Ooh zonde. Kan ik het niet zien.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
toen bestond EL natuurlijk nog niet, had je dat kut Tele2
Was zeker een beeld van het hele uitzinnige heerenveen publiek. En dan moet het je maar net opvallen. Of weet je niet hoe Rens er uitziet?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:15 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
ik zei net al dat ik verdomme niks gezien heb
waar is kapiteintje voor uitleg
Dat kan hij wel veranderenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:15 schreef Ajacied422 het volgende:
De Boer: 'Een club die alleen lange ballen speelt, hoeft mij niet te nemen'
jawel maar er zat niks geen publiek inquote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Was zeker een beeld van het hele uitzinnige heerenveen publiek. En dan moet het je maar net opvallen. Of weet je niet hoe Rens er uitziet?
Dan was het een grapje.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:18 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
jawel maar er zat niks geen publiek in
In de bus toen ze over die kabel redenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Al mist deze selectie wel een Enoh type. Of een Vertonghen om de schaal te laten vallen.
Is dit Tyron?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:48 schreef Littlerabbit het volgende:
Is het populairste One Direction lid bij de Nederlandse fan schare. Ik vind zijn looks tegenvallen
Wat jullie?
[ afbeelding ]
Ik krijg nu allemaal foto's doorgestuurd van het concert waar mijn zusje bij was... (had haar een ticket als cadeau gedaan)quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:48 schreef Littlerabbit het volgende:
Is het populairste One Direction lid bij de Nederlandse fan schare. Ik vind zijn looks tegenvallen
Wat jullie?
[ afbeelding ]
Dan moet hij het daar maar bij laten.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Naar het schijnt kan deze jongeman goed zingen.
Benieuwd wie dit gaat doen inderdaad....quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Al mist deze selectie wel een Enoh type. Of een Vertonghen om de schaal te laten vallen.
Zonde. Dat kaartje had je x100 kunnen doorverkopen. Al zou ik je om die daad wel vies aangekeken hebben.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:50 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik krijg nu allemaal foto's doorgestuurd van mijn zusje (had haar een ticket als cadeau gedaan)
Vorig jaar had Lukoki hem de hele tijd vastquote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:51 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Benieuwd wie dit gaat doen inderdaad....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |