Absoluut ongunstig natuurlijk. Welke televoter denkt nu nog aan Anouk?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:02 schreef CommanderKeen het volgende:
[..]
Ze hebben het meest serieuze liedje en het meest idiote liedje achter elkaar gezet. Begin me nu af te vragen of het wel zo gunstig is voor Anouk, zeker nu ze na de break zit.
Ik vind het niet ongunstig hoor, het is gewoon heel komischquote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:02 schreef CommanderKeen het volgende:
[..]
Ze hebben het meest serieuze liedje en het meest idiote liedje achter elkaar gezet. Begin me nu af te vragen of het wel zo gunstig is voor Anouk, zeker nu ze na de break zit.
De televoter die jankt over teveel show en dat het een SONGfestival is? Ik vind het contrast wel lachenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:02 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Absoluut ongunstig natuurlijk. Welke televoter denkt nu nog aan Anouk?
twitter:vanderzande twitterde op vrijdag 17-05-2013 om 15:58:11Anouk staat opnieuw in zwarte broek en zwart shirt op podium, haar schoenen zijn ook zwart, zonder zilveren studs #songfestival reageer retweet
Dit nieuwe systeem is nogal gevoelig voor manipulatiesquote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:08 schreef Greys het volgende:
Echt, hoe kan je nou de loting doen qua eerste helft en tweede helft, en dat wij eerste helft loten, en alsnog nį de pauze zitten
Ja!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:08 schreef Greys het volgende:
Echt, hoe kan je nou de loting doen qua eerste helft en tweede helft, en dat wij eerste helft loten, en alsnog nį de pauze zitten
We hebben ook altijd pech!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:08 schreef Greys het volgende:
Direct na de pauze is gewoon zwaar kut. En ik vind het ook gemeen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:08 schreef Greys het volgende:
Zo'n 'grappig' filmpje waarin Zweden wordt geļntroduceerd. Een minuut of 5 ofzo.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:14 schreef Greys het volgende:
Aan de andere kant gaan de commentatoren vast wel zeggen bij dat filmpje dat daarna Anouk komtEn dan plassen ze gewoon wat sneller.
Het is trouwens een kort filmpje toch? Niet een complete pauze act van een kwartier ofzo?
En ze melden waarschijnlijk ook even dat de omroep achter de Nederlandse inbreng dit nummer niet graag ziet winnen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:14 schreef Greys het volgende:
Aan de andere kant gaan de commentatoren vast wel zeggen bij dat filmpje dat daarna Anouk komtEn dan plassen ze gewoon wat sneller.
En dat Anouk weigert met de pers te praten natuurlijk.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:18 schreef tralalala het volgende:
[..]
En ze melden waarschijnlijk ook even dat de omroep achter de Nederlandse inbreng dit nummer niet graag ziet winnen.
En Petra gaat als presentatrice wel even voor de pauze roepen 'Blijf allemaal zitten, zo komt Anouk!!!!' denk je?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:18 schreef yorrick69 het volgende:
Het is toch fijn dat iedereen heeft geplast, gerookt, en er weer volle glazen en een bak chips op tafel staan. Kan iedereen lekker relaxed naar Anouk luisteren. Petra Mede en de commentatoren doen de rest. Zij is de lieveling van de pers.
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:20 schreef Greys het volgende:
Bwehehehe, een parodie op het centraal beheer filmpje
https://www.facebook.com/photo.php?v=381208098657193
Tijdens de rehearsal deed ze dat wel, als ik de post van Cyan9 goed begrijp. Ik denk dat Petra erg tekstvast is.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:19 schreef Greys het volgende:
[..]
En Petra gaat als presentatrice wel even voor de pauze roepen 'Blijf allemaal zitten, zo komt Anouk!!!!' denk je?
Oeh, dan heb ik dat gemistquote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:21 schreef yorrick69 het volgende:
In de rehe
[..]
Tijdens de rehearsal deed ze dat wel, als ik de post van Cyan9 goed begrijp. Ik denk dat Petra erg tekstvast is.
Deze!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:04 schreef Cyan9 het volgende:
"Now it's time for another funny clip with Lynda Woodruff, an alleged EBU spokesperson impersonated by Sarah Dawn Finer.
After the break, Anouk from The Netherlands enters the stage with her slow and melancholic song Birds. She performs it vocally safe and the dark stage matches the atmosphere of the ballad."
Ik heb er nog wel vertrouwen in!
Daar zou je ook wel weer gelijk in kunnen hebben...quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:22 schreef Greys het volgende:
Hm nee, dat bedoelde Cyan denk ik niet.
Petra gaat echt niet zeggen dat Anouk het vocally safe zingt...
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:23 schreef yorrick69 het volgende:
[..]
Daar zou je ook wel weer gelijk in kunnen hebben...
Dit.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:23 schreef Robar het volgende:
Als het nummer echt zo goed is, maakt het niet uit of het vlak voor of vlak na de pauze zit. Die paar honderd man die de eerste minuut vanwege de plaspauze missen gaan niet het verschil maken, dat geloof ik niet.
Geniaalquote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:20 schreef Greys het volgende:
Bwehehehe, een parodie op het centraal beheer filmpje
https://www.facebook.com/photo.php?v=381208098657193
Zal wel zo'n filmpje zijn die ook tijdens de eerste en tweede halve finale waren? Zo'n onzinnig ding die eigenlijk he-le-maal niemand wat boeitquote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:14 schreef Greys het volgende:
Het is trouwens een kort filmpje toch? Niet een complete pauze act van een kwartier ofzo?
Ik vond het 'in Australiė zijn we ook fan' filmpje wel leukquote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zal wel zo'n filmpje zijn die ook tijdens de eerste en tweede halve finale waren? Zo'n onzinnig ding die eigenlijk he-le-maal niemand wat boeit
Filmpjes van Lynda boeien altijd!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zal wel zo'n filmpje zijn die ook tijdens de eerste en tweede halve finale waren? Zo'n onzinnig ding die eigenlijk he-le-maal niemand wat boeit
Okeoke, dat was wel een beetje leuk inderdaadquote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond het 'in Australiė zijn we ook fan' filmpje wel leuk![]()
LYNDA!!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:31 schreef Greys het volgende:
En gisteren die vrouw in die auto die per ongeluk in een verkeerd land zat en dat ze Bonnie Tyler op de tomtom de schuld gaf
Oh kijk dit nouWaarom loopt iedereen zo op de zaken vooruit...
http://www.telegraaf.nl/b(...)ganisatie_ESF__.html
'quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:31 schreef Greys het volgende:
Haha, dat zou ook wel een uitkomst zijnquote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:32 schreef Fred_B het volgende:
[..]
'
Dan maar hopen dat Griekenland wint en het niet kan betalen
Jinx!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:31 schreef Greys het volgende:
En gisteren die vrouw in die auto die per ongeluk in een verkeerd land zat en dat ze Bonnie Tyler op de tomtom de schuld gaf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |