quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het is je vergeven. Woedeaanvalletjes zie ik hier wel vaker. Maar serieus: je zou echt een logo moeten ontwerpen waar je zelf achter staat. Zo kan je succes behalen op youtube.
Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitquote:
Koerdistan heeft echt een tering lelijke vlag. Dat gaat niet werkenquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het is je vergeven. Woedeaanvalletjes zie ik hier wel vaker. Maar serieus: je zou echt een logo moeten ontwerpen waar je zelf achter staat. Zo kan je succes behalen op youtube.
dat jodenprogramma ga ik ook niet meer kijken dusquote:
Ze maken Ajax juist publiekelijk belachelijk door dit shirt zelfs aan niet voetbalfans te showen. Die roze doorlopende lijn aan de zijkant ook echtquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:22 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
dat jodenprogramma ga ik ook niet meer kijken dus
Zie DM.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Koerdistan heeft echt een tering lelijke vlag. Dat gaat niet werken
Is dit nou 1e stap in dat homoclub van Nederland gedoequote:Op woensdag 8 mei 2013 00:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze maken Ajax juist publiekelijk belachelijk door dit shirt zelfs aan niet voetbalfans te showen. Die roze doorlopende lijn aan de zijkant ook echt
Ik zie het niet maar volgens Adidas is het pastel orangequote:Op woensdag 8 mei 2013 00:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze maken Ajax juist publiekelijk belachelijk door dit shirt zelfs aan niet voetbalfans te showen. Die roze doorlopende lijn aan de zijkant ook echt
quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
toont dit filmpje een beetje wat jou zonet overkwam?
Oooh. Dan valt t mee.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik zie het niet maar volgens Adidas is het pastel orange
Moeten we Pellè maar kopen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Oooh. Dan valt t mee.
Ik vind t serieus niet heel lelijk maar alleen Italianen kunnen het hebben, zo'n roze shirt.
Bijna, bijnaquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik zie het niet maar volgens Adidas is het pastel orange
Dit vind ik zo'n dooddoenerquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Oooh. Dan valt t mee.
Ik vind t serieus niet heel lelijk maar alleen Italianen kunnen het hebben, zo'n roze shirt.
Goede verdedigers moet je van Serie B en 2e League van Frankrijk scouten.quote:
Ik vind het wel een mooi shirt hoor.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:32 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Zo'n lelijk shirt. Je zou bijna denken dat het om die zielige homo-emancipatie is.
Het shirt is zwart, maar ik vind roze niet echt staan, eerst maar eens in het echt zien met die short erbijquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Oooh. Dan valt t mee.
Maar jij bent dan ook gay.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind het wel een mooi shirt hoor.
Je vraagt je toch af hoe adidas met dergelijke troep aan komt zetten. Dit jaar hadden ze toch zo een glow in the dark gedrocht?quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Het is ook wel echt een lelijke kleur roze. Palermo is meer zalm
Lyon heeft dat shirt ja. Die hadden vorig seizoen een 3D shirtquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Je vraagt je toch af hoe adidas met dergelijke troep aan komt zetten. Dit jaar hadden ze toch zo een glow in the dark gedrocht?
Wut?!quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Je vraagt je toch af hoe adidas met dergelijke troep aan komt zetten. Dit jaar hadden ze toch zo een glow in the dark gedrocht?
Nee dit jaar. Dat vieze felgroen toch, of was dat het jaar daarvoor.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lyon heeft dat shirt ja. Die hadden vorig seizoen een 3D shirt
quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind het wel een mooi shirt hoor.
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:05 schreef j0rdiiii het volgende:
als er een schaap over de dam is, volgen er meer
het regent hommos hier ineens
bedankt tyron, bedankt.........
Die van àjax nu is dat toch nu ookquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lyon heeft dat shirt ja. Die hadden vorig seizoen een 3D shirt
Ze hebben die van Real ook al verkracht.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is deze kleur ook zo te zien op de foto'squote:Op woensdag 8 mei 2013 00:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Het ergste blijft dat die kleurlijn aan de zijkant doorloopt op al die shirtsquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:35 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ze hebben die van Real ook al verkracht.
[ afbeelding ]
Ja, hoe minder fratsen hoe mooier. Helaas snappen die designertjes dat nooit.quote:
Trusten.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:36 schreef Tyron het volgende:
chrisje roept dattie naar bed wil
welterusten
quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:36 schreef Tyron het volgende:
welterusten
Wat een figuur ben je ookquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:36 schreef Tyron het volgende:
welterusten
Ik bedoel flow in THE darkquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Weet niet, heb nooit met een 3D bril naar de wedstrijden gekeken.
Ze verzinnen ook steeds wat tegen het kopiëren maar ik ben het wel met je eensquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, hoe minder fratsen hoe mooier. Helaas snappen die designertjes dat nooit.
Palermo heb toch ook bazenshirts.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:36 schreef Norakiaan het volgende:
Al die rare fratsen altijd. Een shirt moet inderdaad klassiek zijn. En roze is sowieso taboe in de voetbalsport. Net zoals homo's dat zijn.
Welke belhamel heeft over dat shirt zitten zeiken?quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Deze begon ik naarmate het seizoen vorderde ook mooier worden.
[ afbeelding ]
Ik vond dit seizoen ook niet mooi maar het wentquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Deze begon ik naarmate het seizoen vorderde ook mooier worden.
[ afbeelding ]
als Eriksen nou een transfer maakt is jouw leven dan voorbij?quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:36 schreef Tyron het volgende:
welterusten
quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Deze begon ik naarmate het seizoen vorderde ook mooier te vinden
[ afbeelding ]
Hij verhuist met hem mee.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
als Eriksen nou een transfer maakt is jouw leven dan voorbij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |