Wilfred is wel even bruin als Umbero Tan.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:31 schreef Arn0 het volgende:
[..]
[..]
Gelukkig bedrijft Jan Joost Van Gangelen journalistiek en laat hij zich niet in een bad duwen voor eigen vermaak.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die lach van Johan en Wilfredquote:
Je moet niet anders over mij gaan denken hoor, je blijft een topuser!!!!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is er een ander team dan? zeker van die twilight fans
Nee joh, niks aan het handje! Ik zou toch niet boos worden om iets wat je zegt? Want dat zou betekenen dat ik je serieus zou nemen!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:13 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Je moet niet anders over mij gaan denken hoor, je blijft een topuser!!!!
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee joh, niks aan het handje! Ik zou toch niet boos worden om iets wat je zegt? Want dat zou betekenen dat ik je serieus zou nemen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet ik jou wel serieus nemen met 3 potten gel in je haar? Dit is goedkoop effectbejag!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee joh, niks aan het handje! Ik zou toch niet boos worden om iets wat je zegt? Want dat zou betekenen dat ik je serieus zou nemen!
Volgens mij is iedereen die graag met zijn kop op de buis komt zelfingenomen en ijdel, als ik Jan Joost zie met zijn zonnebankbruine kop en 83 trendy armbanden kan ik hem al niet serieus meer nemen.. Doe mij maar Genee, die is scherp en heeft best veel feitenkennis.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:31 schreef Arn0 het volgende:
[..]
[..]
Gelukkig bedrijft Jan Joost Van Gangelen journalistiek en laat hij zich niet in een bad duwen voor eigen vermaak.
Het is of effectbejag of goedkoop scoren.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:32 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Moet ik jou wel serieus nemen met 3 potten gel in je haar? Dit is goedkoop effectbejag!
Ik scoor met mijn eigen domheid.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het is of effectbejag of goedkoop scoren.
Of met je eigen domheid te koop lopen wat jij nu doet.
Zeg tegen mrstyloproduction dat hij een baas is, maar ik zou graag meer producties van hem zien op youtube.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:56 schreef Littlerabbit het volgende:
Hoi. MrStylo Productions verwees mij naar dit topic.
Het is dat dit plaatje niet het juiste formaat heeft, maar dit is wel je artistieke hoogtepunt.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zeg tegen mrstyloproduction dat hij een baas is, maar ik zou graag meer producties van hem zien op youtube.
Als teken van vriendschap heb ik hier een cadeautje voor mrstylo
[ afbeelding ]
Zelf vond ik dat mijn tribute video. Daar zat ook veel voorbereiding in om jouw muzikale voorkeuren te vinden.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is dat dit plaatje niet het juiste formaat heeft, maar dit is wel je artistieke hoogtepunt.
Was dat die video die kapitaliseerde op het verdriet van de VI-hooligans? Misselijkmakend vond ik dat. Commercie van de hoogste plank. Een of andere blaag die in een ver verleden een licht succesje boekte met een koekoek video overspeelde daar duidelijk zijn hand.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zelf vond ik dat mijn tribute video. Daar zat ook veel voorbereiding in om jouw muzikale voorkeuren te vinden.
Jij doelt op het filmpje waarin ik mijn eigen verdriet omzette en een (audio)visueel meesterwerkje? Nee dat bedoel ik niet.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:11 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Was dat die video die kapitaliseerde op het verdriet van de VI-hooligans? Misselijkmakend vond ik dat. Commercie van de hoogste plank. Een of andere blaag die in een ver verleden een licht succesje boekte met een koekoek video overspeelde daar duidelijk zijn hand.
Je merkt dat ik ook de musical score zoals Paul Verhoeven en ik dat noemen hebben geregeld. Beeld en geluid sluit niet alleen perfect op elkaar aan, maar versterkt elkander ook nog eens.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:15 schreef Arn0 het volgende:
Oh, dat filmpje. Ja inderdaad, het lijkt wel een moderne Hitchcock.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |