Ik zou zeggen, waarom nietquote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:42 schreef Zelva het volgende:
[..]
Zodat wij kunnen aanbieden de centen te betalen door het hier te organiseren?
Mooi filmpje. Ook tof om te zien dat de floormanager Anouk omhelst. Hij gaf al aan dat ie het een beautiful song vindquote:
Heb ik al tussen de regels gezegd: het kost geld, terwijl de PO miljoenen moet bezuinigen. Moeten we niet willen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:55 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Wedervraagje, geef eerst maar eens normaal antwoord..
Mee eens. Ben een beetje geschrokken van al die songfestival gekte ineens. Heb dat nog nooit meegemaakt eigenlijk, zelfs niet toen we jaren geleden ook echt kans maakten. Maar nu is het net alsof we al gewonnen hebben. Raar. Ben al blij dat ze voor NL eens de finale heeft gehaald, ongeacht het resultaat op zaterdag.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:51 schreef TheVulture het volgende:
Wat zijn we toch een heerlijk land, nu al miepen over de organisatie. Morgen worden we 22e en dan deugt er weer geen reet van...
Nederland is in mijn ogen een van de 6, 7 landen die kan winnen, maar laten we in hemelsnaam niet te teleurgesteld zijn als het niet lukt
Kost geen geldquote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:57 schreef Zelva het volgende:
[..]
Heb ik al tussen de regels gezegd: het kost geld, terwijl de PO miljoenen moet bezuinigen. Moeten we niet willen.
Als we alles moeten laten omdat het geld kost blijven er weinig leuke dingen over.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:57 schreef Zelva het volgende:
[..]
Heb ik al tussen de regels gezegd: het kost geld, terwijl de PO miljoenen moet bezuinigen. Moeten we niet willen.
Duitsland loste dat prima op door een hoofdsponsor, Schwarzkopfquote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:57 schreef Zelva het volgende:
[..]
Ik vind het nog ietwat overdrevenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:08 schreef grazz het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)bedankt_Anouk__.html
Vind het echt leuk voor Anouk
Ik snap wel wat je bedoelt, het is idd al flink verbeterd, maar tijdens dat doorbellen van de punten hoor je elk jaar nog 'boeeeeeeeeeeeeeee' als er weer een buurland aan een flutbuurliedje 12 punten geeft. Het blijft er idd een beetje in zitten, heel hardnekkig.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:37 schreef Robar het volgende:
Misschien overdrijf ik het wel een beetje hoor, maar ik kan gewoon ontzettend slecht tegen het op een verkeerde manier beinvloeden van een resultaat. Hoewel de invloed zeker kleiner is geworden, is deze nog zeer zeker aanwezig. Dat zullen we gegarandeerd weer terug zien in de puntenverdeling morgen.
Plus het helpt enorm dat een Loreen zegt; Ik ben voor Anoukquote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik snap wel wat je bedoelt, het is idd al flink verbeterd, maar tijdens dat doorbellen van de punten hoor je elk jaar nog 'boeeeeeeeeeeeeeee' als er weer een buurland aan een flutbuurliedje 12 punten geeft. Het blijft er idd een beetje in zitten, heel hardnekkig.
Gelukkig is wel gebleken dat als je écht een toplied hebt, dat het dan niet meer uitmaakt welke buurlanden er op elkaar stemmen. Loreen kreeg geloof ik van elk land 10 of 12 punten.
Haha da's zeker leuk idd, maar daar red je het niet mee. Ik denk niet dat alle thuiszitters/stemmers dat meekrijgen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:57 schreef MolFan het volgende:
[..]
Plus het helpt enorm dat een Loreen zegt; Ik ben voor Anouk
Nee niet allemaal nee maar elke stem is er een he + Loreen deed vorig jaar ook niets aan media etc dus het kan wel.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Haha da's zeker leuk idd, maar daar red je het niet mee. Ik denk niet dat alle thuiszitters/stemmers dat meekrijgen.
Daar ben ik eigenlijk niet zo bang voor. De echte ESF-volger heeft meestal al z'n favorieten.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:22 schreef hplaserjet het volgende:
Wel ongunstig na de pauze en daarna zo'n hysterisch nummer van Roemenië, jammer. Die gek uit Roemenië doet Anouk zo vergeten en veel kijkers zitten nog op de wc in de pauze. Bleeeegh.
Typisch Nederlands.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:51 schreef TheVulture het volgende:
Wat zijn we toch een heerlijk land, nu al miepen over de organisatie. Morgen worden we 22e en dan deugt er weer geen reet van...
Nederland is in mijn ogen een van de 6, 7 landen die kan winnen, maar laten we in hemelsnaam niet te teleurgesteld zijn als het niet lukt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |