Zo'n Lukoki kan inderdaad wel gek doen, maar dat is niet leuk gek. Maar lekker boeiend ook verderquote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:51 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Benieuwd wie dit gaat doen inderdaad....
Daar heb ik serieus over nagedachtquote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zonde. Dat kaartje had je x100 kunnen doorverkopen. Al zou ik je om die daad wel vies aangekeken hebben.
Wel meer dan dat hoor. Je had zeker wel een AH jaarloon kunnen vragenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:52 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Daar heb ik serieus over nagedachtkostte 2x 40 euro kon ik omruilen voor 2 x 150 euro
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel meer dan dat hoor. Je had zeker wel een AH jaarloon kunnen vragen
Wat vind je van de terugkeer van Cambuur?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:54 schreef RensAjacied het volgende:
YEAH! wat ben ik blij, seizoenskaart gekregen voor zondag. dus ik kan naar Ajax - Willem II
Ja, en het is gewoon kansloos. Als mensen het met voetbalkaartjes doen is het ook fucked up.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:54 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]![]()
Maar nee, dat kon ik d'r niet aan doen.
Waar zit jij?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:54 schreef RensAjacied het volgende:
YEAH! wat ben ik blij, seizoenskaart gekregen voor zondag. dus ik kan naar Ajax - Willem II
Zijn ze gepromoveerd?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat vind je van de terugkeer van Cambuur?
Ja man. Kan je volgend jaar naar de Friese derbyquote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:55 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zijn ze gepromoveerd?Hele avond weggeweest net 10 minuten thuis.
Oh ik ga geen huldiging, lekker naar het Leidse.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:55 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Alleen de huldiging. Wedstrijdje in de kroeg kijken waarschijnlijk.
Kanker mijn avond kan niet meer stuk. Friese rellenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja man. Kan je volgend jaar naar de Friese derby
Daaaaaarom...quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja, en het is gewoon kansloos. Als mensen het met voetbalkaartjes doen is het ook fucked up.
Met de tractor en de hooivorkenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:56 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Kanker mijn avond kan niet meer stuk. Friese rellen
Lataah.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Precieeeeeeeeeeees.
Sorry. Ik ben weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |