quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Ok. Nu moet ik je dus in elkaar slaan op het Groene haas toernooi
VI, is die kant op>>>>> VBL / Voetbal International #668: 0 goedquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja of ik stuur Wesley zijn mannetjes uit Ondiep
help me morgen even herinneren ok? En ligt eraan wat je leuk vindquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:37 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Geef eens tips voor een serie.
[..]
Trusten.
Ja dat is altijd kut. Ik ben al gespoilerd door google.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik open en lees altijd spoilers, ik ben te nieuwsgierig
En nu ga ik slapen
ik mag niet meer van ranja.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zolang je strijd tegen Tong doorgaat steun ik je
Dan doe ik het wel voor je. Ik krijg toch nooit ban joh.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:39 schreef Cara het volgende:
[..]
ik mag niet meer van ranja.
die bant me de volgende keer als ik tong lastig val
Ik heb ook een woordenwisseling gehad met tong. Sindsdien reageren wij niet meer op elkaar posts.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:39 schreef Cara het volgende:
[..]
Zal ik doen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
help me morgen even herinneren ok? En ligt eraan wat je leuk vind
Ik wil eigenlijk iets luchtigs nu.quote:
ja dat dacht ik ook met mn 30 notes.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dan doe ik het wel voor je. Ik krijg toch nooit ban joh.
Uh, ok?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:38 schreef mrstylo het volgende:
[..]
VI, is die kant op>>>>> VBL / Voetbal International #668: 0 goed
Bassie en Adriaan in Amerikaquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:40 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zal ik doen.
[..]
Ik wil eigenlijk iets luchtigs nu.
Heb GoT gehad en heb geen zin in nog een drama serie.
ik heb tshirtsquote:
niksquote:
Donraja vrienden van de...quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:39 schreef Cara het volgende:
[..]
Bedankt voor de oorkankerquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:42 schreef mrstylo het volgende:
Gewoon vol op de bek
http://www.worldstarhipho(...)wshhD15Ki21X01a5gkg2
Hij is bloed irritant. Zijn topics en teringslechte grappen kan ik prima negeren, maar zijn idiote stellingen zijn ergerlijk. Hoe inhoudelijk je ook reageert hij zal nooit een weerwoord geven en de discussie afdoen met een totaal willekeurig tyfus feitje.quote:
groene haasquote:
je kan ze bij mij thuis ophalenquote:
ik vind jou een fijne userquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij is bloed irritant. Zijn topics en teringslechte grappen kan ik prima negeren, maar zijn idiote stelling zijn ergerlijk. Hoe inhoudelijk je ook reageert hij zal nooit een weerwoord geven en de discussie afdoen met een totaal willekeurig tyfus feitje.
Hierdoor vallen zijn grappen en topics weer extra op. Daarbij zijn de Feyenoord topics van zijn hand ook wel echt een '' waard tot in het oneindige. Maar dat staat dan weer los van mij.
Tot zover mijn betoog. Overigens heb ik niks tegen Tong. Kan mij het nou schelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |