Goede verdedigers moet je van Serie B en 2e League van Frankrijk scouten.quote:
Ik vind het wel een mooi shirt hoor.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:32 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Zo'n lelijk shirt. Je zou bijna denken dat het om die zielige homo-emancipatie is.
Het shirt is zwart, maar ik vind roze niet echt staan, eerst maar eens in het echt zien met die short erbijquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Oooh. Dan valt t mee.
Ik vind t serieus niet heel lelijk maar alleen Italianen kunnen het hebben, zo'n roze shirt.
Maar jij bent dan ook gay.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind het wel een mooi shirt hoor.
Je vraagt je toch af hoe adidas met dergelijke troep aan komt zetten. Dit jaar hadden ze toch zo een glow in the dark gedrocht?quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Het is ook wel echt een lelijke kleur roze. Palermo is meer zalm
Lyon heeft dat shirt ja. Die hadden vorig seizoen een 3D shirtquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Je vraagt je toch af hoe adidas met dergelijke troep aan komt zetten. Dit jaar hadden ze toch zo een glow in the dark gedrocht?
Wut?!quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Je vraagt je toch af hoe adidas met dergelijke troep aan komt zetten. Dit jaar hadden ze toch zo een glow in the dark gedrocht?
Nee dit jaar. Dat vieze felgroen toch, of was dat het jaar daarvoor.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lyon heeft dat shirt ja. Die hadden vorig seizoen een 3D shirt
quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind het wel een mooi shirt hoor.
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:05 schreef j0rdiiii het volgende:
als er een schaap over de dam is, volgen er meer
het regent hommos hier ineens
bedankt tyron, bedankt.........
Die van àjax nu is dat toch nu ookquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lyon heeft dat shirt ja. Die hadden vorig seizoen een 3D shirt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |