Dekker die de juryleden verraadt.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:39 schreef grazz het volgende:
[..]
Maar we hebben in de 1e helft gelootwaaorm hebben we altijd pech met die k*tloting. Had ze in de 2e helft gemoeten dan was top 5 voor mij een zekerheidje geweest, nu niet hoor, maar nog steeds top 10. Al vraag ik me af of de balkan hier ook voor gaat en al die omgekochte juryleden
Als de geluidskwaliteit je niets uitmaakt. Dan is een rip van de youtube versie altijd gratis te doen. Maar ik acht de kans vrij groot dat je een betere geluidskwaliteit wilt dan datquote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:47 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Ik hóóp dat Noorwegen ons voorbij gaat.
Weet je waar ik dat nummer gratis kan downloaden? Ik wil geen geld betalen voor iTunes
Maakt geen flikker uit. Je nummer is goed of niet.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:39 schreef grazz het volgende:
[..]
Maar we hebben in de 1e helft gelootwaaorm hebben we altijd pech met die k*tloting. Had ze in de 2e helft gemoeten dan was top 5 voor mij een zekerheidje geweest, nu niet hoor, maar nog steeds top 10. Al vraag ik me af of de balkan hier ook voor gaat en al die omgekochte juryleden
Hihi. Na Denemarken toch nog een aantal sterke nummers. Wel een bijzonder vreemde keuze om Frankrijk als eerste te zetten trouwens.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 03:10 schreef MuscleLover29 het volgende:
Anouk gaat als 13e optreden komende zaterdag. Volledige lijst:
01 France
02 Lithuania
03 Moldova
04Finland
05 Spain
06 Belgium
07 Estonia
08 Belarus
09 Malta
10 Russia
11 Germany
12 Armenia
13 The Netherlands
14 Romania
15 United Kingdom
16 Sweden
17 Hungary
18 Denmark
19 Iceland
20 Azerbaijan
21 Greece
22 Ukraine
23 Italy
24 Norway
25 Georgia
26 Ireland
Het zou toch geweldig zijn als er ook nog hoog geëindigd wordtquote:Op vrijdag 17 mei 2013 06:24 schreef Cee het volgende:
Volgens mij is de loting ideaal!Contrast met wat er voor en er na komt is in ieder geval groot.
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 03:21 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb vanavond niet gekeken. Wat voor nummers hebben Armenië en Roemenië?
http://www.telegraaf.nl/prive/21572502/__Gekte_rond_Anouk__.htmlquote:Voor de TROS is het de eerste keer dat een inzending de finale van het liedjesevenement haalt. „We krijgen ineens vragen van de organisatie of wij ons al hebben voorbereid op een mogelijke winst,” zegt ze. „Qua media is het een gekkenhuis. Er komen plotseling extra Nederlandse journalisten invliegen.”
TROSquote:Op vrijdag 17 mei 2013 07:50 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/prive/21572502/__Gekte_rond_Anouk__.html
Word hem nietquote:Op vrijdag 17 mei 2013 08:06 schreef TheVulture het volgende:
Let trouwens op Italie, dat heeft ook een perfecte loting
is toch ongelooflijk de ene dag sta je gillend in een kroeg omdat je hoopt dat ze na negen jaar de finale halen en de volgende dag is het gesprek ineens we zouden het zomaar wel eens ontzettend goed kunnen doen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 08:04 schreef TheVulture het volgende:
Deze loting bewijst dat SVT Anouk als een van de topfavorieten beschouwd. Die plek vlak voor de pauze is ideaal
Zei het he, ze gaat gewoon top 5 halenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 08:25 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
is toch ongelooflijk de ene dag sta je gillend in een kroeg omdat je hoopt dat ze na negen jaar de finale halen en de volgende dag is het gesprek ineens we zouden het zomaar wel eens ontzettend goed kunnen doen.prachtig. ESF
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 08:36 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk trouwens nog steeds dat het Denemarken wordt
Wij toch ook? Engeland, Belgie en Duitslandquote:Op vrijdag 17 mei 2013 08:41 schreef TheVulture het volgende:
Denemarken heeft al 48 punten in de tas denk ik, da's een lekker begin
Een goed teken!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 08:48 schreef Ferdo het volgende:
Ze mag als dertiende op. Net voor die gillende Roemeen.
Engelstalige landen sowieso niet want de tekst van het liedje slaat nergens op.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 08:44 schreef MolFan het volgende:
[..]
Wij toch ook? Engeland, Belgie en Duitsland
BBC wil dat wij winnen he of heb je dat niet meegekregenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 08:49 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Engelstalige landen sowieso niet want de tekst van het liedje slaat nergens op.
Niet echt, die Roemeen is de eindbaas van het songfestival.quote:
maar dat land gaat veel stemmen krijgen. Helaas.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 07:06 schreef Pluto1975 het volgende:
Armenie die voor Anouk moeten staat overigens op de allerlaatste plaats bij de bookies
Reclame in sommige landen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:35 schreef Giggio het volgende:
waarom een pauze? om de orkestbanden bij te laten komen?
Data staan al vast: 13-15 en 17 mei... ze moeten rekening houden met de finale Champions League en dat is meestal de laatste week van meiquote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:20 schreef Giggio het volgende:
kunnen Tros en Avro rekening houden en volgend jaar niet op 20-22-24-Mei-2014 Euro2014 organiseren - ben die week erg druk
Maakt niks uit lieverd echt niet, stap van dat broodje aap af aubquote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:49 schreef Greys het volgende:
Fijne loting
Al had ik ons liever in de tweede helft gezien.
Maar dit is voor de eerste helft het beste wat we konden loten
Zo istquote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:50 schreef Greys het volgende:
Ja daar heb je helemaal gelijk in ook.
Oke, ik ben blij met de loting![]()
Oh nee da's waar. Ik ben blij met de pláátsingquote:
Zou dr graag eens bedanken jaquote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:03 schreef Greys het volgende:
Waar ik in elk geval al heel blij mee ben, wat er ook gebeurt morgen, is dat er amper negatief gedoe is over 'het songfestival' in de Nederlandse (social) media.
We tellen weer mee, het 'wat we ook doen, we komen er nooit meer door' gevoel is weg, het kán. Het Balkan- en Oostblokfeestjes geleuter is weg (sterker nog, geen ex-Joegoslavisch land in de finale geloof ik?), positief galore. En alleen daarvoor al ben ik haar dankbaar
Dit dus... ze heeft haar nek uitgestoken en eigenlijk tot op heden alles goed gedaan... ook de beslissing om niet alle feestjes af te struinen maar je te focussen op wat er echt toe doet: zingen!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:03 schreef Greys het volgende:
Waar ik in elk geval al heel blij mee ben, wat er ook gebeurt morgen, is dat er amper negatief gedoe is over 'het songfestival' in de Nederlandse (social) media.
We tellen weer mee, het 'wat we ook doen, we komen er nooit meer door' gevoel is weg, het kán. Het Balkan- en Oostblokfeestjes geleuter is weg (sterker nog, geen ex-Joegoslavisch land in de finale geloof ik?), positief galore. En alleen daarvoor al ben ik haar dankbaar
Top 5 minimaalquote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:12 schreef Peter het volgende:
Zolang ze in de top 7 komt zal dat positieve wel blijven vermoed ik.
We gaan zeker geen laatste worden of ergens onderin eindigen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:12 schreef Peter het volgende:
Het is ook wel weer des Anouks, meedoen aan het Songfestival. Paar jaar geleden noemde ik haar volgens mij nog expliciet als voorbeeld van een artiest die nog niet dood op het ESF-podium gevonden zou willen worden, en wat doet ze dus...quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:03 schreef Greys het volgende:
Ik vind het ook echt niks voor haar. Ook als ik het terugkijk en me bedenk dat Anouk daar gewoon op het Eurovisie staat.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:24 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Het is ook wel weer des Anouks, meedoen aan het Songfestival. Paar jaar geleden noemde ik haar volgens mij nog expliciet als voorbeeld van een artiest die nog niet dood op het ESF-podium gevonden zou willen worden, en wat doet ze dus...
Helaas, u gaat niet door voor de koelkast. Anouk komt direct ná de reclame.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:41 schreef Tuinfluitert het volgende:
In de finale is Anouk zaterdag als dertiende aan de beurt. Dat is precies op de helft, er doen 26 finalisten mee, er is toch een pauze ? Kans is groot dat Anouk net voor de pauze zingt.
[ afbeelding ]
Ze zeggen altijd 13 is een ongeluksgetal Greysquote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:49 schreef Greys het volgende:
Fijne loting
Al had ik ons liever in de tweede helft gezien.
Maar dit is voor de eerste helft het beste wat we konden loten
Zeker komt ze in de top 10 liever hoger natuurlijk.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:12 schreef Peter het volgende:
Nou ja, zeker de laatste jaren was het ook niet zo gek dat we er niet door kwamen, wat een muzikale/artistieke armoede. En zoals nu blijkt ook allemaal zonder een greintje zelfreflectie (niet dat me dat van Gordon nog verbaast natuurlijk)quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:03 schreef Greys het volgende:
We tellen weer mee, het 'wat we ook doen, we komen er nooit meer door' gevoel is weg
Nee, daar ben ik zeker niet blij mee. Sterker nog, ik vind het helemaal niet zo'n goede loting. Eerst de reclame, en daarna het optreden van Roemenië dat Anouk in de vergetelheid drukt.quote:
Een groot deel van de kijkers wat nét te lang doet over de plaspauze en een stuk Anouk mist, helpt niet echt, nee.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:58 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, daar ben ik zeker niet blij mee. Sterker nog, ik vind het helemaal niet zo'n goede loting. Eerst de reclame, en daarna het optreden van Roemenië dat Anouk in de vergetelheid drukt.
OMG wat krijg ik hier kromme tenen vanquote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:54 schreef Tuinfluitert het volgende:
DEN HAAG -
Medium Liesbeth van Dijk heeft slechts nieuws voor Anouk.
Het is Denemarken dat morgen op het Eurovisie Songfestival vele malen ’douze points’ toegekend krijgt.
„Ik voel dat Denemarken gaat winnen en dat België hoog gaat eindigen.”
http://www.telegraaf.nl/b(...)uk_gaat_falen__.html
Nee daarom is dit zo goed geweest dinsdag, op alle vlakkenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nou ja, zeker de laatste jaren was het ook niet zo gek dat we er niet door kwamen, wat een muzikale/artistieke armoede. En zoals nu blijkt ook allemaal zonder een greintje zelfreflectie (niet dat me dat van Gordon nog verbaast natuurlijk).
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:59 schreef Greys het volgende:
[..]
OMG wat krijg ik hier kromme tenen van![]()
Voorspellen dat Denemarken gaat winnen, nou heel erg knap hoor Liesbeth, ze staat al maanden bovenaan in de polls
Inderdaad.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Voorspellen dat Denemarken gaat winnen, nou heel erg knap hoor Liesbeth, ze staat al maanden bovenaan in de polls
Plus, en ik kan dit niet voldoende benadrukken, als je een artiest stuurt die in de eerste plaats al serieus te nemen is.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee daarom is dit zo goed geweest dinsdag, op alle vlakken
Want ze heeft aangetoond dat als je het serieus neemt, dat er dan gewoon van alles mogelijk is.
Ik ben benieuwd hoe Liesbeth zich eronder voelt aangezien te worden voor een tweederangs Octopus Paulquote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga het even vragenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:03 schreef TheVulture het volgende:
Volgens mij is dat van die pauze nog steeds niet duidelijk, de site die erover bericht meldt dit op basis van vorig jaar... en toen zat de knip na lied 12 omdat thuisland Azerbaijan daarna kwam geloof ik... ik geloof niet dat de Zweden haar op plek 13 hebben neergezet om het tweede deel te openen, daar is Roemenie gewoon veel geschikter voor qua WTF-gehalte
Zeker!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga het even vragen![]()
We willen dus graag dat de pauze ná Anouk komt?
Als ze maar komtquote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat lijkt me zeker een voordeel aangezien je het lied dan even op je in kan laten werken.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou Paul zet er dacht ik ook zijn vraagtekens bij!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:06 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe Liesbeth zich eronder voelt aangezien te worden voor een tweederangs Octopus Paul.
Het is een smerige sadist, die Sietse, Anouk in de laatste envelope stoppenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:08 schreef Greys het volgende:
Gevraagd aan Sietse. Als ik antwoord heb laat ik het direct weten
En hij is echt heel tof, meestal als ik vragen heb antwoordt ie best snel als hij even tijd heeft, ondanks zijn drukte daar
Eurosong.be leek er redelijk van overtuigd te zijn.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:03 schreef TheVulture het volgende:
Volgens mij is dat van die pauze nog steeds niet duidelijk, de site die erover bericht meldt dit op basis van vorig jaar... en toen zat de knip na lied 12 omdat thuisland Azerbaijan daarna kwam geloof ik... ik geloof niet dat de Zweden haar op plek 13 hebben neergezet om het tweede deel te openen, daar is Roemenie gewoon veel geschikter voor qua WTF-gehalte
Hahahaha ik vond het een briljánte zetquote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:10 schreef CommanderKeen het volgende:
[..]
Het is een smerige sadist, die Sietse, Anouk in de laatste envelope stoppen
Ja ik ook .quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:06 schreef Greys het volgende:
Yupquote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Geen paniek, Greys regelt dat wel even achter de schermen.quote:
Zo kwam het een beetje over hequote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:12 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Geen paniek, Greys regelt dat wel even achter de schermen.
Toch blijft het bij mij wel knagen hoor. Griekenland <> Cyprus, Nederland > Turkijke, Belgie > Turkije, Duitsland > Turkije. De totaaluitslag blijft sterk rieken naar politieke voorkeur, geografische spreiding van de bevolking en burenliefde. Maar het beste nummer wint gelukkig meestal wel.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:18 schreef Greys het volgende:
[..]
We gaan zeker geen laatste worden of ergens onderin eindigen.
Dus ik denk dat het positieve sowieso blijftWat er ook gebeurt.
Dat hele Oostblokgeleuter is weg in één klap na dinsdag, ze heeft bewezen dat we gewoon in de finale kunnen komen als de inzending maar goed genoeg is en ik denk dat andere artiesten nu eerder zich zullen aanbieden om ook te willen.
Die jury's downgraden dit soort sympathieen echt wel de laatste jaren... Nederland geeft zelden meer de volle mep aan Armenie of Turkije... vorig jaar kreeg Loreen de 12 punten dacht ik, het jaar ervoor Denemarken (met de I wanna fuck you richting Mandy Huydtsquote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:14 schreef Robar het volgende:
[..]
Toch blijft het bij mij wel knagen hoor. Griekenland <> Cyprus, Nederland > Turkijke, Belgie > Turkije, Duitsland > Turkije. De totaaluitslag blijft sterk rieken naar politieke voorkeur, geografische spreiding van de bevolking en burenliefde. Maar het beste nummer wint gelukkig meestal wel.
Cyprus is uitgeschakeld, Turkije doet niet mee, Griekenland heeft een leuk liedje en Nederland geeft morgen de 12 aan Denemarken. Geen enkele reden tot ergernis dus dit jaarquote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:14 schreef Robar het volgende:
[..]
Toch blijft het bij mij wel knagen hoor. Griekenland <> Cyprus, Nederland > Turkijke, Belgie > Turkije, Duitsland > Turkije. De totaaluitslag blijft sterk rieken naar politieke voorkeur, geografische spreiding van de bevolking en burenliefde. Maar het beste nummer wint gelukkig meestal wel.
Turkije doet niet mee dit jaar?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:14 schreef Robar het volgende:
[..]
Meteen toen dinsdagavond de uitslag bekend was, is al geloot in welke helft de deelnemers in de finale ingedeeld worden. Anouk lootte de eerste helft. Vóór de reclame dus. Ook RTL heeft het over "het laatste nummer voor de pauze".quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:03 schreef TheVulture het volgende:
scherp +1quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:25 schreef Mestras het volgende:
Anouk heeft eerste helft geloot, Roemenië de tweede. Duidelijk genoeg toch? De pauze is na Anouk.
Zou je zeggen. Maar de pauzes in de semis zaten ook op andere plekken dan we eerst dachten.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:25 schreef Mestras het volgende:
Anouk heeft eerste helft geloot, Roemenië de tweede. Duidelijk genoeg toch? De pauze is na Anouk.
Ja, duidelijk!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:25 schreef Mestras het volgende:
Beste positie die Nederland zich had kunnen wensen danquote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:25 schreef Mestras het volgende:
Tijdens de semi's waren er twee pauzes, dus het lijkt me dat er tijdens de finale ook minstens twee, misschien wel drie pauzes zijn. Waar die precies vallen is dus nog niet per se duidelijk.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:28 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Ja, duidelijk!
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)inale-in-actie.dhtml
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:12 schreef Fred_B het volgende:
Geen paniek, Greys regelt dat wel even achter de schermen.
Geen drie wel twee volgens mij.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:32 schreef CommanderKeen het volgende:
Tijdens de semi's waren er twee pauzes, dus het lijkt me dat er tijdens de finale ook minstens twee, misschien wel drie pauzes zijn. Waar die precies vallen is dus nog niet per se duidelijk.
Gaat zo'n medium het weer verpestenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:54 schreef Tuinfluitert het volgende:
DEN HAAG -
Het is Denemarken dat morgen op het Eurovisie Songfestival vele malen ’douze points’ toegekend krijgt.
Medium Liesbeth van Dijk kan echt niet alles voelen hoor, dus we laten de voorpret niet verpesten en ook daarna niet.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:39 schreef MuscleLover29 het volgende:
[..]
Gaat zo'n medium het weer verpesten
Kan ze ook niet gelijk even voelen waar die jongetjes zijn?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:39 schreef MuscleLover29 het volgende:
[..]
Gaat zo'n medium het weer verpesten
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die jury's downgraden dit soort sympathieen echt wel de laatste jaren... Nederland geeft zelden meer de volle mep aan Armenie of Turkije... vorig jaar kreeg Loreen de 12 punten dacht ik, het jaar ervoor Denemarken (met de I wanna fuck you richting Mandy Huydts)
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:16 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Cyprus is uitgeschakeld, Turkije doet niet mee, Griekenland heeft een leuk liedje en Nederland geeft morgen de 12 aan Denemarken. Geen enkele reden tot ergernis dus dit jaar
Jaja, ik weet dat sommige landen niet meedoen of er al uit liggen. En ik weet ook dat we vorig jaar 12 punten aan Zweden hebben gegeven. Ik ben het er helemaal mee eens, dat het de laatste tijd meer en meer de goede kant op gaat. Echter blijft er voor mij nog steeds een smet zitten op de televoting. Overigens is juryvoting ook jaren geen garantie geweest voor een eerlijke verdeling van de punten. Ik kan me nog herinneren dat ik als klein kind thuis zat te kijken en Griekenland punten mocht geven (televoting bestond niet). Ik leek wel een helderziendequote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Turkije doet niet mee dit jaar?
En dat burenliefdegebeuren is in elk geval echt een stuk verminderd door de vakjury terug te laten komen en doordat bepaalde landen niet op elkaar mogen stemmen in de halve finales. Dus nummers die niet goed genoeg zijn, gaan dan niet door nu soms, ondanks veel buurlandenvrindjes.
Dat kan dus niet meer want juryvotingquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:37 schreef Robar het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jaja, ik weet dat sommige landen niet meedoen of er al uit liggen. En ik weet ook dat we vorig jaar 12 punten aan Zweden hebben gegeven. Ik ben het er helemaal mee eens, dat het de laatste tijd meer en meer de goede kant op gaat. Echter blijft er voor mij nog steeds een smet zitten op de televoting. Overigens is juryvoting ook jaren geen garantie geweest voor een eerlijke verdeling van de punten. Ik kan me nog herinneren dat ik als klein kind thuis zat te kijken en Griekenland punten mocht geven (televoting bestond niet). Ik leek wel een helderziendeMaar om op die televoting terug te komen. Het reduceren van de waarde van een stem betekent dat deze stem nog steeds een aanzienlijke invloed heeft. Ik weet ook wel, dat je daar moeilijk iets aan kunt doen. Ik kan me gewoon behoorlijk ergeren aan een volk wat zich goed verspreid heeft over Europa en daarmee het "eigen" land probeert te laten winnen, hoe slecht het nummer ook is. Ik kan me jaren herinneren, dat Turkije gewoon standaard 40-50 punten binnenhaalde. Het zou me niks verbazen wanneer Polen volgend jaar meedoet, ze vanuit Nederland ook minimaal 5-6 punten krijgen.
Misschien overdrijf ik het wel een beetje hoor, maar ik kan gewoon ontzettend slecht tegen het op een verkeerde manier beinvloeden van een resultaat. Hoewel de invloed zeker kleiner is geworden, is deze nog zeer zeker aanwezig. Dat zullen we gegarandeerd weer terug zien in de puntenverdeling morgen.
Het is 50-50 toch?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:41 schreef MolFan het volgende:
[..]
Dat kan dus niet meer want juryvoting
Stel wij zouden Polen 6 punten geven dan worden dat er uiteindelijk maar 1 of 2 aangezien de juryvotes erbij opgeteld worden en dan gedeeld worden en daar komt een cijfer uit.
Ja is 50-50 ja dacht ik althans maar zoals het nu is is prima, beter kan niet lijkt mij. Je ziet al jaren niet meer dat een bepaald land standaard xx punten krijgt, eigenlijk sinds Fairytale niet meerquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:43 schreef Robar het volgende:
[..]
Het is 50-50 toch?
Dus 6 wordt 3? Of is het niet zo simpel?
Is ook waar. Een goed nummer wint vanaf elke startplek, alleen 2e helft was toffer geweest. Ik hoop dat men Anouk niet gaat vergeten want na haar komen nog best wel wat favorieten.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 03:52 schreef MolFan het volgende:
[..]
Maakt geen flikker uit. Je nummer is goed of niet.
Het zou toch niet he? Nee Denemarken wint, 100% zeker!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 07:50 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/prive/21572502/__Gekte_rond_Anouk__.html
Dit!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 08:04 schreef TheVulture het volgende:
Deze loting bewijst dat SVT Anouk als een van de topfavorieten beschouwd. Die plek vlak voor de pauze is ideaal
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:54 schreef Tuinfluitert het volgende:
DEN HAAG -
Je zegt het zelf al: zo is het nu eenmaal en het gaat niet veranderen. Televoting levert te veel geld op. Dat is ook de reden dat vijf grote landen de halve finales mogen overslaan, ook al zo lekker eerlijk. Ach, ik zie het als vermakelijk gedoe. Het is maar een liedjesfestival, en geen ernstige zaak zoals voetbal.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:37 schreef Robar het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jaja, ik weet dat sommige landen niet meedoen of er al uit liggen. En ik weet ook dat we vorig jaar 12 punten aan Zweden hebben gegeven. Ik ben het er helemaal mee eens, dat het de laatste tijd meer en meer de goede kant op gaat. Echter blijft er voor mij nog steeds een smet zitten op de televoting. Overigens is juryvoting ook jaren geen garantie geweest voor een eerlijke verdeling van de punten. Ik kan me nog herinneren dat ik als klein kind thuis zat te kijken en Griekenland punten mocht geven (televoting bestond niet). Ik leek wel een helderziendeMaar om op die televoting terug te komen. Het reduceren van de waarde van een stem betekent dat deze stem nog steeds een aanzienlijke invloed heeft. Ik weet ook wel, dat je daar moeilijk iets aan kunt doen. Ik kan me gewoon behoorlijk ergeren aan een volk wat zich goed verspreid heeft over Europa en daarmee het "eigen" land probeert te laten winnen, hoe slecht het nummer ook is. Ik kan me jaren herinneren, dat Turkije gewoon standaard 40-50 punten binnenhaalde. Het zou me niks verbazen wanneer Polen volgend jaar meedoet, ze vanuit Nederland ook minimaal 5-6 punten krijgen.
Misschien overdrijf ik het wel een beetje hoor, maar ik kan gewoon ontzettend slecht tegen het op een verkeerde manier beinvloeden van een resultaat. Hoewel de invloed zeker kleiner is geworden, is deze nog zeer zeker aanwezig. Dat zullen we gegarandeerd weer terug zien in de puntenverdeling morgen.
twitter:songfestivalNL twitterde op vrijdag 17-05-2013 om 13:25:04Album @Anouk is nu al platina reageer retweet
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:46 schreef Noek het volgende:
Ik geloof er wel in, in Anouk. We gaan hoog eindigen.
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:08 schreef DaMart het volgende:
Dit vinden jullie vast wel leuk: er is nu ook een draaiorgelversie.
http://www.haarlemsdagbla(...)iorgelmuseum-Haarlem
Ik zou letterlijk aan de buis gekluisterd zitten als iemand zou suggereren dat oa. Duitsland (maar niet Nederland) bij het voetbal automatisch de voorrondes zou moeten doorkomen. Denk niet dat er beter entertainment bestaatquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Je zegt het zelf al: zo is het nu eenmaal en het gaat niet veranderen. Televoting levert te veel geld op. Dat is ook de reden dat vijf grote landen de halve finales mogen overslaan, ook al zo lekker eerlijk. Ach, ik zie het als vermakelijk gedoe. Het is maar een liedjesfestival, en geen ernstige zaak zoals voetbal.
Het is geen loting.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:55 schreef DecoAoreste het volgende:
Maakt de loting nu echt zoveel uit
Als mensen 't nummer goed vinden stemmen ze er toch wel op.
Als mensen nog op het toilet zitten kunnen ze niet oordelen of het een goed nummer is.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:55 schreef DecoAoreste het volgende:
Maakt de loting nu echt zoveel uit
Als mensen 't nummer goed vinden stemmen ze er toch wel op.
Dank voor het posten. Die van Armenië is best te pruimen. In elk geval beter dan dat Arabische gejengel waar ze ons normaal mee lastigvallen. Verder is het leuk om te weten dat ze ook in Roemenië een Gerard Joling hebben.quote:
Ha ja, mijn vriendin zei: "Hij heeft een jurk aan en zingt als een wijf. Waarom nemen ze dan niet gewoon een vrouw voor dat nummer?".quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dank voor het posten. Die van Armenië is best te pruimen. In elk geval beter dan dat Arabische gejengel waar ze ons normaal mee lastigvallen. Verder is het leuk om te weten dat ze ook in Roemenië een Gerard Joling hebben.
Even serieus: leuk dat je zo hoog kunt zingen, maar dat wil niet zeggen dat je het ook moet doen. Die hoge zang helpt het nummer compleet om zeep. Het slaat als een tang op een varken.
Ze hebben het meest serieuze liedje en het meest idiote liedje achter elkaar gezet. Begin me nu af te vragen of het wel zo gunstig is voor Anouk, zeker nu ze na de break zit.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:00 schreef miss_dynastie het volgende:
En de overgang naar Cezar is behoorlijk hilarisch, eerlijk gezegd![]()
Absoluut ongunstig natuurlijk. Welke televoter denkt nu nog aan Anouk?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:02 schreef CommanderKeen het volgende:
[..]
Ze hebben het meest serieuze liedje en het meest idiote liedje achter elkaar gezet. Begin me nu af te vragen of het wel zo gunstig is voor Anouk, zeker nu ze na de break zit.
Ik vind het niet ongunstig hoor, het is gewoon heel komischquote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:02 schreef CommanderKeen het volgende:
[..]
Ze hebben het meest serieuze liedje en het meest idiote liedje achter elkaar gezet. Begin me nu af te vragen of het wel zo gunstig is voor Anouk, zeker nu ze na de break zit.
De televoter die jankt over teveel show en dat het een SONGfestival is? Ik vind het contrast wel lachenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:02 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Absoluut ongunstig natuurlijk. Welke televoter denkt nu nog aan Anouk?
twitter:vanderzande twitterde op vrijdag 17-05-2013 om 15:58:11Anouk staat opnieuw in zwarte broek en zwart shirt op podium, haar schoenen zijn ook zwart, zonder zilveren studs #songfestival reageer retweet
Dit nieuwe systeem is nogal gevoelig voor manipulatiesquote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:08 schreef Greys het volgende:
Echt, hoe kan je nou de loting doen qua eerste helft en tweede helft, en dat wij eerste helft loten, en alsnog ná de pauze zitten
Ja!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:08 schreef Greys het volgende:
Echt, hoe kan je nou de loting doen qua eerste helft en tweede helft, en dat wij eerste helft loten, en alsnog ná de pauze zitten
We hebben ook altijd pech!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:08 schreef Greys het volgende:
Direct na de pauze is gewoon zwaar kut. En ik vind het ook gemeen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:08 schreef Greys het volgende:
Zo'n 'grappig' filmpje waarin Zweden wordt geïntroduceerd. Een minuut of 5 ofzo.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:14 schreef Greys het volgende:
Aan de andere kant gaan de commentatoren vast wel zeggen bij dat filmpje dat daarna Anouk komtEn dan plassen ze gewoon wat sneller.
Het is trouwens een kort filmpje toch? Niet een complete pauze act van een kwartier ofzo?
En ze melden waarschijnlijk ook even dat de omroep achter de Nederlandse inbreng dit nummer niet graag ziet winnen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:14 schreef Greys het volgende:
Aan de andere kant gaan de commentatoren vast wel zeggen bij dat filmpje dat daarna Anouk komtEn dan plassen ze gewoon wat sneller.
En dat Anouk weigert met de pers te praten natuurlijk.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:18 schreef tralalala het volgende:
[..]
En ze melden waarschijnlijk ook even dat de omroep achter de Nederlandse inbreng dit nummer niet graag ziet winnen.
En Petra gaat als presentatrice wel even voor de pauze roepen 'Blijf allemaal zitten, zo komt Anouk!!!!' denk je?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:18 schreef yorrick69 het volgende:
Het is toch fijn dat iedereen heeft geplast, gerookt, en er weer volle glazen en een bak chips op tafel staan. Kan iedereen lekker relaxed naar Anouk luisteren. Petra Mede en de commentatoren doen de rest. Zij is de lieveling van de pers.
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:20 schreef Greys het volgende:
Bwehehehe, een parodie op het centraal beheer filmpje
https://www.facebook.com/photo.php?v=381208098657193
Tijdens de rehearsal deed ze dat wel, als ik de post van Cyan9 goed begrijp. Ik denk dat Petra erg tekstvast is.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:19 schreef Greys het volgende:
[..]
En Petra gaat als presentatrice wel even voor de pauze roepen 'Blijf allemaal zitten, zo komt Anouk!!!!' denk je?
Oeh, dan heb ik dat gemistquote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:21 schreef yorrick69 het volgende:
In de rehe
[..]
Tijdens de rehearsal deed ze dat wel, als ik de post van Cyan9 goed begrijp. Ik denk dat Petra erg tekstvast is.
Deze!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:04 schreef Cyan9 het volgende:
"Now it's time for another funny clip with Lynda Woodruff, an alleged EBU spokesperson impersonated by Sarah Dawn Finer.
After the break, Anouk from The Netherlands enters the stage with her slow and melancholic song Birds. She performs it vocally safe and the dark stage matches the atmosphere of the ballad."
Ik heb er nog wel vertrouwen in!
Daar zou je ook wel weer gelijk in kunnen hebben...quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:22 schreef Greys het volgende:
Hm nee, dat bedoelde Cyan denk ik niet.
Petra gaat echt niet zeggen dat Anouk het vocally safe zingt...
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:23 schreef yorrick69 het volgende:
[..]
Daar zou je ook wel weer gelijk in kunnen hebben...
Dit.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:23 schreef Robar het volgende:
Als het nummer echt zo goed is, maakt het niet uit of het vlak voor of vlak na de pauze zit. Die paar honderd man die de eerste minuut vanwege de plaspauze missen gaan niet het verschil maken, dat geloof ik niet.
Geniaalquote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:20 schreef Greys het volgende:
Bwehehehe, een parodie op het centraal beheer filmpje
https://www.facebook.com/photo.php?v=381208098657193
Zal wel zo'n filmpje zijn die ook tijdens de eerste en tweede halve finale waren? Zo'n onzinnig ding die eigenlijk he-le-maal niemand wat boeitquote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:14 schreef Greys het volgende:
Het is trouwens een kort filmpje toch? Niet een complete pauze act van een kwartier ofzo?
Ik vond het 'in Australië zijn we ook fan' filmpje wel leukquote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zal wel zo'n filmpje zijn die ook tijdens de eerste en tweede halve finale waren? Zo'n onzinnig ding die eigenlijk he-le-maal niemand wat boeit
Filmpjes van Lynda boeien altijd!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zal wel zo'n filmpje zijn die ook tijdens de eerste en tweede halve finale waren? Zo'n onzinnig ding die eigenlijk he-le-maal niemand wat boeit
Okeoke, dat was wel een beetje leuk inderdaadquote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond het 'in Australië zijn we ook fan' filmpje wel leuk![]()
LYNDA!!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:31 schreef Greys het volgende:
En gisteren die vrouw in die auto die per ongeluk in een verkeerd land zat en dat ze Bonnie Tyler op de tomtom de schuld gaf
Oh kijk dit nouWaarom loopt iedereen zo op de zaken vooruit...
http://www.telegraaf.nl/b(...)ganisatie_ESF__.html
'quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:31 schreef Greys het volgende:
Haha, dat zou ook wel een uitkomst zijnquote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:32 schreef Fred_B het volgende:
[..]
'
Dan maar hopen dat Griekenland wint en het niet kan betalen
Jinx!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:31 schreef Greys het volgende:
En gisteren die vrouw in die auto die per ongeluk in een verkeerd land zat en dat ze Bonnie Tyler op de tomtom de schuld gaf
Ik zou zeggen, waarom nietquote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:42 schreef Zelva het volgende:
[..]
Zodat wij kunnen aanbieden de centen te betalen door het hier te organiseren?
Mooi filmpje. Ook tof om te zien dat de floormanager Anouk omhelst. Hij gaf al aan dat ie het een beautiful song vindquote:
Heb ik al tussen de regels gezegd: het kost geld, terwijl de PO miljoenen moet bezuinigen. Moeten we niet willen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:55 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Wedervraagje, geef eerst maar eens normaal antwoord..
Mee eens. Ben een beetje geschrokken van al die songfestival gekte ineens. Heb dat nog nooit meegemaakt eigenlijk, zelfs niet toen we jaren geleden ook echt kans maakten. Maar nu is het net alsof we al gewonnen hebben. Raar. Ben al blij dat ze voor NL eens de finale heeft gehaald, ongeacht het resultaat op zaterdag.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:51 schreef TheVulture het volgende:
Wat zijn we toch een heerlijk land, nu al miepen over de organisatie. Morgen worden we 22e en dan deugt er weer geen reet van...
Nederland is in mijn ogen een van de 6, 7 landen die kan winnen, maar laten we in hemelsnaam niet te teleurgesteld zijn als het niet lukt
Kost geen geldquote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:57 schreef Zelva het volgende:
[..]
Heb ik al tussen de regels gezegd: het kost geld, terwijl de PO miljoenen moet bezuinigen. Moeten we niet willen.
Als we alles moeten laten omdat het geld kost blijven er weinig leuke dingen over.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:57 schreef Zelva het volgende:
[..]
Heb ik al tussen de regels gezegd: het kost geld, terwijl de PO miljoenen moet bezuinigen. Moeten we niet willen.
Duitsland loste dat prima op door een hoofdsponsor, Schwarzkopfquote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:57 schreef Zelva het volgende:
[..]
Ik vind het nog ietwat overdrevenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:08 schreef grazz het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)bedankt_Anouk__.html
Vind het echt leuk voor Anouk
Ik snap wel wat je bedoelt, het is idd al flink verbeterd, maar tijdens dat doorbellen van de punten hoor je elk jaar nog 'boeeeeeeeeeeeeeee' als er weer een buurland aan een flutbuurliedje 12 punten geeft. Het blijft er idd een beetje in zitten, heel hardnekkig.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:37 schreef Robar het volgende:
Plus het helpt enorm dat een Loreen zegt; Ik ben voor Anoukquote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik snap wel wat je bedoelt, het is idd al flink verbeterd, maar tijdens dat doorbellen van de punten hoor je elk jaar nog 'boeeeeeeeeeeeeeee' als er weer een buurland aan een flutbuurliedje 12 punten geeft. Het blijft er idd een beetje in zitten, heel hardnekkig.
Gelukkig is wel gebleken dat als je écht een toplied hebt, dat het dan niet meer uitmaakt welke buurlanden er op elkaar stemmen. Loreen kreeg geloof ik van elk land 10 of 12 punten.
Haha da's zeker leuk idd, maar daar red je het niet mee. Ik denk niet dat alle thuiszitters/stemmers dat meekrijgen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:57 schreef MolFan het volgende:
[..]
Plus het helpt enorm dat een Loreen zegt; Ik ben voor Anouk
Nee niet allemaal nee maar elke stem is er een he + Loreen deed vorig jaar ook niets aan media etc dus het kan wel.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Haha da's zeker leuk idd, maar daar red je het niet mee. Ik denk niet dat alle thuiszitters/stemmers dat meekrijgen.
Daar ben ik eigenlijk niet zo bang voor. De echte ESF-volger heeft meestal al z'n favorieten.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:22 schreef hplaserjet het volgende:
Wel ongunstig na de pauze en daarna zo'n hysterisch nummer van Roemenië, jammer. Die gek uit Roemenië doet Anouk zo vergeten en veel kijkers zitten nog op de wc in de pauze. Bleeeegh.
Typisch Nederlands.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:51 schreef TheVulture het volgende:
Wat zijn we toch een heerlijk land, nu al miepen over de organisatie. Morgen worden we 22e en dan deugt er weer geen reet van...
Nederland is in mijn ogen een van de 6, 7 landen die kan winnen, maar laten we in hemelsnaam niet te teleurgesteld zijn als het niet lukt
Ik denk dat het volk wat echt gaat stemmen inderdaad al voor 80% zijn keuze gemaakt heeft. Het zijn toch vooral de echte volgers die stemmen; het volk wat enkel inschakelt om Anouk/Cascada/Bonnie op haar bek te zien gaan zal niet gauw naar de telefoon grijpen denk ik.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:04 schreef miep63 het volgende:
[..]
Daar ben ik eigenlijk niet zo bang voor. De echte ESF-volger heeft meestal al z'n favorieten.
Zal wat worden, ik ga hem ff opzetten zo.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:10 schreef Toekito het volgende:
Straks bij DWDD is Dominee Gremdaat om over Anouk te praten.
Voor wie de Dominee niet kent:
die man is zo grappigquote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:14 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zal wat worden, ik ga hem ff opzetten zo.
Afgelopen 10 jaar hebben we geen kans gehad en iedereen zag het behalve alle homo BN'ers en SBS6.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:58 schreef MuscleLover29 het volgende:
[..]
Mee eens. Ben een beetje geschrokken van al die songfestival gekte ineens. Heb dat nog nooit meegemaakt eigenlijk, zelfs niet toen we jaren geleden ook echt kans maakten. Maar nu is het net alsof we al gewonnen hebben. Raar. Ben al blij dat ze voor NL eens de finale heeft gehaald, ongeacht het resultaat op zaterdag.
Waarschijnlijk komt er wel iets uit dit stukje naar voren.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:15 schreef Toekito het volgende:
[..]
die man is zo grappigBen benieuwd wat die gaat doen.
Bert en Groverquote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:14 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zal wat worden, ik ga hem ff opzetten zo.
En Vader Abraham. Of is ie uit de kast?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:18 schreef xzaz het volgende:
[..]
Afgelopen 10 jaar hebben we geen kans gehad en iedereen zag het behalve alle homo BN'ers en SBS6.
hij zit er steeds vaker eind van de weekquote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Waarschijnlijk komt er wel iets uit dit stukje naar voren.
Zal mede dankzij dit filmpje zijn dat hij er zit.
Net in het "voorstukje" (jeweetwel, na de reclame zijn we er met deze mensen enzo) heeft hij gewoon exact de zelfde kleding aan als in dit yt-filmpje.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:20 schreef Toekito het volgende:
[..]
hij zit er steeds vaker eind van de week
Bijna altijd, op dit filmpje niet trouwensquote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:23 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Net in het "voorstukje" (jeweetwel, na de reclame zijn we er met deze mensen enzo) heeft hij gewoon exact de zelfde kleding aan als in dit yt-filmpje.
quote:
quote:Eerste helft en tweede helft is 13/13, van 26 landen. De breaks zaten ook weleens na 6 en 18 liedjes, en nu staat 'ie gepland na 12. Na de break zitten is geen nadeel, zeker niet als de presentatrice Anouk hoogstpersoonlijk aankondigt!
even een quote uit het andere topic.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:07 schreef Eitjee het volgende:
[..]
Ik denk dat het volk wat echt gaat stemmen inderdaad al voor 80% zijn keuze gemaakt heeft. Het zijn toch vooral de echte volgers die stemmen; het volk wat enkel inschakelt om Anouk/Cascada/Bonnie op haar bek te zien gaan zal niet gauw naar de telefoon grijpen denk ik.
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:24 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Beide 'peilingen' zeggen niks, toch denk ik dat er dit jaar een top 5 notering in zal zitten, er zit altijd wel een act tussen de favorieten die het in de generale repetitie of tijdens de liveshow niet waar kan maken en omdat de gehele balkan is uitgeschakeld is het nog maar de vraag waar deze punten terecht gaan komen(aangezien de hoogste noteringen voorheen altijd naar balkan landen gingen die zich (wel) geplaatst hadden).
Hij weet het mooi te verkopen, maar ik vind het toch een beetje... hm...quote:
Hij zou nooit de Nederlandse inzending expres benadelen hoor lijkt me, volgens mij is het voor hem wel fijn als het in Nederland georganiseerd zou worden volgend jaar juistquote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hij weet het mooi te verkopen, maar ik vind het toch een beetje... hm...
TROS Eurovisie Songfestival op het plein.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij zou nooit de Nederlandse inzending expres benadelen hoor lijkt me, volgens mij is het voor hem wel fijn als het in Nederland georganiseerd zou worden volgend jaar juist
Sietse is niet van de TROSquote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:35 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
TROS Eurovisie Songfestival op het plein.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |