Hij heeft heel vroeger wel gewerkt hoorquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ga niet online roddelen over een 50 jarige uitkeringtrekker. Ik haak af.
Hij heeft vroeger meer gewerkt dan jij ooit zult doen.quote:
Stel je niet zo aan manquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ga niet online roddelen over een 50 jarige uitkeringtrekker. Ik haak af.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Deze vindt hijzelf het vervelendst
die wordt verwijderd door modsquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Deze vindt hijzelf het vervelendst
Hoe duur was graftering? Bij de Lidl en Aldi is het vaak heel goedkoop.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:00 schreef Norakiaan het volgende:
Tyfus Albert, ben ik aan het bestellen is al het brood uitverkocht. Heb nu de grootste graftering besteld om toch op 70 euro uit te komen, want dat is het minimumbedrag.
Bestel jij je boodschappen?quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:00 schreef Norakiaan het volgende:
Tyfus Albert, ben ik aan het bestellen is al het brood uitverkocht. Heb nu de grootste graftering besteld om toch op 70 euro uit te komen, want dat is het minimumbedrag.
Trusten.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:59 schreef Cara het volgende:
ik ga druit.
misschien maak ik morgen nog een secret appearance op het haas toernooi als ik er tussenuit kan glippen op mn werk. en ik moet er natuurlijk wel verzorgd uit zien
Onzinquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:50 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Stelletje PVV stemmers.
[..]
Ik zag het.
Lebron had het eigenlijk soort van verpest.
Is toch niet morgenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:59 schreef Cara het volgende:
[..]
die wordt verwijderd door mods![]()
ik ga druit.
misschien maak ik morgen nog een secret appearance op het haas toernooi als ik er tussenuit kan glippen op mn werk. en ik moet er natuurlijk wel verzorgd uit zien
Hier is het kenkerduur.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hoe duur was graftering? Bij de Lidl en Aldi is het vaak heel goedkoop.
nee over twee weken pas ofzo. maar dan nog moet ik er wel verzorgd uit zienquote:
VBL / 18/5 Groene Haas Supporterstoernooiquote:
quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:02 schreef Cara het volgende:
[..]
nee over twee weken pas ofzo. maar dan nog moet ik er wel verzorgd uit zien
Wellicht kom ik het wel bij je brengen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:00 schreef Norakiaan het volgende:
Scary.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Wellicht kom ik het wel bij je brengen.
dat is voor homo'squote:Op woensdag 8 mei 2013 00:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
VBL / 18/5 Groene Haas Supporterstoernooi
Volgens dit topic niet nee, maar het zou Ron zijn posts wel verklaren.
[..]Wel je oksels scheren he.
Raja gaat waarschijnlijk vast kijken hoe t gras er bij ligt. Neemt t serieus dit jaar.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
VBL / 18/5 Groene Haas Supporterstoernooi
Volgens dit topic niet nee, maar het zou Ron zijn posts wel verklaren.
[..]Wel je oksels scheren he.
Dat was stom van me.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:02 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik buiten kom?![]()
Dat zal je maar hebben.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Wellicht kom ik het wel bij je brengen.
Hij doet het weerquote:
Drommels.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:05 schreef Caland het volgende:
Er hing trouwens gister nog een code voor gratis bezorgen in de kantine.
Helaas heb ik die niet voor je bij de hand.
Ha-ha.
Hoe heette weer die Netflix serie? Ga ik ff downloaden dan maar.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:05 schreef Caland het volgende:
Er hing trouwens gister nog een code voor gratis bezorgen in de kantine.
Helaas heb ik die niet voor je bij de hand.
Ha-ha.
house of cardsquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:06 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hoe heette weer die Netflix serie? Ga ik ff downloaden dan maar.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:06 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hoe heette weer die Netflix serie? Ga ik ff downloaden dan maar.
Zoek ik zo hard naar het copyright logo ben ik te laat.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Voor mijn vriend mrstylo
[ afbeelding ]
Dit weekend bestel ik weer.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je tot zaterdag wacht heb ik hem voor je.
Hoer.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Voor mijn vriend mrstylo
[ afbeelding ]
Dank.quote:
Wat heb ik nu weer gedaanquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:08 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hoer.
Zal je nooit vergeven.
[..]
Dank.
Louter vette ongezonde shit. Dat begrijp je wel?quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je hebt wel gezonde dingen besteld hè?
Je had hem al gewoon.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:08 schreef Caland het volgende:
EDMU4312
Hiermee krijg je een tientje korting.
Groetjes.
Mijn UI verminken met die AIDS gaat gewoon te ver.quote:
Het is je eigen logoquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:10 schreef mrstylo het volgende:
Kan geen goede torrent vinden.
[..]
Mijn UI verminken met dat AIDS gaat gewoon te ver.
dat aids ja.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:10 schreef mrstylo het volgende:
Kan geen goede torrent vinden.
[..]
Mijn UI verminken met dat AIDS gaat gewoon te ver.
Wat dan?quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:09 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Louter vette ongezonde shit. Dat begrijp je wel?
Niet waar.quote:
Kan je niet annuleren ofzo?quote:
Waarom heb/had je je jas aan?quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:11 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Niet waar.
Ben er klaar mee.
* mrstylo doet zijn jas uit
quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:11 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Niet waar.
Ben er klaar mee.
* mrstylo doet zijn jas uit
Koud, maar heb raam dicht gedaan en dus heb jas uitgedaan.quote:
LR.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dan moet je een logo ontwikkelen waar je zelf wel achter staat.
VBLquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:14 schreef Littlerabbit het volgende:
Jullie zijn echt debielen ook he. Enkel 'VBL' posten, en het dan ook nog hier enkel als linkje posten.
Gekkerds.
Tampon zit weer goed, dus sorry voor mijn woedeaanval.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet, ik maakte het uit pure vriendschap voor mijn buddy op Fok.
Toen onze goede vriend het nog omarmde. Ze radicaliseren zo snelquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet, ik maakte het uit pure vriendschap voor mijn buddy op Fok.
zei het.quote:
Kan je de volgende keer zeggen dat je die "artiest" hoortquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Toen onze goede vriend het nog omarmde. Ze radicaliseren zo snel
Iedereen snapt dat hoorquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:14 schreef Littlerabbit het volgende:
Jullie zijn echt debielen ook he. Enkel 'VBL' posten, en het dan ook nog hier enkel als linkje posten.
Gekkerds.
Dat zal best, maar doe dan wat leuks. Trek een gekke bek, post een handpop of zelfs een lesbienne is op zijn plek.quote:
Het is je vergeven. Woedeaanvalletjes zie ik hier wel vaker. Maar serieus: je zou echt een logo moeten ontwerpen waar je zelf achter staat. Zo kan je succes behalen op youtube.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:16 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Tampon zit weer goed, dus sorry voor mijn woedeaanval.
inderdaad, vond hem nog best goed :")quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik had hem al wel gezien
Hij is wel wat minder kamp.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |