Nu voel ik me vies, omdat ik een Tong wannabe genoemd wordtquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij is bloed irritant. Zijn topics en teringslechte grappen kan ik prima negeren, maar zijn idiote stelling zijn ergerlijk. Hoe inhoudelijk je ook reageert hij zal nooit een weerwoord geven en de discussie afdoen met een totaal willekeurig tyfus feitje.
Hierdoor vallen zijn grappen en topics weer extra op. Daarbij zijn de Feyenoord topics van zijn hand ook wel echt een '' waard tot in het oneindige. Maar dat staat dan weer los van mij.
Tot zover mijn betoog. Overigens heb ik niks tegen Tong. Kan mij het nou schelen.
ik erger me aan de mods die vuistdiep in zn autistische kont zittenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik erger me vooral aan die kutsmiley onder iedere post
Dat is gewoon een signature tochquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik erger me vooral aan die kutsmiley onder iedere post
Maakt niet uitquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:47 schreef Cara het volgende:
[..]
ik erger me aan de mods die vuistdiep in zn autistische kont zitten
maar het zit niet diep verder
Hoezo?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:49 schreef mrstylo het volgende:
Waarom heb ik op facebook mensen die naar Defqon gaan? Ff die mensen unfrienden.
Ik ken dat niet.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:49 schreef mrstylo het volgende:
Waarom heb ik op facebook mensen die naar Defqon gaan? Ff die mensen unfrienden.
HEAT heeft verlorenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:49 schreef mrstylo het volgende:
Stelletje PVV stemmers.quote:
Ik zag het.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
HEAT heeft verloren
Mijn laptop viel tijdens minuut 1:18 uit_!
hij vindt het altijd heel leuk als je random plaatjes post in zn uitgedachte topicsquote:
Hij maakt het vast wel goed, de Bulls spelen met 5 spelers, ooit moet het hun breken, hou je niet lang volquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:50 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Stelletje PVV stemmers.
[..]
Ik zag het.
Lebron had het eigenlijk soort van verpest.
Is die amerikaanse Chinees nog zo goed?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij maakt het vast wel goed, de Bulls spelen met 5 spelers, ooit moet het hun breken, hou je niet lang vol
Ja ik verwacht dat ook wel hoor.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij maakt het vast wel goed, de Bulls spelen met 5 spelers, ooit moet het hun breken, hou je niet lang vol
Deze vindt hijzelf het vervelendstquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:50 schreef Cara het volgende:
[..]
hij vindt het altijd heel leuk als je random plaatjes post in zn uitgedachte topics
Hoe oud is Tong eigenlijk?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Deze vindt hijzelf het vervelendst
Goedzo. Is ook nergens voor nodig.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ga niet online roddelen over een 50 jarige uitkeringtrekker. Ik haak af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |