quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:11 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Niet waar.
Ben er klaar mee.
* mrstylo doet zijn jas uit
Koud, maar heb raam dicht gedaan en dus heb jas uitgedaan.quote:
LR.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dan moet je een logo ontwikkelen waar je zelf wel achter staat.
VBLquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:14 schreef Littlerabbit het volgende:
Jullie zijn echt debielen ook he. Enkel 'VBL' posten, en het dan ook nog hier enkel als linkje posten.
Gekkerds.
Tampon zit weer goed, dus sorry voor mijn woedeaanval.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet, ik maakte het uit pure vriendschap voor mijn buddy op Fok.
Toen onze goede vriend het nog omarmde. Ze radicaliseren zo snelquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet, ik maakte het uit pure vriendschap voor mijn buddy op Fok.
zei het.quote:
Kan je de volgende keer zeggen dat je die "artiest" hoortquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Toen onze goede vriend het nog omarmde. Ze radicaliseren zo snel
Iedereen snapt dat hoorquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:14 schreef Littlerabbit het volgende:
Jullie zijn echt debielen ook he. Enkel 'VBL' posten, en het dan ook nog hier enkel als linkje posten.
Gekkerds.
Dat zal best, maar doe dan wat leuks. Trek een gekke bek, post een handpop of zelfs een lesbienne is op zijn plek.quote:
Het is je vergeven. Woedeaanvalletjes zie ik hier wel vaker. Maar serieus: je zou echt een logo moeten ontwerpen waar je zelf achter staat. Zo kan je succes behalen op youtube.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:16 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Tampon zit weer goed, dus sorry voor mijn woedeaanval.
inderdaad, vond hem nog best goed :")quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik had hem al wel gezien
Hij is wel wat minder kamp.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |