als we forum logica volgen, stel ik arnhem voorquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
misschien utrecht? zijn weinig utrechtsupporters zover ik zie hier
Paul is een doorgesnoven teringdebiel die niet serieus te nemen valt.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er is toch zo'n Utrecht supporter hier. Paul ofzo?
Maar jij vind iedereen een teringdebiel.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Paul is een doorgesnoven teringdebiel die niet serieus te nemen valt.
Snuivenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja klopt. Die tenten waren allemaal redelijk leeg bij ons maar ik ging een beetje na het hoogseizoen voor Nederland. Wel heel veel andere vage tentjes die vol zaten met jongeren uit oostbloklanden. Uiteindelijk maar beter ook. Oekraine en Moldavie kunnen afvinken, maar die maat van mij kon nauwelijks Engels dus dat was wel lullig.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:18 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Bij de Viking moest je toch ook een trap op? Of was dat een andere tent? Daar gingen geregeld lui hard van af
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:16 schreef SjaakBauer het volgende: [..] Wij zagen een Engelsman die een straathoer op d'r muil sloeg, overal kwamen die Bulgaren vandaan
![]()
Inclusief hemzelf.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar jij vind iedereen een teringdebiel.
Trusten.quote:
Ben beetje in love met dit:quote:
Die auto's allemaalquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]![]()
Was overdag zo'n markt daar toch, had ook zo'n gast iets gejat toen kwamen ook overal die gasten vandaan.. Echt bizar om te zien.
*vindtquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:22 schreef Cara het volgende:
tong80 vind mij een kansloze user zonder leven, altijd mijn dm gister
stijn ben je aan het puberen ofzo? Je bent zo opstandigquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij pest hem tochquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:22 schreef Cara het volgende:
Ik heb in Bulgarije Engeland en Brabant af kunnen vinkenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja klopt. Die tenten waren allemaal redelijk leeg bij ons maar ik ging een beetje na het hoogseizoen voor Nederland. Wel heel veel andere vage tentjes die vol zaten met jongeren uit oostbloklanden. Uiteindelijk maar beter ook. Oekraine en Moldavie kunnen afvinken, maar die maat van mij kon nauwelijks Engels dus dat was wel lullig.
Was hij ooit niet zo dan?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
stijn ben je aan het puberen ofzo? Je bent zo opstandig
jaha, straal nou eens op, taalnaziquote:
jij gaat ook wel overdreven ver om in elk topic van hem te posten en hem te laten weten hoe interessant jij zijn topics vindt.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:22 schreef Cara het volgende:
Engeland? Way to go.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:23 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik heb in Bulgarije Engeland en Brabant af kunnen vinken
okquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:22 schreef Cara het volgende:
Ja man, wij hadden een beetje ruzie met uiteraard hollandse stoere bois. Achtervolgde ons ook enzoquote:
Deel je de foto's met ons?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:23 schreef DonRaja het volgende:
Alle Groene Hazen horen al lang in bed te liggen, goffetomme.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Engeland? Way to go.
Ik bijna Friesland maar het blijft toch preuts kanjervolk.
wtfquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:24 schreef Happel het volgende:
[..]
Nee, dat is de meneer hieronder..
[ afbeelding ]
Pas maar op. Anders drink ik een heel biertje en kom ik de hooligan uithangen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:23 schreef DonRaja het volgende:
Ik ben me in het zweet aan het werken voor dat fucking toernooi. Muil houwe dus.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:23 schreef DonRaja het volgende:
half 12 toch?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:23 schreef DonRaja het volgende:
ik vind het nogal apart dat tong80 mij verteld dat ik een leven moet krijgenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
jij gaat ook wel overdreven ver om in elk topic van hem te posten en hem te laten weten hoe interessant jij zijn topics vindt.
jij bent zeker je tanden aan het poetsen danquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:23 schreef DonRaja het volgende:
Bakkesquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:25 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik ben me in het zweet aan het werken voor dat fucking toernooi. Muil houwe dus.
verteltquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:25 schreef Cara het volgende:
[..]
ik vind het nogal apart dat tong80 mij verteld
Ik slaapFOK!.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:25 schreef Cara het volgende:
[..]
ik vind het nogal apart dat tong80 mij verteld dat ik een leven moet krijgen
dat noemen ze ironie
[..]
jij bent zeker je tanden aan het poetsen dan
jij solliciteert heel erg naar een piemel in je oorquote:
solliciteerd*quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:27 schreef Cara het volgende:
[..]
jij solliciteert heel erg naar een piemel in je oor
om 23:30 mag je er weer vanafquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
solliciteerd*
Niet grappig. Ik ga al op het strafbankje zitten.
Nee man want je hebt:quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:31 schreef Cara het volgende:
eerlijk zeggen, vinden jullie mij een kutuser. dan ga ik nu van fok af
neequote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:31 schreef Cara het volgende:
Nee. Jij bent de engel onder de Feyenoord-users en wellicht wel van heel Fok!.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:31 schreef Cara het volgende:
Neequote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:31 schreef Cara het volgende:
ze hebben een fatsoenlijke moderator en een slowchat nodig daar.quote:
Dat vind ik van niemand.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:31 schreef Cara het volgende:
Nee.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:31 schreef Cara het volgende:
zanger bob zo.quote:
Ja dit. Ze gaan ook echt veel te snel voor een serie topic.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:32 schreef Cara het volgende:
[..]
ze hebben een fatsoenlijke moderator en een slowchat nodig daar.
tot die tijd is het niks en zal het ook niets worden
Trusten.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:33 schreef DonRaja het volgende:
Ik ga pitten.
Stijntje, als er nog Groene Hazen na mij posten graag melden via DM.
BVD
MVG
Is het morgen jaquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:33 schreef DonRaja het volgende:
Ik ga pitten.
BVD
MVG
trustenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:33 schreef DonRaja het volgende:
Ik ga pitten.
BVD
MVG
Ook elke keer een spoiler discussie enzoquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja dit. Ze gaan ook echt veel te snel voor een serie topic.
Trustequote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:33 schreef DonRaja het volgende:
Ik ga pitten.
BVD
MVG
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Jij bent de engel onder de Feyenoord-users en wellicht wel van heel Fok!.
quote:
quote:
even een paar stukjes keukenrol pakken voor deze berichtjes. brb in 10 minutesquote:
Weleens langs gekomen ja. Ze doen daar alsof het om een politieke kwestie in een buurland gaat toch? Tja... Ik doe aan larpen in vrouwenkleren, en andere zien niet meer in dat GoT fictie is.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja dit. Ze gaan ook echt veel te snel voor een serie topic.
ja maar dat is overal daarquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ook elke keer een spoiler discussie enzo
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Weleens langs gekomen ja. Ze doen daar alsof het om een politieke kwestie in een buurland gaat toch? Tja... Ik doe aan larpen in vrouwenkleren, en andere zien niet meer in dat GoT fictie is.
Ok. Nu moet ik je dus in elkaar slaan op het Groene haas toernooiquote:
Dit dus. Maar toch is er overal gezeik. Maarja soms wil ik er wel lezen om alles uit die episode dan te begrijpen enzoquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja maar dat is overal daar
Gezeik altijd, als een afleveringen uitgezonden is, dan moet je er over kunnen praten.
Heb je hem nog niet gezien, tyf dan gewoon op uit het topic
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Weleens langs gekomen ja. Ze doen daar alsof het om een politieke kwestie in een buurland gaat toch? Tja... Ik doe aan larpen in vrouwenkleren, en andere zien niet meer in dat GoT fictie is.
Zolang je strijd tegen Tong doorgaat steun ik jequote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:34 schreef Cara het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
even een paar stukjes keukenrol pakken voor deze berichtjes. brb in 10 minutes
Ga jij daar heen?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Ok. Nu moet ik je dus in elkaar slaan op het Groene haas toernooi
ik open en lees altijd spoilers, ik ben te nieuwsgierigquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit dus. Maar toch is er overal gezeik. Maarja soms wil ik er wel lezen om alles uit die episode dan te begrijpen enzo
Geef eens tips voor een serie.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja maar dat is overal daar
Gezeik altijd, als een aflevering uitgezonden is, dan moet je er over kunnen praten.
Heb je hem nog niet gezien, tyf dan gewoon op uit het topic
Trusten.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik open en lees altijd spoilers, ik ben te nieuwsgierig
En nu ga ik slapen
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Ok. Nu moet ik je dus in elkaar slaan op het Groene haas toernooi
VI, is die kant op>>>>> VBL / Voetbal International #668: 0 goedquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja of ik stuur Wesley zijn mannetjes uit Ondiep
help me morgen even herinneren ok? En ligt eraan wat je leuk vindquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:37 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Geef eens tips voor een serie.
[..]
Trusten.
Ja dat is altijd kut. Ik ben al gespoilerd door google.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik open en lees altijd spoilers, ik ben te nieuwsgierig
En nu ga ik slapen
ik mag niet meer van ranja.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zolang je strijd tegen Tong doorgaat steun ik je
Dan doe ik het wel voor je. Ik krijg toch nooit ban joh.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:39 schreef Cara het volgende:
[..]
ik mag niet meer van ranja.
die bant me de volgende keer als ik tong lastig val
Ik heb ook een woordenwisseling gehad met tong. Sindsdien reageren wij niet meer op elkaar posts.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:39 schreef Cara het volgende:
[..]
Zal ik doen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
help me morgen even herinneren ok? En ligt eraan wat je leuk vind
Ik wil eigenlijk iets luchtigs nu.quote:
ja dat dacht ik ook met mn 30 notes.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dan doe ik het wel voor je. Ik krijg toch nooit ban joh.
Uh, ok?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:38 schreef mrstylo het volgende:
[..]
VI, is die kant op>>>>> VBL / Voetbal International #668: 0 goed
Bassie en Adriaan in Amerikaquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:40 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zal ik doen.
[..]
Ik wil eigenlijk iets luchtigs nu.
Heb GoT gehad en heb geen zin in nog een drama serie.
ik heb tshirtsquote:
niksquote:
Donraja vrienden van de...quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:39 schreef Cara het volgende:
[..]
Bedankt voor de oorkankerquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:42 schreef mrstylo het volgende:
Gewoon vol op de bek
http://www.worldstarhipho(...)wshhD15Ki21X01a5gkg2
Hij is bloed irritant. Zijn topics en teringslechte grappen kan ik prima negeren, maar zijn idiote stellingen zijn ergerlijk. Hoe inhoudelijk je ook reageert hij zal nooit een weerwoord geven en de discussie afdoen met een totaal willekeurig tyfus feitje.quote:
groene haasquote:
je kan ze bij mij thuis ophalenquote:
ik vind jou een fijne userquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij is bloed irritant. Zijn topics en teringslechte grappen kan ik prima negeren, maar zijn idiote stelling zijn ergerlijk. Hoe inhoudelijk je ook reageert hij zal nooit een weerwoord geven en de discussie afdoen met een totaal willekeurig tyfus feitje.
Hierdoor vallen zijn grappen en topics weer extra op. Daarbij zijn de Feyenoord topics van zijn hand ook wel echt een '' waard tot in het oneindige. Maar dat staat dan weer los van mij.
Tot zover mijn betoog. Overigens heb ik niks tegen Tong. Kan mij het nou schelen.
Nu voel ik me vies, omdat ik een Tong wannabe genoemd wordtquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij is bloed irritant. Zijn topics en teringslechte grappen kan ik prima negeren, maar zijn idiote stelling zijn ergerlijk. Hoe inhoudelijk je ook reageert hij zal nooit een weerwoord geven en de discussie afdoen met een totaal willekeurig tyfus feitje.
Hierdoor vallen zijn grappen en topics weer extra op. Daarbij zijn de Feyenoord topics van zijn hand ook wel echt een '' waard tot in het oneindige. Maar dat staat dan weer los van mij.
Tot zover mijn betoog. Overigens heb ik niks tegen Tong. Kan mij het nou schelen.
ik erger me aan de mods die vuistdiep in zn autistische kont zittenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik erger me vooral aan die kutsmiley onder iedere post
Dat is gewoon een signature tochquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik erger me vooral aan die kutsmiley onder iedere post
Maakt niet uitquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:47 schreef Cara het volgende:
[..]
ik erger me aan de mods die vuistdiep in zn autistische kont zitten
maar het zit niet diep verder
Hoezo?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:49 schreef mrstylo het volgende:
Waarom heb ik op facebook mensen die naar Defqon gaan? Ff die mensen unfrienden.
Ik ken dat niet.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:49 schreef mrstylo het volgende:
Waarom heb ik op facebook mensen die naar Defqon gaan? Ff die mensen unfrienden.
HEAT heeft verlorenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:49 schreef mrstylo het volgende:
Stelletje PVV stemmers.quote:
Ik zag het.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
HEAT heeft verloren
Mijn laptop viel tijdens minuut 1:18 uit_!
hij vindt het altijd heel leuk als je random plaatjes post in zn uitgedachte topicsquote:
Hij maakt het vast wel goed, de Bulls spelen met 5 spelers, ooit moet het hun breken, hou je niet lang volquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:50 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Stelletje PVV stemmers.
[..]
Ik zag het.
Lebron had het eigenlijk soort van verpest.
Is die amerikaanse Chinees nog zo goed?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij maakt het vast wel goed, de Bulls spelen met 5 spelers, ooit moet het hun breken, hou je niet lang vol
Ja ik verwacht dat ook wel hoor.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij maakt het vast wel goed, de Bulls spelen met 5 spelers, ooit moet het hun breken, hou je niet lang vol
Deze vindt hijzelf het vervelendstquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:50 schreef Cara het volgende:
[..]
hij vindt het altijd heel leuk als je random plaatjes post in zn uitgedachte topics
Hoe oud is Tong eigenlijk?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Deze vindt hijzelf het vervelendst
Goedzo. Is ook nergens voor nodig.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ga niet online roddelen over een 50 jarige uitkeringtrekker. Ik haak af.
Hij heeft heel vroeger wel gewerkt hoorquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij heeft vroeger meer gewerkt dan jij ooit zult doen.quote:
Stel je niet zo aan manquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
die wordt verwijderd door modsquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe duur was graftering? Bij de Lidl en Aldi is het vaak heel goedkoop.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:00 schreef Norakiaan het volgende:
Tyfus Albert, ben ik aan het bestellen is al het brood uitverkocht. Heb nu de grootste graftering besteld om toch op 70 euro uit te komen, want dat is het minimumbedrag.
Bestel jij je boodschappen?quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:00 schreef Norakiaan het volgende:
Tyfus Albert, ben ik aan het bestellen is al het brood uitverkocht. Heb nu de grootste graftering besteld om toch op 70 euro uit te komen, want dat is het minimumbedrag.
Trusten.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:59 schreef Cara het volgende:
ik ga druit.
misschien maak ik morgen nog een secret appearance op het haas toernooi als ik er tussenuit kan glippen op mn werk. en ik moet er natuurlijk wel verzorgd uit zien
Onzinquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:50 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Stelletje PVV stemmers.
[..]
Ik zag het.
Lebron had het eigenlijk soort van verpest.
Is toch niet morgenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:59 schreef Cara het volgende:
[..]
die wordt verwijderd door mods![]()
ik ga druit.
misschien maak ik morgen nog een secret appearance op het haas toernooi als ik er tussenuit kan glippen op mn werk. en ik moet er natuurlijk wel verzorgd uit zien
Hier is het kenkerduur.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hoe duur was graftering? Bij de Lidl en Aldi is het vaak heel goedkoop.
nee over twee weken pas ofzo. maar dan nog moet ik er wel verzorgd uit zienquote:
VBL / 18/5 Groene Haas Supporterstoernooiquote:
quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:02 schreef Cara het volgende:
[..]
nee over twee weken pas ofzo. maar dan nog moet ik er wel verzorgd uit zien
Wellicht kom ik het wel bij je brengen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:00 schreef Norakiaan het volgende:
Scary.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Wellicht kom ik het wel bij je brengen.
dat is voor homo'squote:Op woensdag 8 mei 2013 00:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
VBL / 18/5 Groene Haas Supporterstoernooi
Volgens dit topic niet nee, maar het zou Ron zijn posts wel verklaren.
[..]Wel je oksels scheren he.
Raja gaat waarschijnlijk vast kijken hoe t gras er bij ligt. Neemt t serieus dit jaar.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
VBL / 18/5 Groene Haas Supporterstoernooi
Volgens dit topic niet nee, maar het zou Ron zijn posts wel verklaren.
[..]Wel je oksels scheren he.
Dat was stom van me.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:02 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik buiten kom?![]()
Dat zal je maar hebben.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Wellicht kom ik het wel bij je brengen.
Hij doet het weerquote:
Drommels.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:05 schreef Caland het volgende:
Er hing trouwens gister nog een code voor gratis bezorgen in de kantine.
Helaas heb ik die niet voor je bij de hand.
Ha-ha.
Hoe heette weer die Netflix serie? Ga ik ff downloaden dan maar.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:05 schreef Caland het volgende:
Er hing trouwens gister nog een code voor gratis bezorgen in de kantine.
Helaas heb ik die niet voor je bij de hand.
Ha-ha.
house of cardsquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:06 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hoe heette weer die Netflix serie? Ga ik ff downloaden dan maar.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:06 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hoe heette weer die Netflix serie? Ga ik ff downloaden dan maar.
Zoek ik zo hard naar het copyright logo ben ik te laat.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Voor mijn vriend mrstylo
[ afbeelding ]
Dit weekend bestel ik weer.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je tot zaterdag wacht heb ik hem voor je.
Hoer.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Voor mijn vriend mrstylo
[ afbeelding ]
Dank.quote:
Wat heb ik nu weer gedaanquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:08 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hoer.
Zal je nooit vergeven.
[..]
Dank.
Louter vette ongezonde shit. Dat begrijp je wel?quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je hebt wel gezonde dingen besteld hè?
Je had hem al gewoon.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:08 schreef Caland het volgende:
EDMU4312
Hiermee krijg je een tientje korting.
Groetjes.
Mijn UI verminken met die AIDS gaat gewoon te ver.quote:
Het is je eigen logoquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:10 schreef mrstylo het volgende:
Kan geen goede torrent vinden.
[..]
Mijn UI verminken met dat AIDS gaat gewoon te ver.
dat aids ja.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:10 schreef mrstylo het volgende:
Kan geen goede torrent vinden.
[..]
Mijn UI verminken met dat AIDS gaat gewoon te ver.
Wat dan?quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:09 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Louter vette ongezonde shit. Dat begrijp je wel?
Niet waar.quote:
Kan je niet annuleren ofzo?quote:
Waarom heb/had je je jas aan?quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:11 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Niet waar.
Ben er klaar mee.
* mrstylo doet zijn jas uit
quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:11 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Niet waar.
Ben er klaar mee.
* mrstylo doet zijn jas uit
Koud, maar heb raam dicht gedaan en dus heb jas uitgedaan.quote:
LR.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dan moet je een logo ontwikkelen waar je zelf wel achter staat.
VBLquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:14 schreef Littlerabbit het volgende:
Jullie zijn echt debielen ook he. Enkel 'VBL' posten, en het dan ook nog hier enkel als linkje posten.
Gekkerds.
Tampon zit weer goed, dus sorry voor mijn woedeaanval.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet, ik maakte het uit pure vriendschap voor mijn buddy op Fok.
Toen onze goede vriend het nog omarmde. Ze radicaliseren zo snelquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet, ik maakte het uit pure vriendschap voor mijn buddy op Fok.
zei het.quote:
Kan je de volgende keer zeggen dat je die "artiest" hoortquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Toen onze goede vriend het nog omarmde. Ze radicaliseren zo snel
Iedereen snapt dat hoorquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:14 schreef Littlerabbit het volgende:
Jullie zijn echt debielen ook he. Enkel 'VBL' posten, en het dan ook nog hier enkel als linkje posten.
Gekkerds.
Dat zal best, maar doe dan wat leuks. Trek een gekke bek, post een handpop of zelfs een lesbienne is op zijn plek.quote:
Het is je vergeven. Woedeaanvalletjes zie ik hier wel vaker. Maar serieus: je zou echt een logo moeten ontwerpen waar je zelf achter staat. Zo kan je succes behalen op youtube.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:16 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Tampon zit weer goed, dus sorry voor mijn woedeaanval.
inderdaad, vond hem nog best goed :")quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik had hem al wel gezien
Hij is wel wat minder kamp.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het is je vergeven. Woedeaanvalletjes zie ik hier wel vaker. Maar serieus: je zou echt een logo moeten ontwerpen waar je zelf achter staat. Zo kan je succes behalen op youtube.
Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitquote:
Koerdistan heeft echt een tering lelijke vlag. Dat gaat niet werkenquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het is je vergeven. Woedeaanvalletjes zie ik hier wel vaker. Maar serieus: je zou echt een logo moeten ontwerpen waar je zelf achter staat. Zo kan je succes behalen op youtube.
dat jodenprogramma ga ik ook niet meer kijken dusquote:
Ze maken Ajax juist publiekelijk belachelijk door dit shirt zelfs aan niet voetbalfans te showen. Die roze doorlopende lijn aan de zijkant ook echtquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:22 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
dat jodenprogramma ga ik ook niet meer kijken dus
Zie DM.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Koerdistan heeft echt een tering lelijke vlag. Dat gaat niet werken
Is dit nou 1e stap in dat homoclub van Nederland gedoequote:Op woensdag 8 mei 2013 00:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze maken Ajax juist publiekelijk belachelijk door dit shirt zelfs aan niet voetbalfans te showen. Die roze doorlopende lijn aan de zijkant ook echt
Ik zie het niet maar volgens Adidas is het pastel orangequote:Op woensdag 8 mei 2013 00:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze maken Ajax juist publiekelijk belachelijk door dit shirt zelfs aan niet voetbalfans te showen. Die roze doorlopende lijn aan de zijkant ook echt
quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
toont dit filmpje een beetje wat jou zonet overkwam?
Oooh. Dan valt t mee.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik zie het niet maar volgens Adidas is het pastel orange
Moeten we Pellè maar kopen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Oooh. Dan valt t mee.
Ik vind t serieus niet heel lelijk maar alleen Italianen kunnen het hebben, zo'n roze shirt.
Bijna, bijnaquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik zie het niet maar volgens Adidas is het pastel orange
Dit vind ik zo'n dooddoenerquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Oooh. Dan valt t mee.
Ik vind t serieus niet heel lelijk maar alleen Italianen kunnen het hebben, zo'n roze shirt.
Goede verdedigers moet je van Serie B en 2e League van Frankrijk scouten.quote:
Ik vind het wel een mooi shirt hoor.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:32 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Zo'n lelijk shirt. Je zou bijna denken dat het om die zielige homo-emancipatie is.
Het shirt is zwart, maar ik vind roze niet echt staan, eerst maar eens in het echt zien met die short erbijquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Oooh. Dan valt t mee.
Maar jij bent dan ook gay.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind het wel een mooi shirt hoor.
Je vraagt je toch af hoe adidas met dergelijke troep aan komt zetten. Dit jaar hadden ze toch zo een glow in the dark gedrocht?quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Het is ook wel echt een lelijke kleur roze. Palermo is meer zalm
Lyon heeft dat shirt ja. Die hadden vorig seizoen een 3D shirtquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Je vraagt je toch af hoe adidas met dergelijke troep aan komt zetten. Dit jaar hadden ze toch zo een glow in the dark gedrocht?
Wut?!quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Je vraagt je toch af hoe adidas met dergelijke troep aan komt zetten. Dit jaar hadden ze toch zo een glow in the dark gedrocht?
Nee dit jaar. Dat vieze felgroen toch, of was dat het jaar daarvoor.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lyon heeft dat shirt ja. Die hadden vorig seizoen een 3D shirt
quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind het wel een mooi shirt hoor.
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:05 schreef j0rdiiii het volgende:
als er een schaap over de dam is, volgen er meer
het regent hommos hier ineens
bedankt tyron, bedankt.........
Die van àjax nu is dat toch nu ookquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lyon heeft dat shirt ja. Die hadden vorig seizoen een 3D shirt
Ze hebben die van Real ook al verkracht.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is deze kleur ook zo te zien op de foto'squote:Op woensdag 8 mei 2013 00:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Het ergste blijft dat die kleurlijn aan de zijkant doorloopt op al die shirtsquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:35 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ze hebben die van Real ook al verkracht.
[ afbeelding ]
Ja, hoe minder fratsen hoe mooier. Helaas snappen die designertjes dat nooit.quote:
Trusten.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:36 schreef Tyron het volgende:
chrisje roept dattie naar bed wil
welterusten
quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:36 schreef Tyron het volgende:
welterusten
Wat een figuur ben je ookquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:36 schreef Tyron het volgende:
welterusten
Ik bedoel flow in THE darkquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Weet niet, heb nooit met een 3D bril naar de wedstrijden gekeken.
Ze verzinnen ook steeds wat tegen het kopiëren maar ik ben het wel met je eensquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, hoe minder fratsen hoe mooier. Helaas snappen die designertjes dat nooit.
Palermo heb toch ook bazenshirts.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:36 schreef Norakiaan het volgende:
Al die rare fratsen altijd. Een shirt moet inderdaad klassiek zijn. En roze is sowieso taboe in de voetbalsport. Net zoals homo's dat zijn.
Welke belhamel heeft over dat shirt zitten zeiken?quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Deze begon ik naarmate het seizoen vorderde ook mooier worden.
[ afbeelding ]
Ik vond dit seizoen ook niet mooi maar het wentquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Deze begon ik naarmate het seizoen vorderde ook mooier worden.
[ afbeelding ]
als Eriksen nou een transfer maakt is jouw leven dan voorbij?quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:36 schreef Tyron het volgende:
welterusten
quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Deze begon ik naarmate het seizoen vorderde ook mooier te vinden
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |