Ik heb in Bulgarije Engeland en Brabant af kunnen vinkenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja klopt. Die tenten waren allemaal redelijk leeg bij ons maar ik ging een beetje na het hoogseizoen voor Nederland. Wel heel veel andere vage tentjes die vol zaten met jongeren uit oostbloklanden. Uiteindelijk maar beter ook. Oekraine en Moldavie kunnen afvinken, maar die maat van mij kon nauwelijks Engels dus dat was wel lullig.
Was hij ooit niet zo dan?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
stijn ben je aan het puberen ofzo? Je bent zo opstandig
jaha, straal nou eens op, taalnaziquote:
jij gaat ook wel overdreven ver om in elk topic van hem te posten en hem te laten weten hoe interessant jij zijn topics vindt.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:22 schreef Cara het volgende:
tong80 vind mij een kansloze user zonder leven, altijd mijn dm gister
Engeland? Way to go.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:23 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik heb in Bulgarije Engeland en Brabant af kunnen vinken
okquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:22 schreef Cara het volgende:
tong80 vind mij een kansloze user zonder leven, altijd mijn dm gister
Ja man, wij hadden een beetje ruzie met uiteraard hollandse stoere bois. Achtervolgde ons ook enzoquote:
Deel je de foto's met ons?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:23 schreef DonRaja het volgende:
Alle Groene Hazen horen al lang in bed te liggen, goffetomme.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Engeland? Way to go.
Ik bijna Friesland maar het blijft toch preuts kanjervolk.
wtfquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:24 schreef Happel het volgende:
[..]
Nee, dat is de meneer hieronder..
[ afbeelding ]
Pas maar op. Anders drink ik een heel biertje en kom ik de hooligan uithangen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:23 schreef DonRaja het volgende:
Alle Groene Hazen horen al lang in bed te liggen, goffetomme.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |