quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het is je vergeven. Woedeaanvalletjes zie ik hier wel vaker. Maar serieus: je zou echt een logo moeten ontwerpen waar je zelf achter staat. Zo kan je succes behalen op youtube.
Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitquote:
Koerdistan heeft echt een tering lelijke vlag. Dat gaat niet werkenquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het is je vergeven. Woedeaanvalletjes zie ik hier wel vaker. Maar serieus: je zou echt een logo moeten ontwerpen waar je zelf achter staat. Zo kan je succes behalen op youtube.
dat jodenprogramma ga ik ook niet meer kijken dusquote:
Ze maken Ajax juist publiekelijk belachelijk door dit shirt zelfs aan niet voetbalfans te showen. Die roze doorlopende lijn aan de zijkant ook echtquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:22 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
dat jodenprogramma ga ik ook niet meer kijken dus
Zie DM.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Koerdistan heeft echt een tering lelijke vlag. Dat gaat niet werken
Is dit nou 1e stap in dat homoclub van Nederland gedoequote:Op woensdag 8 mei 2013 00:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze maken Ajax juist publiekelijk belachelijk door dit shirt zelfs aan niet voetbalfans te showen. Die roze doorlopende lijn aan de zijkant ook echt
Ik zie het niet maar volgens Adidas is het pastel orangequote:Op woensdag 8 mei 2013 00:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze maken Ajax juist publiekelijk belachelijk door dit shirt zelfs aan niet voetbalfans te showen. Die roze doorlopende lijn aan de zijkant ook echt
quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
toont dit filmpje een beetje wat jou zonet overkwam?
Oooh. Dan valt t mee.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik zie het niet maar volgens Adidas is het pastel orange
Moeten we Pellè maar kopen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Oooh. Dan valt t mee.
Ik vind t serieus niet heel lelijk maar alleen Italianen kunnen het hebben, zo'n roze shirt.
Bijna, bijnaquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik zie het niet maar volgens Adidas is het pastel orange
Dit vind ik zo'n dooddoenerquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Oooh. Dan valt t mee.
Ik vind t serieus niet heel lelijk maar alleen Italianen kunnen het hebben, zo'n roze shirt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |