Ik denk dat het volk wat echt gaat stemmen inderdaad al voor 80% zijn keuze gemaakt heeft. Het zijn toch vooral de echte volgers die stemmen; het volk wat enkel inschakelt om Anouk/Cascada/Bonnie op haar bek te zien gaan zal niet gauw naar de telefoon grijpen denk ik.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:04 schreef miep63 het volgende:
[..]
Daar ben ik eigenlijk niet zo bang voor. De echte ESF-volger heeft meestal al z'n favorieten.
Zal wat worden, ik ga hem ff opzetten zo.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:10 schreef Toekito het volgende:
Straks bij DWDD is Dominee Gremdaat om over Anouk te praten.
Voor wie de Dominee niet kent:
die man is zo grappigquote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:14 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zal wat worden, ik ga hem ff opzetten zo.
Afgelopen 10 jaar hebben we geen kans gehad en iedereen zag het behalve alle homo BN'ers en SBS6.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:58 schreef MuscleLover29 het volgende:
[..]
Mee eens. Ben een beetje geschrokken van al die songfestival gekte ineens. Heb dat nog nooit meegemaakt eigenlijk, zelfs niet toen we jaren geleden ook echt kans maakten. Maar nu is het net alsof we al gewonnen hebben. Raar. Ben al blij dat ze voor NL eens de finale heeft gehaald, ongeacht het resultaat op zaterdag.
Waarschijnlijk komt er wel iets uit dit stukje naar voren.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:15 schreef Toekito het volgende:
[..]
die man is zo grappigBen benieuwd wat die gaat doen.
Bert en Groverquote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:14 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zal wat worden, ik ga hem ff opzetten zo.
En Vader Abraham. Of is ie uit de kast?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:18 schreef xzaz het volgende:
[..]
Afgelopen 10 jaar hebben we geen kans gehad en iedereen zag het behalve alle homo BN'ers en SBS6.
hij zit er steeds vaker eind van de weekquote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Waarschijnlijk komt er wel iets uit dit stukje naar voren.
Zal mede dankzij dit filmpje zijn dat hij er zit.
Net in het "voorstukje" (jeweetwel, na de reclame zijn we er met deze mensen enzo) heeft hij gewoon exact de zelfde kleding aan als in dit yt-filmpje.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:20 schreef Toekito het volgende:
[..]
hij zit er steeds vaker eind van de week
Bijna altijd, op dit filmpje niet trouwensquote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:23 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Net in het "voorstukje" (jeweetwel, na de reclame zijn we er met deze mensen enzo) heeft hij gewoon exact de zelfde kleding aan als in dit yt-filmpje.
quote:
quote:Eerste helft en tweede helft is 13/13, van 26 landen. De breaks zaten ook weleens na 6 en 18 liedjes, en nu staat 'ie gepland na 12. Na de break zitten is geen nadeel, zeker niet als de presentatrice Anouk hoogstpersoonlijk aankondigt!
even een quote uit het andere topic.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:07 schreef Eitjee het volgende:
[..]
Ik denk dat het volk wat echt gaat stemmen inderdaad al voor 80% zijn keuze gemaakt heeft. Het zijn toch vooral de echte volgers die stemmen; het volk wat enkel inschakelt om Anouk/Cascada/Bonnie op haar bek te zien gaan zal niet gauw naar de telefoon grijpen denk ik.
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:24 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Beide 'peilingen' zeggen niks, toch denk ik dat er dit jaar een top 5 notering in zal zitten, er zit altijd wel een act tussen de favorieten die het in de generale repetitie of tijdens de liveshow niet waar kan maken en omdat de gehele balkan is uitgeschakeld is het nog maar de vraag waar deze punten terecht gaan komen(aangezien de hoogste noteringen voorheen altijd naar balkan landen gingen die zich (wel) geplaatst hadden).
Hij weet het mooi te verkopen, maar ik vind het toch een beetje... hm...quote:
Hij zou nooit de Nederlandse inzending expres benadelen hoor lijkt me, volgens mij is het voor hem wel fijn als het in Nederland georganiseerd zou worden volgend jaar juistquote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hij weet het mooi te verkopen, maar ik vind het toch een beetje... hm...
TROS Eurovisie Songfestival op het plein.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij zou nooit de Nederlandse inzending expres benadelen hoor lijkt me, volgens mij is het voor hem wel fijn als het in Nederland georganiseerd zou worden volgend jaar juist
Sietse is niet van de TROSquote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:35 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
TROS Eurovisie Songfestival op het plein.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |