Ik zou letterlijk aan de buis gekluisterd zitten als iemand zou suggereren dat oa. Duitsland (maar niet Nederland) bij het voetbal automatisch de voorrondes zou moeten doorkomen. Denk niet dat er beter entertainment bestaatquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Je zegt het zelf al: zo is het nu eenmaal en het gaat niet veranderen. Televoting levert te veel geld op. Dat is ook de reden dat vijf grote landen de halve finales mogen overslaan, ook al zo lekker eerlijk. Ach, ik zie het als vermakelijk gedoe. Het is maar een liedjesfestival, en geen ernstige zaak zoals voetbal.
Het is geen loting.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:55 schreef DecoAoreste het volgende:
Maakt de loting nu echt zoveel uit
Als mensen 't nummer goed vinden stemmen ze er toch wel op.
Als mensen nog op het toilet zitten kunnen ze niet oordelen of het een goed nummer is.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:55 schreef DecoAoreste het volgende:
Maakt de loting nu echt zoveel uit
Als mensen 't nummer goed vinden stemmen ze er toch wel op.
Dank voor het posten. Die van Armenië is best te pruimen. In elk geval beter dan dat Arabische gejengel waar ze ons normaal mee lastigvallen. Verder is het leuk om te weten dat ze ook in Roemenië een Gerard Joling hebben.quote:
Ha ja, mijn vriendin zei: "Hij heeft een jurk aan en zingt als een wijf. Waarom nemen ze dan niet gewoon een vrouw voor dat nummer?".quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dank voor het posten. Die van Armenië is best te pruimen. In elk geval beter dan dat Arabische gejengel waar ze ons normaal mee lastigvallen. Verder is het leuk om te weten dat ze ook in Roemenië een Gerard Joling hebben.
Even serieus: leuk dat je zo hoog kunt zingen, maar dat wil niet zeggen dat je het ook moet doen. Die hoge zang helpt het nummer compleet om zeep. Het slaat als een tang op een varken.
Ze hebben het meest serieuze liedje en het meest idiote liedje achter elkaar gezet. Begin me nu af te vragen of het wel zo gunstig is voor Anouk, zeker nu ze na de break zit.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:00 schreef miss_dynastie het volgende:
En de overgang naar Cezar is behoorlijk hilarisch, eerlijk gezegd![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |