Ze hebben die van Real ook al verkracht.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Je vraagt je toch af hoe adidas met dergelijke troep aan komt zetten. Dit jaar hadden ze toch zo een glow in the dark gedrocht?
Dat is deze kleur ook zo te zien op de foto'squote:Op woensdag 8 mei 2013 00:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Je vraagt je toch af hoe adidas met dergelijke troep aan komt zetten. Dit jaar hadden ze toch zo een glow in the dark gedrocht?
Het ergste blijft dat die kleurlijn aan de zijkant doorloopt op al die shirtsquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:35 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ze hebben die van Real ook al verkracht.
[ afbeelding ]
Ja, hoe minder fratsen hoe mooier. Helaas snappen die designertjes dat nooit.quote:
Trusten.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:36 schreef Tyron het volgende:
chrisje roept dattie naar bed wil
welterusten
quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:36 schreef Tyron het volgende:
welterusten
Wat een figuur ben je ookquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:36 schreef Tyron het volgende:
welterusten
Ik bedoel flow in THE darkquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Weet niet, heb nooit met een 3D bril naar de wedstrijden gekeken.
Ze verzinnen ook steeds wat tegen het kopiëren maar ik ben het wel met je eensquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, hoe minder fratsen hoe mooier. Helaas snappen die designertjes dat nooit.
Palermo heb toch ook bazenshirts.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:36 schreef Norakiaan het volgende:
Al die rare fratsen altijd. Een shirt moet inderdaad klassiek zijn. En roze is sowieso taboe in de voetbalsport. Net zoals homo's dat zijn.
Welke belhamel heeft over dat shirt zitten zeiken?quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Deze begon ik naarmate het seizoen vorderde ook mooier worden.
[ afbeelding ]
Ik vond dit seizoen ook niet mooi maar het wentquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Deze begon ik naarmate het seizoen vorderde ook mooier worden.
[ afbeelding ]
als Eriksen nou een transfer maakt is jouw leven dan voorbij?quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:36 schreef Tyron het volgende:
welterusten
quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Deze begon ik naarmate het seizoen vorderde ook mooier te vinden
[ afbeelding ]
Hij verhuist met hem mee.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
als Eriksen nou een transfer maakt is jouw leven dan voorbij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |