haaha ik vind dat juist wel een grappig stukje. hoe ze die fluitman aankijkt. niet briljant bedacht maar wel geweldig in beeld gebracht.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:30 schreef Pluto1975 het volgende:
[..]
Vind sowieso de hele act eromheen echt heel nepperig, hoe ze (slecht acterend) die regels tegen die fluitman zingt....pfffffff, irritant nummer inmiddels
Georgie... al is het wel zo dat een voordeel is dat uit die hoek zowel Rusland, Oekraine, Azerbaijan en Georgie met dezelfde mierzoete meuk komen... die snoepen elkaar wel punten af gok ik zoquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:43 schreef Fred_B het volgende:
Behalve Azerbeidzjan en Noorwegen heb ik niet het idee dat er vandaag iets voorbijgekomen is wat hele grote concurrentie moet vormen.
Ik vond dat maar een matig optreden eigenlijk. Niet bijzonder goed gezongen en geen spannende act. Ik kan me niet voorstellen dat de West-Europese jury's dit gaan belonen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Georgie... al is het wel zo dat een voordeel is dat uit die hoek zowel Rusland, Oekraine, Azerbaijan en Georgie met dezelfde mierzoete meuk komen... die snoepen elkaar wel punten af gok ik zo
Als studio-opname klinkt 'ie heel goed, maar zo live gezongen maakte hij niet veel indruk op me. Anouk vind ik live juist beter dan op plaat.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:58 schreef Greys het volgende:
Ik snap de Noorwegen adoratie echt niet
Misschien ben ik er te oud voor. Vond het enorm onprettig in het gehoor liggen en totaal geen uitblinker.
Ik vind het een heerlijk eigentijds en geloofwaardig nummer. In het begin moest ik er aan wennen, maar na vaker luisteren vind ik het het beste nummer. Ik vind het geen geweldig nummer, maar ik kan gewoon geen moderner nummer bedenken dit jaar. Er zit geen lied van Euphoria-niveau tussen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:58 schreef Greys het volgende:
Ik snap de Noorwegen adoratie echt niet
Misschien ben ik er te oud voor. Vond het enorm onprettig in het gehoor liggen en totaal geen uitblinker.
Tis idd wel modern, maar ik zou het nooit uit mezelf gaan luisteren na het Eurovisie, wat ik bij Euphoria absoluut wel had. Ik liep woensdag in de sauna per ongeluk Denemarken (quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:02 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Ik vind het een heerlijk eigentijds en geloofwaardig nummer. In het begin moest ik er aan wennen, maar na vaker luisteren vind ik het het beste nummer. Ik vind het geen geweldig nummer, maar ik kan gewoon geen moderner nummer bedenken dit jaar. Er zit geen lied van Euphoria-niveau tussen.
Heerlijk hequote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:02 schreef APK het volgende:
Ik zie top 10 ook wel zitten eigenlijk.
Whahaha, heerlijk dat we eindelijk een keer deze discussie kunnen hebben
Flikker eens op met je getroll steeds.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:02 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Ik vind het een heerlijk eigentijds en geloofwaardig nummer. In het begin moest ik er aan wennen, maar na vaker luisteren vind ik het het beste nummer. Ik vind het geen geweldig nummer, maar ik kan gewoon geen moderner nummer bedenken dit jaar. Er zit geen lied van Euphoria-niveau tussen.
Ik troll weleens, maar dit keer was ik geheel serieus, Fascination.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Flikker eens op met je getroll steeds.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:07 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Ik troll weleens, maar dit keer was ik geheel serieus, Fascination.Oké.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Jup. Noorwegen gaat ons nog wel voorbij. Maarja we hebben de jury nog zaterdagquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:56 schreef TheVulture het volgende:
Noorwegen is aan een opmars bezig in de Ituneslijsten, verder komt Hongarije een paar keer voor en Malta
Je bent wel goed in voorspellen toch? Hopelijk heb je weer gelijkquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:57 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ik begin de kansen van dit liedje steeds hoger in te schatten, voor het songfestival dacht ik dat dit hooguit net in de top 10 zou komen. Nu denk ik dat de enige landen die hoger zouden kunnen eindigen Noorwegen, Denemarken, Azerbeidzjan, Rusland en Italië zijn. Dus dat is in ieder geval top 6, en misschien hoger
Maar we hebben in de 1e helft gelootquote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:00 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk gewoon dat we de top 5 inschieten zaterdag... het heeft iets absoluuts unieks in de totale line-up... en het scoort blijkbaar ook bij het publiek en niet alleen de jury's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |