Ooh zonde. Kan ik het niet zien.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
toen bestond EL natuurlijk nog niet, had je dat kut Tele2
Was zeker een beeld van het hele uitzinnige heerenveen publiek. En dan moet het je maar net opvallen. Of weet je niet hoe Rens er uitziet?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:15 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
ik zei net al dat ik verdomme niks gezien heb
waar is kapiteintje voor uitleg
Dat kan hij wel veranderenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:15 schreef Ajacied422 het volgende:
De Boer: 'Een club die alleen lange ballen speelt, hoeft mij niet te nemen'
jawel maar er zat niks geen publiek inquote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Was zeker een beeld van het hele uitzinnige heerenveen publiek. En dan moet het je maar net opvallen. Of weet je niet hoe Rens er uitziet?
Dan was het een grapje.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:18 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
jawel maar er zat niks geen publiek in
In de bus toen ze over die kabel redenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Al mist deze selectie wel een Enoh type. Of een Vertonghen om de schaal te laten vallen.
Is dit Tyron?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:48 schreef Littlerabbit het volgende:
Is het populairste One Direction lid bij de Nederlandse fan schare. Ik vind zijn looks tegenvallen
Wat jullie?
[ afbeelding ]
Ik krijg nu allemaal foto's doorgestuurd van het concert waar mijn zusje bij was... (had haar een ticket als cadeau gedaan)quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:48 schreef Littlerabbit het volgende:
Is het populairste One Direction lid bij de Nederlandse fan schare. Ik vind zijn looks tegenvallen
Wat jullie?
[ afbeelding ]
Dan moet hij het daar maar bij laten.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Naar het schijnt kan deze jongeman goed zingen.
Benieuwd wie dit gaat doen inderdaad....quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Al mist deze selectie wel een Enoh type. Of een Vertonghen om de schaal te laten vallen.
Zonde. Dat kaartje had je x100 kunnen doorverkopen. Al zou ik je om die daad wel vies aangekeken hebben.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:50 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik krijg nu allemaal foto's doorgestuurd van mijn zusje (had haar een ticket als cadeau gedaan)
Vorig jaar had Lukoki hem de hele tijd vastquote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:51 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Benieuwd wie dit gaat doen inderdaad....
Zo'n Lukoki kan inderdaad wel gek doen, maar dat is niet leuk gek. Maar lekker boeiend ook verderquote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:51 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Benieuwd wie dit gaat doen inderdaad....
Daar heb ik serieus over nagedachtquote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zonde. Dat kaartje had je x100 kunnen doorverkopen. Al zou ik je om die daad wel vies aangekeken hebben.
Wel meer dan dat hoor. Je had zeker wel een AH jaarloon kunnen vragenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:52 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Daar heb ik serieus over nagedachtkostte 2x 40 euro kon ik omruilen voor 2 x 150 euro
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel meer dan dat hoor. Je had zeker wel een AH jaarloon kunnen vragen
Wat vind je van de terugkeer van Cambuur?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:54 schreef RensAjacied het volgende:
YEAH! wat ben ik blij, seizoenskaart gekregen voor zondag. dus ik kan naar Ajax - Willem II
Ja, en het is gewoon kansloos. Als mensen het met voetbalkaartjes doen is het ook fucked up.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:54 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]![]()
Maar nee, dat kon ik d'r niet aan doen.
Waar zit jij?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:54 schreef RensAjacied het volgende:
YEAH! wat ben ik blij, seizoenskaart gekregen voor zondag. dus ik kan naar Ajax - Willem II
Zijn ze gepromoveerd?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat vind je van de terugkeer van Cambuur?
Ja man. Kan je volgend jaar naar de Friese derbyquote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:55 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zijn ze gepromoveerd?Hele avond weggeweest net 10 minuten thuis.
Oh ik ga geen huldiging, lekker naar het Leidse.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:55 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Alleen de huldiging. Wedstrijdje in de kroeg kijken waarschijnlijk.
Kanker mijn avond kan niet meer stuk. Friese rellenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja man. Kan je volgend jaar naar de Friese derby
Daaaaaarom...quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja, en het is gewoon kansloos. Als mensen het met voetbalkaartjes doen is het ook fucked up.
Met de tractor en de hooivorkenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:56 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Kanker mijn avond kan niet meer stuk. Friese rellen
Lataah.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Precieeeeeeeeeeees.
Sorry. Ik ben weg.
Doeiquote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Precieeeeeeeeeeees.
Sorry. Ik ben weg.
Maar dat sowieso. Daarna nog een potje wat niet te zien is in Grunn, en dan hele lange tijd geen Ajaxquote:
moet je bellen naar eredivisie live, geven ze je een codequote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar dat sowieso. Daarna nog een potje wat niet te zien is in Grunn, en dan hele lange tijd geen Ajax
Ja en geld betalenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:07 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
moet je bellen naar eredivisie live, geven ze je een code
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |