Zou dr graag eens bedanken jaquote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:03 schreef Greys het volgende:
Waar ik in elk geval al heel blij mee ben, wat er ook gebeurt morgen, is dat er amper negatief gedoe is over 'het songfestival' in de Nederlandse (social) media.
We tellen weer mee, het 'wat we ook doen, we komen er nooit meer door' gevoel is weg, het kán. Het Balkan- en Oostblokfeestjes geleuter is weg (sterker nog, geen ex-Joegoslavisch land in de finale geloof ik?), positief galore. En alleen daarvoor al ben ik haar dankbaar
Dit dus... ze heeft haar nek uitgestoken en eigenlijk tot op heden alles goed gedaan... ook de beslissing om niet alle feestjes af te struinen maar je te focussen op wat er echt toe doet: zingen!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:03 schreef Greys het volgende:
Waar ik in elk geval al heel blij mee ben, wat er ook gebeurt morgen, is dat er amper negatief gedoe is over 'het songfestival' in de Nederlandse (social) media.
We tellen weer mee, het 'wat we ook doen, we komen er nooit meer door' gevoel is weg, het kán. Het Balkan- en Oostblokfeestjes geleuter is weg (sterker nog, geen ex-Joegoslavisch land in de finale geloof ik?), positief galore. En alleen daarvoor al ben ik haar dankbaar
Top 5 minimaalquote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:12 schreef Peter het volgende:
Zolang ze in de top 7 komt zal dat positieve wel blijven vermoed ik.
We gaan zeker geen laatste worden of ergens onderin eindigen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:12 schreef Peter het volgende:
Het is ook wel weer des Anouks, meedoen aan het Songfestival. Paar jaar geleden noemde ik haar volgens mij nog expliciet als voorbeeld van een artiest die nog niet dood op het ESF-podium gevonden zou willen worden, en wat doet ze dus...quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:03 schreef Greys het volgende:
Ik vind het ook echt niks voor haar. Ook als ik het terugkijk en me bedenk dat Anouk daar gewoon op het Eurovisie staat.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:24 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Het is ook wel weer des Anouks, meedoen aan het Songfestival. Paar jaar geleden noemde ik haar volgens mij nog expliciet als voorbeeld van een artiest die nog niet dood op het ESF-podium gevonden zou willen worden, en wat doet ze dus...
Helaas, u gaat niet door voor de koelkast. Anouk komt direct ná de reclame.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:41 schreef Tuinfluitert het volgende:
In de finale is Anouk zaterdag als dertiende aan de beurt. Dat is precies op de helft, er doen 26 finalisten mee, er is toch een pauze ? Kans is groot dat Anouk net voor de pauze zingt.
[ afbeelding ]
Ze zeggen altijd 13 is een ongeluksgetal Greysquote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:49 schreef Greys het volgende:
Fijne loting
Al had ik ons liever in de tweede helft gezien.
Maar dit is voor de eerste helft het beste wat we konden loten
Zeker komt ze in de top 10 liever hoger natuurlijk.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:12 schreef Peter het volgende:
Nou ja, zeker de laatste jaren was het ook niet zo gek dat we er niet door kwamen, wat een muzikale/artistieke armoede. En zoals nu blijkt ook allemaal zonder een greintje zelfreflectie (niet dat me dat van Gordon nog verbaast natuurlijk)quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:03 schreef Greys het volgende:
We tellen weer mee, het 'wat we ook doen, we komen er nooit meer door' gevoel is weg
Nee, daar ben ik zeker niet blij mee. Sterker nog, ik vind het helemaal niet zo'n goede loting. Eerst de reclame, en daarna het optreden van Roemenië dat Anouk in de vergetelheid drukt.quote:
Een groot deel van de kijkers wat nét te lang doet over de plaspauze en een stuk Anouk mist, helpt niet echt, nee.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:58 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, daar ben ik zeker niet blij mee. Sterker nog, ik vind het helemaal niet zo'n goede loting. Eerst de reclame, en daarna het optreden van Roemenië dat Anouk in de vergetelheid drukt.
OMG wat krijg ik hier kromme tenen vanquote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:54 schreef Tuinfluitert het volgende:
DEN HAAG -
Medium Liesbeth van Dijk heeft slechts nieuws voor Anouk.
Het is Denemarken dat morgen op het Eurovisie Songfestival vele malen ’douze points’ toegekend krijgt.
„Ik voel dat Denemarken gaat winnen en dat België hoog gaat eindigen.”
http://www.telegraaf.nl/b(...)uk_gaat_falen__.html
Nee daarom is dit zo goed geweest dinsdag, op alle vlakkenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nou ja, zeker de laatste jaren was het ook niet zo gek dat we er niet door kwamen, wat een muzikale/artistieke armoede. En zoals nu blijkt ook allemaal zonder een greintje zelfreflectie (niet dat me dat van Gordon nog verbaast natuurlijk).
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:59 schreef Greys het volgende:
[..]
OMG wat krijg ik hier kromme tenen van![]()
Voorspellen dat Denemarken gaat winnen, nou heel erg knap hoor Liesbeth, ze staat al maanden bovenaan in de polls
Inderdaad.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:59 schreef Greys het volgende:
[..]
OMG wat krijg ik hier kromme tenen van![]()
Voorspellen dat Denemarken gaat winnen, nou heel erg knap hoor Liesbeth, ze staat al maanden bovenaan in de polls
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |