Absoluut ongunstig natuurlijk. Welke televoter denkt nu nog aan Anouk?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:02 schreef CommanderKeen het volgende:
[..]
Ze hebben het meest serieuze liedje en het meest idiote liedje achter elkaar gezet. Begin me nu af te vragen of het wel zo gunstig is voor Anouk, zeker nu ze na de break zit.
Ik vind het niet ongunstig hoor, het is gewoon heel komischquote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:02 schreef CommanderKeen het volgende:
[..]
Ze hebben het meest serieuze liedje en het meest idiote liedje achter elkaar gezet. Begin me nu af te vragen of het wel zo gunstig is voor Anouk, zeker nu ze na de break zit.
De televoter die jankt over teveel show en dat het een SONGfestival is? Ik vind het contrast wel lachenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:02 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Absoluut ongunstig natuurlijk. Welke televoter denkt nu nog aan Anouk?
twitter:vanderzande twitterde op vrijdag 17-05-2013 om 15:58:11Anouk staat opnieuw in zwarte broek en zwart shirt op podium, haar schoenen zijn ook zwart, zonder zilveren studs #songfestival reageer retweet
Dit nieuwe systeem is nogal gevoelig voor manipulatiesquote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:08 schreef Greys het volgende:
Echt, hoe kan je nou de loting doen qua eerste helft en tweede helft, en dat wij eerste helft loten, en alsnog nį de pauze zitten
Ja!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:08 schreef Greys het volgende:
Echt, hoe kan je nou de loting doen qua eerste helft en tweede helft, en dat wij eerste helft loten, en alsnog nį de pauze zitten
We hebben ook altijd pech!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:08 schreef Greys het volgende:
Direct na de pauze is gewoon zwaar kut. En ik vind het ook gemeen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:08 schreef Greys het volgende:
Zo'n 'grappig' filmpje waarin Zweden wordt geļntroduceerd. Een minuut of 5 ofzo.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:14 schreef Greys het volgende:
Aan de andere kant gaan de commentatoren vast wel zeggen bij dat filmpje dat daarna Anouk komtEn dan plassen ze gewoon wat sneller.
Het is trouwens een kort filmpje toch? Niet een complete pauze act van een kwartier ofzo?
En ze melden waarschijnlijk ook even dat de omroep achter de Nederlandse inbreng dit nummer niet graag ziet winnen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:14 schreef Greys het volgende:
Aan de andere kant gaan de commentatoren vast wel zeggen bij dat filmpje dat daarna Anouk komtEn dan plassen ze gewoon wat sneller.
En dat Anouk weigert met de pers te praten natuurlijk.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:18 schreef tralalala het volgende:
[..]
En ze melden waarschijnlijk ook even dat de omroep achter de Nederlandse inbreng dit nummer niet graag ziet winnen.
En Petra gaat als presentatrice wel even voor de pauze roepen 'Blijf allemaal zitten, zo komt Anouk!!!!' denk je?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:18 schreef yorrick69 het volgende:
Het is toch fijn dat iedereen heeft geplast, gerookt, en er weer volle glazen en een bak chips op tafel staan. Kan iedereen lekker relaxed naar Anouk luisteren. Petra Mede en de commentatoren doen de rest. Zij is de lieveling van de pers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |