Nee. Jij bent de engel onder de Feyenoord-users en wellicht wel van heel Fok!.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:31 schreef Cara het volgende:
eerlijk zeggen, vinden jullie mij een kutuser. dan ga ik nu van fok af
Neequote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:31 schreef Cara het volgende:
ze hebben een fatsoenlijke moderator en een slowchat nodig daar.quote:
Dat vind ik van niemand.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:31 schreef Cara het volgende:
Nee.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:31 schreef Cara het volgende:
zanger bob zo.quote:
Ja dit. Ze gaan ook echt veel te snel voor een serie topic.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:32 schreef Cara het volgende:
[..]
ze hebben een fatsoenlijke moderator en een slowchat nodig daar.
tot die tijd is het niks en zal het ook niets worden
Trusten.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:33 schreef DonRaja het volgende:
Ik ga pitten.
Stijntje, als er nog Groene Hazen na mij posten graag melden via DM.
BVD
MVG
Is het morgen jaquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:33 schreef DonRaja het volgende:
Ik ga pitten.
BVD
MVG
trustenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:33 schreef DonRaja het volgende:
Ik ga pitten.
BVD
MVG
Ook elke keer een spoiler discussie enzoquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja dit. Ze gaan ook echt veel te snel voor een serie topic.
Trustequote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:33 schreef DonRaja het volgende:
Ik ga pitten.
BVD
MVG
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Jij bent de engel onder de Feyenoord-users en wellicht wel van heel Fok!.
quote:
quote:
even een paar stukjes keukenrol pakken voor deze berichtjes. brb in 10 minutesquote:
Weleens langs gekomen ja. Ze doen daar alsof het om een politieke kwestie in een buurland gaat toch? Tja... Ik doe aan larpen in vrouwenkleren, en andere zien niet meer in dat GoT fictie is.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja dit. Ze gaan ook echt veel te snel voor een serie topic.
ja maar dat is overal daarquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ook elke keer een spoiler discussie enzo
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Weleens langs gekomen ja. Ze doen daar alsof het om een politieke kwestie in een buurland gaat toch? Tja... Ik doe aan larpen in vrouwenkleren, en andere zien niet meer in dat GoT fictie is.
Ok. Nu moet ik je dus in elkaar slaan op het Groene haas toernooiquote:
Dit dus. Maar toch is er overal gezeik. Maarja soms wil ik er wel lezen om alles uit die episode dan te begrijpen enzoquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja maar dat is overal daar
Gezeik altijd, als een afleveringen uitgezonden is, dan moet je er over kunnen praten.
Heb je hem nog niet gezien, tyf dan gewoon op uit het topic
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Weleens langs gekomen ja. Ze doen daar alsof het om een politieke kwestie in een buurland gaat toch? Tja... Ik doe aan larpen in vrouwenkleren, en andere zien niet meer in dat GoT fictie is.
Zolang je strijd tegen Tong doorgaat steun ik jequote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:34 schreef Cara het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
even een paar stukjes keukenrol pakken voor deze berichtjes. brb in 10 minutes
Ga jij daar heen?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Ok. Nu moet ik je dus in elkaar slaan op het Groene haas toernooi
ik open en lees altijd spoilers, ik ben te nieuwsgierigquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit dus. Maar toch is er overal gezeik. Maarja soms wil ik er wel lezen om alles uit die episode dan te begrijpen enzo
Geef eens tips voor een serie.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja maar dat is overal daar
Gezeik altijd, als een aflevering uitgezonden is, dan moet je er over kunnen praten.
Heb je hem nog niet gezien, tyf dan gewoon op uit het topic
Trusten.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik open en lees altijd spoilers, ik ben te nieuwsgierig
En nu ga ik slapen
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Ok. Nu moet ik je dus in elkaar slaan op het Groene haas toernooi
VI, is die kant op>>>>> VBL / Voetbal International #668: 0 goedquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja of ik stuur Wesley zijn mannetjes uit Ondiep
help me morgen even herinneren ok? En ligt eraan wat je leuk vindquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:37 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Geef eens tips voor een serie.
[..]
Trusten.
Ja dat is altijd kut. Ik ben al gespoilerd door google.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik open en lees altijd spoilers, ik ben te nieuwsgierig
En nu ga ik slapen
ik mag niet meer van ranja.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zolang je strijd tegen Tong doorgaat steun ik je
Dan doe ik het wel voor je. Ik krijg toch nooit ban joh.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:39 schreef Cara het volgende:
[..]
ik mag niet meer van ranja.
die bant me de volgende keer als ik tong lastig val
Ik heb ook een woordenwisseling gehad met tong. Sindsdien reageren wij niet meer op elkaar posts.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:39 schreef Cara het volgende:
[..]
Zal ik doen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
help me morgen even herinneren ok? En ligt eraan wat je leuk vind
Ik wil eigenlijk iets luchtigs nu.quote:
ja dat dacht ik ook met mn 30 notes.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dan doe ik het wel voor je. Ik krijg toch nooit ban joh.
Uh, ok?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:38 schreef mrstylo het volgende:
[..]
VI, is die kant op>>>>> VBL / Voetbal International #668: 0 goed
Bassie en Adriaan in Amerikaquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:40 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zal ik doen.
[..]
Ik wil eigenlijk iets luchtigs nu.
Heb GoT gehad en heb geen zin in nog een drama serie.
ik heb tshirtsquote:
niksquote:
Donraja vrienden van de...quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:39 schreef Cara het volgende:
[..]
Bedankt voor de oorkankerquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:42 schreef mrstylo het volgende:
Gewoon vol op de bek
http://www.worldstarhipho(...)wshhD15Ki21X01a5gkg2
Hij is bloed irritant. Zijn topics en teringslechte grappen kan ik prima negeren, maar zijn idiote stellingen zijn ergerlijk. Hoe inhoudelijk je ook reageert hij zal nooit een weerwoord geven en de discussie afdoen met een totaal willekeurig tyfus feitje.quote:
groene haasquote:
je kan ze bij mij thuis ophalenquote:
ik vind jou een fijne userquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij is bloed irritant. Zijn topics en teringslechte grappen kan ik prima negeren, maar zijn idiote stelling zijn ergerlijk. Hoe inhoudelijk je ook reageert hij zal nooit een weerwoord geven en de discussie afdoen met een totaal willekeurig tyfus feitje.
Hierdoor vallen zijn grappen en topics weer extra op. Daarbij zijn de Feyenoord topics van zijn hand ook wel echt een '' waard tot in het oneindige. Maar dat staat dan weer los van mij.
Tot zover mijn betoog. Overigens heb ik niks tegen Tong. Kan mij het nou schelen.
Nu voel ik me vies, omdat ik een Tong wannabe genoemd wordtquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij is bloed irritant. Zijn topics en teringslechte grappen kan ik prima negeren, maar zijn idiote stelling zijn ergerlijk. Hoe inhoudelijk je ook reageert hij zal nooit een weerwoord geven en de discussie afdoen met een totaal willekeurig tyfus feitje.
Hierdoor vallen zijn grappen en topics weer extra op. Daarbij zijn de Feyenoord topics van zijn hand ook wel echt een '' waard tot in het oneindige. Maar dat staat dan weer los van mij.
Tot zover mijn betoog. Overigens heb ik niks tegen Tong. Kan mij het nou schelen.
ik erger me aan de mods die vuistdiep in zn autistische kont zittenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik erger me vooral aan die kutsmiley onder iedere post
Dat is gewoon een signature tochquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik erger me vooral aan die kutsmiley onder iedere post
Maakt niet uitquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:47 schreef Cara het volgende:
[..]
ik erger me aan de mods die vuistdiep in zn autistische kont zitten
maar het zit niet diep verder
Hoezo?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:49 schreef mrstylo het volgende:
Waarom heb ik op facebook mensen die naar Defqon gaan? Ff die mensen unfrienden.
Ik ken dat niet.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:49 schreef mrstylo het volgende:
Waarom heb ik op facebook mensen die naar Defqon gaan? Ff die mensen unfrienden.
HEAT heeft verlorenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:49 schreef mrstylo het volgende:
Stelletje PVV stemmers.quote:
Ik zag het.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
HEAT heeft verloren
Mijn laptop viel tijdens minuut 1:18 uit_!
hij vindt het altijd heel leuk als je random plaatjes post in zn uitgedachte topicsquote:
Hij maakt het vast wel goed, de Bulls spelen met 5 spelers, ooit moet het hun breken, hou je niet lang volquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:50 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Stelletje PVV stemmers.
[..]
Ik zag het.
Lebron had het eigenlijk soort van verpest.
Is die amerikaanse Chinees nog zo goed?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij maakt het vast wel goed, de Bulls spelen met 5 spelers, ooit moet het hun breken, hou je niet lang vol
Ja ik verwacht dat ook wel hoor.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij maakt het vast wel goed, de Bulls spelen met 5 spelers, ooit moet het hun breken, hou je niet lang vol
Deze vindt hijzelf het vervelendstquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:50 schreef Cara het volgende:
[..]
hij vindt het altijd heel leuk als je random plaatjes post in zn uitgedachte topics
Hoe oud is Tong eigenlijk?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Deze vindt hijzelf het vervelendst
Goedzo. Is ook nergens voor nodig.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ga niet online roddelen over een 50 jarige uitkeringtrekker. Ik haak af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |