LOL! Ach, zo hebben wij acht jaar achtereen gereageerdquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:56 schreef grazz het volgende:
Hoe kijkt een doorsnee (?) Sloveens chickie (?) naar de uitslag van het songfestival? En is ze ook blij wanneer ze hoort dat Nederland door is?
quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:11 schreef grazz het volgende:
Altijd fijn als Anouk gepromoot wordt. Zojuist in de backstage show op de Zweedse tv werden G:son (schrijver/componist Euphoria) en Robin Stjernberg (Vertegenwoordigt Zweden) geïnterviewd en gevraagd naar hun favoriet waarop beide mannen zeiden: ANOUK
quote:Here it is, fresh from Malmö. I'm so happy we'll be seeing Anouk in the final on Saturday.
quote:Tris2000 1 dag geleden
A wonderful atmosphere. I have never seen so many happy/relieved Dutch people in one place before. Electric.
quote:Beetje ongelukkige startpositie voor Anouk net na de onderbreking, een straf voor haar afwezigheid op de openingsreceptie? Er is zowaar wat meer inleving te bespeuren en zelfs iets van beweging, van een vooruitgang gesproken. Dat de zang opnieuw goed zit spreek vanzelf, dat is een constante bij Anouk.
quote:NETHERLANDS. Vocally the best Anouk's run. I believe that magic of the song and charm of Anouk can bring it to Top-10 and Top-5 maybe. Bot so sure about winning chances though.
quote:NETHERLANDS - after the break, rather than before, as we expected. On one hand, we felt it would benefit from being the last song before the break, on the other hand, this way we don't have the downbeat run of Armenia and Netherlands together, which might have hurt it. As always, a very good performance from Anouk.
quote:The Netherlands
Andrew’s view
After the dullness of Armenia and a funny break we have Anouk with her song and it has class written all over it. A fantastic performance and given what comes on after it stands out a mile now. Potential Top 5 for Netherlands now.
Stephen’s view
The first “goosebump” feel of this rehearsal. A great performance here from a very confident performer. This is surely a jury favourite but whether televoters relate to it, well we’ll have to see. But its great from Anouk and great to see The Netherlands back in a final. Lets wish them luck.
Hmmm, ze moest dinsdag als achtste en dat was rond tien over half tien. Ik denk nu rond tien uurquote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:34 schreef yvonne het volgende:
Komt ze nu na de pauze?
Kan iemand een beetje voor me inschatten hoelaat ze ongeveer on stage is? Ik moet die avond werken en zou het wel ergens willen zien.
Ach Nederland mag toch niet op Anouk stemmen, en Belgen reageren altijd met scepscis op Nederlanders omdat ze gewoon een beetje jaloers zijn.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:38 schreef ato het volgende:
Ik hoop het vulture, maar hoe zij beschrijven na de 1e rehearsal. Ik vind het heel raar.
Ik vind nederland ook zo matig reageren.
Op de ierse en andere zenders zijn ze enthousiaster..
We horen elke repetitie dat 'ze niet alles heeft gegeven', maar het is nou juist een nummer waar het in die zin altijd een beetje lijkt alsof ze niet alles geeft. Er zit nou eenmaal geen typische Eurovisie-uithaal in.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:06 schreef ato het volgende:
Ik hoorde net op de radio, dat zij goed was maar mogelijk niet alles gegeven had.
Jee wordt er zenuwachtig van..
Dan nog zegt die ESCtracker alleen wat over het aantal keer dat dat nummer op itunes gedownload is, en dat heeft net zo als het aantal YT views meer te maken met de aaandacht die het nummer in de media krijgt, dan met het aantal mensen dat ook daadwerkelijk naar het ESF gaat kijken.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:04 schreef Cyan9 het volgende:
Anouk
"Birds"
Netherlands
1-Netherlands
8-Netherlands
27-Sweden
34-Belgium
40-Sweden
66-Slovenia
66-Netherlands
82-Belgium
86-Netherlands
122-Norway
128-Denmark
129-Estonia
246-Hungary
264-Lithuania
331-Austria
393-Russia
Dat zegt wat, Thomas G:son heeft dit jaar ook een liedje (Georgië) ingezonden, dat nou niet bepaald slecht isquote:Op donderdag 16 mei 2013 02:14 schreef grazz het volgende:
twitter:RenageNL twitterde op woensdag 15-05-2013 om 10:21:11Thomas G:son (songwriter Euphoria) zei me gister dat Nederland veruit het beste liedje heeft dit jaar. Kan zomaar winnen! #songfestival reageer retweet
Prachtigquote:Op donderdag 16 mei 2013 17:26 schreef grazz het volgende:
Vanaf 09:05 kijken, reactie vanuit publiek nadat bekend is dat Nederland zich ook heeft geplaatst voor de finale:
Bij de pers gelukkig oftewel zegt geen reet en no way dat Italie gaat winnenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:48 schreef ato het volgende:
Italie nu 1e bij de pers en nederland 6e. ugh..
Beide 'peilingen' zeggen niks, toch denk ik dat er dit jaar een top 5 notering in zal zitten, er zit altijd wel een act tussen de favorieten die het in de generale repetitie of tijdens de liveshow niet waar kan maken en omdat de gehele balkan is uitgeschakeld is het nog maar de vraag waar deze punten terecht gaan komen(aangezien de hoogste noteringen voorheen altijd naar balkan landen gingen die zich (wel) geplaatst hadden).quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:19 schreef ato het volgende:
Nederland staat hoog in de mirrors.
Ik wordt gek, gaat nederland eindelijk een keer hoog eindigen?
ja toch? Mijn collega's die niets met het songfestival hebben, die feliciteren mij en zeggen dat nederland een goed lied heeft. gaan wij hoog eindigene, ga ik nog slapen vannacht??
Het lijkt wel of ze het wat krachtiger zingt. Echt héél mooi! Ik zette net dit geluid achter haar optreden in de halve finale... WOWquote:
Hierrrrrrrquote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:09 schreef ato het volgende:
En ik ga weer geloven, ik lijk Greys wel waar is Greys ik mis je..
Ja lijkt me superleuk!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:46 schreef ato het volgende:
Volgende keer ben ik bij de meeting, als je het leuk vind?
Veel beter nu, maarja ze is ook ontspannen neem ik aan. Dinsdag speelden de zenuwen mee. Hopelijk kan ze dat morgen loslaten, gewoon haar ding doen en dan net zo mooi zingen + camera in kijken dan vind ik het helemaal geslaagd en moet een top 10 er in zitten!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:08 schreef ato het volgende:
Wow wat zingt zij goed hier beter dan, bij de eerste halve finale..
Dat klopt niet. Ik heb afgelopen dinsdag de eerste halve finale gevolgd via de VRT en de commentatoren waren - zelfs nog vóór het optreden van Anouk - vol lof over haar nummer, terwijl ze ook lieten blijken geen vertrouwen te hebben in de Belgische inzending van dit jaar. Aan het einde van de uitzending waren de Vlaamse commentatoren uiteraard verheugd dat België tegen alle verwachtingen in toch door was naar de finale, maar ze benadrukten nog maar eens dat ze vooral blij waren voor Nederland, en dat het nu a.s. zaterdag met zowel België als Nederland erbij een mooie finale belooft te worden. Zo zie je maar hoe ver jouw perceptie af staat van de werkelijkheid.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:49 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ach Nederland mag toch niet op Anouk stemmen, en Belgen reageren altijd met scepscis op Nederlanders omdat ze gewoon een beetje jaloers zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |