Bij de pers gelukkig oftewel zegt geen reet en no way dat Italie gaat winnenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:48 schreef ato het volgende:
Italie nu 1e bij de pers en nederland 6e. ugh..
Beide 'peilingen' zeggen niks, toch denk ik dat er dit jaar een top 5 notering in zal zitten, er zit altijd wel een act tussen de favorieten die het in de generale repetitie of tijdens de liveshow niet waar kan maken en omdat de gehele balkan is uitgeschakeld is het nog maar de vraag waar deze punten terecht gaan komen(aangezien de hoogste noteringen voorheen altijd naar balkan landen gingen die zich (wel) geplaatst hadden).quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:19 schreef ato het volgende:
Nederland staat hoog in de mirrors.
Ik wordt gek, gaat nederland eindelijk een keer hoog eindigen?
ja toch? Mijn collega's die niets met het songfestival hebben, die feliciteren mij en zeggen dat nederland een goed lied heeft. gaan wij hoog eindigene, ga ik nog slapen vannacht??
Het lijkt wel of ze het wat krachtiger zingt. Echt héél mooi! Ik zette net dit geluid achter haar optreden in de halve finale... WOWquote:
Hierrrrrrrquote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:09 schreef ato het volgende:
En ik ga weer geloven, ik lijk Greys wel waar is Greys ik mis je..
Ja lijkt me superleuk!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:46 schreef ato het volgende:
Volgende keer ben ik bij de meeting, als je het leuk vind?
Veel beter nu, maarja ze is ook ontspannen neem ik aan. Dinsdag speelden de zenuwen mee. Hopelijk kan ze dat morgen loslaten, gewoon haar ding doen en dan net zo mooi zingen + camera in kijken dan vind ik het helemaal geslaagd en moet een top 10 er in zitten!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:08 schreef ato het volgende:
Wow wat zingt zij goed hier beter dan, bij de eerste halve finale..
Dat klopt niet. Ik heb afgelopen dinsdag de eerste halve finale gevolgd via de VRT en de commentatoren waren - zelfs nog vóór het optreden van Anouk - vol lof over haar nummer, terwijl ze ook lieten blijken geen vertrouwen te hebben in de Belgische inzending van dit jaar. Aan het einde van de uitzending waren de Vlaamse commentatoren uiteraard verheugd dat België tegen alle verwachtingen in toch door was naar de finale, maar ze benadrukten nog maar eens dat ze vooral blij waren voor Nederland, en dat het nu a.s. zaterdag met zowel België als Nederland erbij een mooie finale belooft te worden. Zo zie je maar hoe ver jouw perceptie af staat van de werkelijkheid.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:49 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ach Nederland mag toch niet op Anouk stemmen, en Belgen reageren altijd met scepscis op Nederlanders omdat ze gewoon een beetje jaloers zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |