Hij heeft heel vroeger wel gewerkt hoorquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ga niet online roddelen over een 50 jarige uitkeringtrekker. Ik haak af.
Hij heeft vroeger meer gewerkt dan jij ooit zult doen.quote:
Stel je niet zo aan manquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ga niet online roddelen over een 50 jarige uitkeringtrekker. Ik haak af.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Deze vindt hijzelf het vervelendst
die wordt verwijderd door modsquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Deze vindt hijzelf het vervelendst
Hoe duur was graftering? Bij de Lidl en Aldi is het vaak heel goedkoop.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:00 schreef Norakiaan het volgende:
Tyfus Albert, ben ik aan het bestellen is al het brood uitverkocht. Heb nu de grootste graftering besteld om toch op 70 euro uit te komen, want dat is het minimumbedrag.
Bestel jij je boodschappen?quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:00 schreef Norakiaan het volgende:
Tyfus Albert, ben ik aan het bestellen is al het brood uitverkocht. Heb nu de grootste graftering besteld om toch op 70 euro uit te komen, want dat is het minimumbedrag.
Trusten.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:59 schreef Cara het volgende:
ik ga druit.
misschien maak ik morgen nog een secret appearance op het haas toernooi als ik er tussenuit kan glippen op mn werk. en ik moet er natuurlijk wel verzorgd uit zien
Onzinquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:50 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Stelletje PVV stemmers.
[..]
Ik zag het.
Lebron had het eigenlijk soort van verpest.
Is toch niet morgenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:59 schreef Cara het volgende:
[..]
die wordt verwijderd door mods![]()
ik ga druit.
misschien maak ik morgen nog een secret appearance op het haas toernooi als ik er tussenuit kan glippen op mn werk. en ik moet er natuurlijk wel verzorgd uit zien
Hier is het kenkerduur.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hoe duur was graftering? Bij de Lidl en Aldi is het vaak heel goedkoop.
nee over twee weken pas ofzo. maar dan nog moet ik er wel verzorgd uit zienquote:
VBL / 18/5 Groene Haas Supporterstoernooiquote:
quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:02 schreef Cara het volgende:
[..]
nee over twee weken pas ofzo. maar dan nog moet ik er wel verzorgd uit zien
Wellicht kom ik het wel bij je brengen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:00 schreef Norakiaan het volgende:
Scary.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Wellicht kom ik het wel bij je brengen.
dat is voor homo'squote:Op woensdag 8 mei 2013 00:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
VBL / 18/5 Groene Haas Supporterstoernooi
Volgens dit topic niet nee, maar het zou Ron zijn posts wel verklaren.
[..]Wel je oksels scheren he.
Raja gaat waarschijnlijk vast kijken hoe t gras er bij ligt. Neemt t serieus dit jaar.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
VBL / 18/5 Groene Haas Supporterstoernooi
Volgens dit topic niet nee, maar het zou Ron zijn posts wel verklaren.
[..]Wel je oksels scheren he.
Dat was stom van me.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:02 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik buiten kom?![]()
Dat zal je maar hebben.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Wellicht kom ik het wel bij je brengen.
Hij doet het weerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |