SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok stelletje hokboeren
quote:Op maandag 6 mei 2013 14:06 schreef padlarf het volgende:
Die Joffrey kan wel goed omgaan met zijn kruisboog zeg.Dat jongetje heeft wel rare fetishesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 24% gewijzigd door padlarf op 06-05-2013 19:31:37 ]Ok stelletje hokboeren
quote:Op maandag 6 mei 2013 14:06 schreef padlarf het volgende:
Die Joffrey kan wel goed omgaan met zijn kruisboog zeg.Hij is knettergek door de inteeltSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beneath the gold, the bitter steel
Hij brengt me wel op ideeënquote:Op maandag 6 mei 2013 14:45 schreef Domingesto het volgende:
Joffrey wordt nog eens populair bij verkrachters.
BDSM is leuk, maar waarom zou je het slachtoffer gelijk doden? Doe het à la Theon! Eerst de lichaamsdelen weghalen die toch nutteloos zijn en dan pas het leven an sich.quote:
Vloeit, in mijn mening, direct voort uit de boeken.quote:Op maandag 6 mei 2013 14:55 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik vond Littlefinger op het einde een beetje te schurkachtig. Een van de leukste dingen aan GoT is dat er niet echt pro- en antagonisten zijn, iedereen is de held van zijn eigen verhaal. Zelfs het Stark-Lannister schisma waar het allemaal mee begon is niet meer geschikt om de serie in tweeën te delen.
Baelish' monoloog waar hij trots vertelde over hoe hij arme Ros vermoordde kwam voor het eerst over als kwaadaardig, laaghartig. En dan ook nog eens in zo'n typische schurkenstem.
Ik hoop echt dat GoT er iets aan gaat doen om Littlefinger sympathieker te maken want ik zou het jammer vinden als het de complexiteit van motivaties die er ongetwijfeld achter dat personage en alle personages staan versimpelt. Dit praatje kwam neer op: ik ben ambitieus en ambitie is meedogenloos.
spoilers in dit filmpjequote:Op maandag 6 mei 2013 14:18 schreef padlarf het volgende:
http://www.cracked.com/vi(...)rones-must-suck.html
Ik vond het juist erg goed. Sommige personages zijn nou eenmaal iets gemener dan andere. Het kunnen niet allemaal brave Starkjes zijn.quote:Op maandag 6 mei 2013 14:55 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik vond Littlefinger op het einde een beetje te schurkachtig. Een van de leukste dingen aan GoT is dat er niet echt pro- en antagonisten zijn, iedereen is de held van zijn eigen verhaal. Zelfs het Stark-Lannister schisma waar het allemaal mee begon is niet meer geschikt om de serie in tweeën te delen.
Baelish' monoloog waar hij trots vertelde over hoe hij arme Ros vermoordde kwam voor het eerst over als kwaadaardig, laaghartig. En dan ook nog eens in zo'n typische schurkenstem.
Ik hoop echt dat GoT er iets aan gaat doen om Littlefinger sympathieker te maken want ik zou het jammer vinden als het de complexiteit van motivaties die er ongetwijfeld achter dat personage en alle personages staan versimpelt. Dit praatje kwam neer op: ik ben ambitieus en ambitie is meedogenloos.
Beric Dondarrian is vorige week nog dood gegaan, wat klaag je?quote:Op maandag 6 mei 2013 15:07 schreef AMDB het volgende:
Prachtige aflevering weer![]()
Littlefinger was echt weer heerlijk. Sansa moet wel het meest ongelukkige personage in de hele serie zijnBegin echt medelijden met d'r te krijgen.
Wat mij betreft mogen er wel weer eens wat grote namen dood gaan, begint een beetje laf te worden wat dat betreft.
Haha, true. Maar ook geen echt grote naam. Al vermoed ik dat we 'm meer gaan zien de komende tijd.quote:Op maandag 6 mei 2013 15:09 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Beric Dondarrian is vorige week nog dood gegaan, wat klaag je?
Ik vond de scene op zich ook heel goed en het was helemaal in lijn met Varys's karakterisatie van Littlefinger 'He would see this country burn to the ground if he could be king of the ashes.' In Game of Thrones zou je zoiets verwachten van een eenzijdig verhaal verteld door Varys of een van Littlefinger's andere tegenstrevers maar niet door de man zelf. Het doet hem lijken op een grandioze James Bond schurk.quote:Op maandag 6 mei 2013 15:06 schreef Funzel het volgende:
[..]
Ik vond het juist erg goed. Sommige personages zijn nou eenmaal iets gemener dan andere. Het kunnen niet allemaal brave Starkjes zijn.
Ja ik snap je punt, maar soms is het wel nodig om een karakter er eens puur kwaadaardig te laten doen. Anders wordt het ook zo voorspelbaar.quote:Op maandag 6 mei 2013 16:04 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik vond de scene op zich ook heel goed en het was helemaal in lijn met Varys's karakterisatie van Littlefinger 'He would see this country burn to the ground if he could be king of the ashes.' In Game of Thrones zou je zoiets verwachten van een eenzijdig verhaal verteld door Varys of een van Littlefinger's andere tegenstrevers maar niet door de man zelf. Het doet hem lijken op een grandioze James Bond schurk.
Het is Ros maar. Littlefinger steeg hierdoor juist op mijn lijst.quote:Op maandag 6 mei 2013 16:10 schreef Funzel het volgende:
[..]
Ja ik snap je punt, maar soms is het wel nodig om een karakter er eens puur kwaadaardig te laten doen. Anders wordt het ook zo voorspelbaar.
Heb het even opgezocht, de 18e is er een meet & greet en is ie open, maar alleen voor prijswinnaars. En dan moet je ook nog eens in kostuum komen, jammer..quote:Op maandag 6 mei 2013 15:57 schreef Snowbells het volgende:
voor de mensen die de 18e naar de exhibitie gaan: MAISIE WILLIAMS/ARYA ZAL ER OOK ZIJN!!!!![]()
![]()
Dus als je Maisie wil zien is alleen voor prijswinnaars?quote:Op maandag 6 mei 2013 16:24 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Heb het even opgezocht, de 18e is er een meet & greet en is ie open, maar alleen voor prijswinnaars. En dan moet je ook nog eens in kostuum komen, jammer..
Voorderest is het de dagen erna voor iedereen open en gratis, dat is wel tof
Ik weet het niet helemaal zeker maar dat is wat ik er uit kan opmakenquote:Op maandag 6 mei 2013 16:26 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Dus als je Maisie wil zien is alleen voor prijswinnaars?
Goed dat ik het weet. Scheelt me weer een trip naar A'dam.
Wat me weer terugbrengt op mijn laatste post in het vorige topic: ik vind Arya eigenlijk helemaal niet meer zo tof. Ze is een beetje een zeehondenbaby geworden (vergelijk met Dany in seizoen 2), altijd maar huilen en schreeuwen dat iedereen haar in de steek laat en dat ze haar zin niet krijgt. En haar boogschietkunsten zijn blijkbaar ook heul niet zo indrukwekkend.....
Ugh.... dit soort prijsvragen...quote:Op maandag 6 mei 2013 16:33 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik weet het niet helemaal zeker maar dat is wat ik er uit kan opmakenhttps://www.facebook.com/events/247115832099174/
ZIJN ER NOG KAARTEN!?quote:Op maandag 6 mei 2013 15:57 schreef Snowbells het volgende:
voor de mensen die de 18e naar de exhibitie gaan: MAISIE WILLIAMS/ARYA ZAL ER OOK ZIJN!!!!![]()
![]()
Je moet gewoon een betere download zoekenquote:Op maandag 6 mei 2013 17:02 schreef Schalks. het volgende:
Dit was wel een aflevering vol gesprekken in het halfduister zeg. Zijn de kaarsen op in Westeros?
Dat zou ook kunnen.quote:Op maandag 6 mei 2013 17:05 schreef iAvani het volgende:
[..]
Je moet gewoon een betere download zoeken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 6 mei 2013 17:44 schreef Vjenne12345 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Carice haalt het niveau omlaagquote:Op maandag 6 mei 2013 17:14 schreef skudkind het volgende:
Weer een fucking opbouwaflevering, tweede helft van de ep was wel goed. Moest stiekem lachen om de arrow to the knee bij Ros.
Weet niet wat er met Arya aan de hand is, maar in deze ep waren haar acteerskills op vakantie.
Wie denk je dat Ros aan Joffrey heeft gegeven?quote:Op maandag 6 mei 2013 18:11 schreef Perquisite het volgende:
Ik ben het even kwijt. Jullie zeggen hier dat Littlefinger Ros heeft vermoord, maar Joffrey zat toch juist met de kruisboog in zijn handen tegenover haar lichaam met pijlen erin?
Petyr zal haar wel als hoer aan de koning hebben uitgeleend met de verwachting dat ze het niet zou overlevenquote:Op maandag 6 mei 2013 18:11 schreef Perquisite het volgende:
Ik ben het even kwijt. Jullie zeggen hier dat Littlefinger Ros heeft vermoord, maar Joffrey zat toch juist met de kruisboog in zijn handen tegenover haar lichaam met pijlen erin?
dat ook ja, ze groeit in dr rolquote:Op maandag 6 mei 2013 18:11 schreef padlarf het volgende:
Dit was het beste optreden van Carice in de serie tot nu toe.
Wat een gejank over 'opbouwafleveringen', GAME OF THRONES DRAAIT NIET OM DE ACTIE!quote:Op maandag 6 mei 2013 17:14 schreef skudkind het volgende:
Weer een fucking opbouwaflevering, tweede helft van de ep was wel goed. Moest stiekem lachen om de arrow to the knee bij Ros.
Weet niet wat er met Arya aan de hand is, maar in deze ep waren haar acteerskills op vakantie.
Lekker kortzichtig weer.quote:Op maandag 6 mei 2013 18:42 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Wat een gejank over 'opbouwafleveringen', GAME OF THRONES DRAAIT NIET OM DE ACTIE!
quote:Op maandag 6 mei 2013 17:45 schreef sp3c het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-
Nou als ik de meeste hoor wel hoor, de dialogen waren deze ep juist erg sterk en ik had nauwelijks het gevoel dat dit een 'opbouwaflevering' was.. Misschien is iedereen een beetje te verliefd op dany en moeten ze even uithuilenquote:Op maandag 6 mei 2013 18:44 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Lekker kortzichtig weer.Wie zegt dat ze/we actie willen? We willen enkel vooruitgang.
Dat valt reuze mee, bovendien betwijfel ik of LF momenteel liever in de schoenen van Robb Stark zou willen staan. Robb mag dan wel tot King in The North geslagen zijn, z’n oorlog en alliantie wankelt.quote:Op maandag 6 mei 2013 13:09 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
The Vale lijkt me toch een troostprijs vergeleken met de titel van King in the North.
Little Finger gaat niet voor een mooi gezichtje, bovenal ambieert hij macht en invloed. Als Lysa Arryn daarvoor een horde is die hij moet nemen, so be it ..quote:Daarnaast is de verzuurde en oude Lysa Arryn (die wss ook nog steeds anti Lannister is) minder aantrekkelijk dan het jonge blaadje Sansa aka Cat pt. 2. En daarnaast is de zoon van Lysa binnen no time rijp voor het heerschap (weet niet of ie daar wel capabel voor is maar dat terzijde).
Subtiel een duwtje geven als dat luik open staat. Laat jij maar eens zien dat je kunt vliegen, verwend kutkind.quote:Op maandag 6 mei 2013 18:51 schreef Kleffe_Dop het volgende:
En dat achterlijke zoontje van d’r? Van wat ik tot nu toe heb gezien van Little Finger lijkt me dat geen probleem voor ‘m.
Be careful what you wish for. Als Arya volgende week wordt neergestoken, dan kijk ik heel boos naar jequote:Op maandag 6 mei 2013 15:07 schreef AMDB het volgende:
Wat mij betreft mogen er wel weer eens wat grote namen dood gaan, begint een beetje laf te worden wat dat betreft.
Wil ik graag geloven, maar als ik op basis van de serie (en zonder boekkennis) me een beeld moet schetsen van The Vale dan zie ik een groot bos voor me. Een bos dat ook nog eens allerlei plunderende hill tribes herbergt. Tribes die toevallig naar verluid een grote som geld hebben gekregen van Tywin en huiswaarts zijn gekeerd. Kan me dus voorstellen dat er onrust in dat gebied heerst.quote:Op maandag 6 mei 2013 18:51 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Dat valt reuze mee, bovendien betwijfel ik of LF momenteel liever in de schoenen van Robb Stark zou willen staan. Robb mag dan wel tot King in The North geslagen zijn, z’n oorlog en alliantie wankelt.
We hebben in GoT niet veel gezien van The Vale en het ligt wat afgezonderd vanwege een natuurlijke barrière (bergketen), maar het is geen troostprijs hoor:
“Wheat, corn, and barley is grown in the Vale. Not even in Highgarden do the pumpkins grow any larger nor is the fruit any sweeter.”
Het is door de serie heen meermaals ter sprake gekomen dat Cat zijn enige zwakte is. En aangezien hij altijd Cat in Sansa ziet en altijd met haar zit te flirten dacht ik dat 1+1 wel 2 was... Voor iemand die puur uit is op macht en invloed lijkt me Cat toch een rare obsessie, aangezien ze naar mijn weten geen erfrecht had op wat dan ook.quote:Little Finger gaat niet voor een mooi gezichtje, bovenal ambieert hij macht en invloed.
Hij zal vast en zeker niks van Cat in haar zus zienquote:Op maandag 6 mei 2013 19:13 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Het is door de serie heen meermaals ter sprake gekomen dat Cat zijn enige zwakte is. En aangezien hij altijd Cat in Sansa ziet en altijd met haar zit te flirten dacht ik dat 1+1 wel 2 was... Voor iemand die puur uit is op macht en invloed lijkt me Cat toch een rare obsessie, aangezien ze naar mijn weten geen erfrecht had op wat dan ook.
lmfaoquote:Op maandag 6 mei 2013 19:15 schreef padlarf het volgende:
[..]
Hij zal vast en zeker niks van Cat in haar zus zien
quote:Op maandag 6 mei 2013 18:45 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 'geen spoiler eigenlijk'Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
quote:Op maandag 6 mei 2013 18:45 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]Je hebt toch wel in de gaten dat hij niet de Bastard van Karstark was?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die jongen zij daarover daarna dat hij een leugenaar is. Lijkt me vrij duidelijk dan.
Edit: Ugjerke was me voor.![]()
En Littlefinger's huis komt uit de Vale en bezit land op de kleinste van 'the Fingers'. (Een soort schiereilanden in het oosten van de Vale)quote:Op maandag 6 mei 2013 18:51 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Dat valt reuze mee, bovendien betwijfel ik of LF momenteel liever in de schoenen van Robb Stark zou willen staan. Robb mag dan wel tot King in The North geslagen zijn, z’n oorlog en alliantie wankelt.
We hebben in GoT niet veel gezien van The Vale en het ligt wat afgezonderd vanwege een natuurlijke barrière (bergketen), maar het is geen troostprijs hoor:
“Wheat, corn, and barley is grown in the Vale. Not even in Highgarden do the pumpkins grow any larger nor is the fruit any sweeter.”
[..]
Little Finger gaat niet voor een mooi gezichtje, bovenal ambieert hij macht en invloed. Als Lysa Arryn daarvoor een horde is die hij moet nemen, so be it ..
En dat achterlijke zoontje van d’r? Van wat ik tot nu toe heb gezien van Little Finger lijkt me dat geen probleem voor ‘m.
Is dit dezelfde Littlefinger die ik ken?quote:Op maandag 6 mei 2013 14:55 schreef Repelsteeltju het volgende:
Het is nu wel helemaal duidelijk wie hij is trouwens. Ik bedoel, ik vond het er al dik op liggen, maar toen ik het eerder zei werd het een spoiler genoemd.quote:Op maandag 6 mei 2013 19:18 schreef Funzel het volgende:
[..]
Je hebt toch wel in de gaten dat hij niet de Bastard van Karstark was?Die jongen zij daarover daarna dat hij een leugenaar is. Lijkt me vrij duidelijk dan.
Edit: Ugjerke was me voor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Die hoer vertelde dat Littlefinger Sansa mee zou nemen, dus is zij gestraft voor haar verraad. Sansa had tegen Littlefinger gezegd dat ze in Kings Landing wou blijven omdat ze met Loras kon trouwen. Op het eind zeilt Littlefinger weg naar de Vale en kijkt Sansa toe terwijl haar kans om weg te komen is vergaan (Door haarzelf) en ze nu moet trouwen met Tyrion in plaats van Loras.quote:Op maandag 6 mei 2013 19:25 schreef Breekfast het volgende:
Kan iemand mij het einde uitleggen?![]()
Littlefinger wou met Sansa trouwen, Varys kwam daarachter en probeerde haar aan de Tyrells te koppelen. Daar kwam Littlefinger dan weer achter door die homo op Loras af te sturen, nadat Cersei hem had gevraagd het te onderzoeken. Tywin besluit daarop weer dat Tyrion maar met Sansa moest trouwen om de Tyrells af te troeven.
Dat is wat ik er tot zover van begreep.![]()
Maar wat heeft Littlefinger nu precies op het einde gedaan? en wat heeft die hoer daar mee te maken die nu dood is?
Kleine spoiler waarschuwing btw...quote:Op maandag 6 mei 2013 14:18 schreef padlarf het volgende:
http://www.cracked.com/vi(...)rones-must-suck.html
Die hoer was toch Ros? Zij heeft littlefinger's plan verraden tegenover Varys.quote:Op maandag 6 mei 2013 19:25 schreef Breekfast het volgende:
Kan iemand mij het einde uitleggen?![]()
Littlefinger wou met Sansa trouwen, Varys kwam daarachter en probeerde haar aan de Tyrells te koppelen. Daar kwam Littlefinger dan weer achter door die homo op Loras af te sturen, nadat Cersei hem had gevraagd het te onderzoeken. Tywin besluit daarop weer dat Tyrion maar met Sansa moest trouwen om de Tyrells af te troeven.
Dat is wat ik er tot zover van begreep.![]()
Maar wat heeft Littlefinger nu precies op het einde gedaan? en wat heeft die hoer daar mee te maken die nu dood is?
quote:Op maandag 6 mei 2013 19:27 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Het is nu wel helemaal duidelijk wie hij is trouwens. Ik bedoel, ik vond het er al dik op liggen, maar toen ik het eerder zei werd het een spoiler genoemd.Hoezo is het nu duidelijk dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat iemand dat had gespoilerd.quote:
Het kruis was al redelijk opvallend, maar nu wordt hij ook nog eens gevild?quote:
SPOILER: 'achtergrond info'Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 'sigil'Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ik vind iets wat je zelf kan uitvogelen aan de hand van hints in de show geen spoiler. De hints zijn nu alleen nog veel overduidelijker.quote:
quote:Op maandag 6 mei 2013 19:34 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Het kruis was al redelijk opvallend, maar nu wordt hij ook nog eens gevild?SPOILER: 'achtergrond info'Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hmm ja dat villen moet je maar zo letterlijk nemen.SPOILER: 'sigil'Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sigil is me niet opgevallen.![]()
Idd even door elkaar gehaaldquote:Op maandag 6 mei 2013 19:18 schreef Funzel het volgende:
[..]
Je hebt toch wel in de gaten dat hij niet de Bastard van Karstark was?Die jongen zij daarover daarna dat hij een leugenaar is. Lijkt me vrij duidelijk dan.
Edit: Ugjerke was me voor.
Die sigil is bij Theon's verhaal niet voorbij gekomen, wel bij die van Robb en Jaime. Maar die sigil in combinatie met Theon's scenes geven al een flinke hint. Plus dat je weet dat hij er door zijn vader op uitgestuurd is om Theon te pakken.quote:Op maandag 6 mei 2013 19:35 schreef Funzel het volgende:
[..]
Hmm ja dat villen moet je maar zo letterlijk nemen.
Sigil is me niet opgevallen.
En blijkbaar ook Bran en Rickon......quote:Op maandag 6 mei 2013 19:38 schreef Ugjerke het volgende:
Plus dat je weet dat hij er door zijn vader op uitgestuurd is om Theon te pakken.
Daar was hij wel heel nieuwsgierig naar inderdaad. Op zich nog niet zo raar, als je denkt dat hij zijn Koning Robb trouw is.quote:
Ik snap het nut van het geheimhouden dan echt niet.quote:Op maandag 6 mei 2013 19:46 schreef 2Happy4U het volgende:
Is dat ventje niet de bastaard van Roose Bolton?
quote:Op maandag 6 mei 2013 19:46 schreef 2Happy4U het volgende:
Is dat ventje niet de bastaard van Roose Bolton?
Ik weet niet of dit zo'n sarcastisch geklap is of niet, vond het namelijk nogal overduidelijk. Hoe Theon daar hangt vergelijken met de banner van de Bolton's groepje, en dat hij ook 'geflayed' wordt.quote:
Als het sarcastisch was had ik een gifje van Tyrion geprobeerd te vinden.quote:Op maandag 6 mei 2013 19:52 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit zo'n sarcastisch geklap is of niet, vond het namelijk nogal overduidelijk. Hoe Theon daar hangt vergelijken met de banner van de Bolton's groepje, en dat hij ook 'geflayed' wordt.
Vind ik ook.quote:Op maandag 6 mei 2013 19:46 schreef VeX- het volgende:
We zijn nu over de helft maar ik heb nog steeds het gevoel dat het seizoen nog echt los moet barsten.
Vind ik absoluut niet.quote:De preview voor volgende week ziet er wel goed uit.
quote:Op maandag 6 mei 2013 19:52 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Als het sarcastisch was had ik een gifje van Tyrion geprobeerd te vinden.Het is hartstikke duidelijk inderdaad.
En dat nog 3 seizoenen lang sowiesoquote:Op maandag 6 mei 2013 20:00 schreef jpjedi het volgende:
Mindere aflevering en ook ik heb het gevoel dat het nog moet beginnen. Krijg een 'Lost' gevoel, een verhaal dat voorlopig nergens toe lijkt te leiden.
quote:Op maandag 6 mei 2013 19:56 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Vind ik ook.
[..]
Vind ik absoluut niet.
SPOILER: previewOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
quote:Op maandag 6 mei 2013 20:03 schreef Ugjerke het volgende:
[..]SPOILER: previewOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kill the Braavosi, bring the girl!"
stoer hoorquote:Op maandag 6 mei 2013 20:11 schreef ems. het volgende:
Zo, dikke joint draaien en me lekker een uurtje in Westeros begeven
Ik ben net ietsjes te oud om het stoer te vinden. Ik vind het gewoon heerlijk om een jointje te roken onder het kijken van GoT.quote:
quote:Chaos isn’t a pit. Chaos is a ladder. Many who try to climb it fail and never get to try again. The fall breaks them. And some are given a chance to climb, but they refuse. They cling to the realm or the gods or love. Illusions. Only the ladder is real. The climb is all there is.
Mag toch hopen dat je niet tot "matig" komt, omdat je eigenlijk alleen vanwege Khaleesi naar GoT kijktquote:
quote:Op maandag 6 mei 2013 18:49 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Oh lol ik dacht dat 'Carice' gewoon een grapje van jullie was omdat ze er zo erg op lijkt, maar ze is het dus echt.
Is geen zwarte vogel maar een zilveren of witte geloof ikquote:Op maandag 6 mei 2013 20:45 schreef Ang3l het volgende:
En wederom Olenna...
"A sword swallower through and through"
Al werd ze wel ge-owned door Tyrion
Wiens bootje zat Sansa trouwens naar te kijken, met die zwarte vogel op de zeilen? Dat had ik ff niet door....
Ik snap ook niet waarom ze Gendry weghalen, maar verhaaltechnisch:quote:Op maandag 6 mei 2013 20:49 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Hmm lame die scene met Carice. Gaan wel compleet andere weg dan het origineel.
O, op weg naar die crazy doos natuurlijk jaquote:Op maandag 6 mei 2013 20:47 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Is geen zwarte vogel maar een zilveren of witte geloof ikLittlefinger zn bootje!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een lijster
quote:Op maandag 6 mei 2013 20:50 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom ze Gendry weghalen, maar verhaaltechnisch:Ja zal het wel zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
quote:Op maandag 6 mei 2013 20:51 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ja zal het wel zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu hou ik weer op met enge spoilers
Ik moest hem even op pauze zetten omdat ik zo moest lachenquote:
Tywin. Heerlijke scène wel met twee van mijn favoriete karakters.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:45 schreef Ang3l het volgende:
En wederom Olenna...
Beter oefenen voor volgende afleveringquote:Op maandag 6 mei 2013 20:45 schreef Ang3l het volgende:
En wederom Olenna...
Wiens bootje zat Sansa trouwens naar te kijken, met die zwarte vogel op de zeilen? Dat had ik ff niet door....
Ja mooi schaakspel tussen die twee. Baal wel dat Olenna niet won, maar zoals ze zei "Het is een zeldzaam iets als een man ook echt zijn reputatie waar maakt". She met her match.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:53 schreef Monolith het volgende:
[..]
Tywin. Heerlijke scène wel met twee van mijn favoriete karakters.
Oeps. Tywin!quote:
Hij heeft nu natuurlijk heel wat machtsmiddelen. Wie weet hoe zich dat in de toekomst gaat ontwikkelen.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja mooi schaakspel tussen die twee. Baal wel dat Olenna niet won, maar zoals ze zei "Het is een zeldzaam iets als een man ook echt zijn reputatie waar maakt". She met her match.
Ik ben niet zo oppervlakkig hoor...quote:Op maandag 6 mei 2013 20:42 schreef Forbry het volgende:
[..]
Mag toch hopen dat je niet tot "matig" komt, omdat je eigenlijk alleen vanwege Khaleesi naar GoT kijkt, maar we wachten sowieso je "herziening" (herkansing
) wel eerst af
quote:Op maandag 6 mei 2013 20:47 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Is geen zwarte vogel maar een zilveren of witte geloof ikLittlefinger zn bootje!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een lijster
Dr eigen onbetrouwbare kop.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:12 schreef fratsman het volgende:
Carice!Topscene met Arya. Wat zou ze gezien hebben in Arya's ogen?
quote:Op maandag 6 mei 2013 21:12 schreef fratsman het volgende:
Carice!Topscene met Arya. Wat zou ze gezien hebben in Arya's ogen?
quote:
Dat dikgedrukte doet het hem voor mij.quote:"I see a darkness in you. And in that darkness eyes staring back at me. Brown eyes, blue eyes, green eyes. Eyes you'll shut forever."
Ze gaat Jaqen achterna?quote:Op maandag 6 mei 2013 21:20 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
[..]
Dat dikgedrukte doet het hem voor mij.
Dat zou ik wel tof vinden. Die dikke jongen in King's Landing zal in ieder geval niet de laatste zijn zij met Needle kennis laat maken.quote:
Ik weet alleen niet waar ze meer van onder de indruk was, Arya of Thoros.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:22 schreef fratsman het volgende:
Overigens was het ook voor het eerst dat ik iets van verbazing/schrik bij Melisandre zag. Volgens mij ziet ze Thoros als geduchte concurrentie.
Of Beric... Of Gendry...quote:Op maandag 6 mei 2013 21:23 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik weet alleen niet waar ze meer van onder de indruk was, Arya of Thoros.
Dan legt Gendry het af, ben ik bang. Die is vooral nuttig vanwege z'n afkomst. Ik denk dat ze hem wil gebruiken voor meer shadowbabies.quote:
Ik vind Brienne leuk, maar die roze jurk stond 'r echt voor geen meter.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:52 schreef PBateman1978 het volgende:
Weer een topscene met Olenna, de speech van Littlefinger icm 't laatste stuk van de climb en de shot van Joffrey, die Bolton bastaard die nog zieker blijkt te zijn, toffe scene met Brienne (in roze jurk) en Jamie , eindelijk eens een goede scene met Carice...
Toffe aflevering!
quote:Op maandag 6 mei 2013 21:20 schreef Ugjerke het volgende:
"I see a darkness in you. And in that darkness eyes staring back at me. Brown eyes, blue eyes, green eyes. Eyes you'll shut forever."
Zouden dat niet de ogen zijn van de mensen die Arya wilt vermoorden? (Ilan Payne, Joffrey, Cersei, The Hound)quote:
waaaaaaaaaaaaaaaar?quote:Op maandag 6 mei 2013 22:00 schreef Schalks. het volgende:
Milde spoiler wel, zou je dat even in een tagje kunnen zetten?
Dat is geen spoiler. Men speculeert nou eenmaal over geheimen, en het is vrij duidelijk. De hele vorige pagina staat er vol mee. Maar hij hoeft het helemaal niet te zijnquote:Op maandag 6 mei 2013 22:05 schreef Schalks. het volgende:
[..]
De identiteit van de anonieme martelaar in de post van PBateman
Okay. Ik snap überhaupt niet waarom het zo ontzettend geheim wordt gehouden in de serie. Zo spraakmakend is het nou ook weer niet.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat is geen spoiler. Men speculeert nou eenmaal over geheimen, en het is vrij duidelijk. De hele vorige pagina staat er vol mee. Maar hij hoeft het helemaal niet te zijn
ja vond ik ookquote:Op maandag 6 mei 2013 22:02 schreef Monolith het volgende:
Vond die scène met Sam het enige mindere aan deze aflevering eigenlijk.
Ja ik doelde ook op 't feit dat ie ''geflayed'' werd en aan een kruis hangt, kan natuurlijk alsnog misleidend zijn.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat is geen spoiler. Men speculeert nou eenmaal over geheimen, en het is vrij duidelijk. De hele vorige pagina staat er vol mee. Maar hij hoeft het helemaal niet te zijn
Klopt, zat zelf de hele tijd in de verte te turen om te zien of er toevallig nog één of ander monster aankwam, maar helaas. Waarschijnlijk was dit even nodig om een begin van een romance te creëren.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:09 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja vond ik ook
je bent nog steeds beyond the wall enzo ... lopen wildlings, white walkers, crows vechten tegen crows en weet ik veel wat voor vage monsters er ook nog rondhangen
Sam bouwt gewoon een vuurtje en begint een liedje te zingen
En daarom houden we juist van Sam.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:09 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja vond ik ook
je bent nog steeds beyond the wall enzo ... lopen wildlings, white walkers, crows vechten tegen crows en weet ik veel wat voor vage monsters er ook nog rondhangen
Sam bouwt gewoon een vuurtje en begint een liedje te zingen
Lijkt me ook goed mogelijk. Na vorige aflevering hebben ze geen reden meer (voor Robb) om hem te martelen dan. Ben benieuwd wat er dan met hem gebeurtquote:Op maandag 6 mei 2013 22:13 schreef sp3c het volgende:
het is toch gewoon zoon Karstark in Karstark castle?
dat hij zichzelf een leugenaar noemt slaat op het feit dat hij Theon even zou laten hangen als hij het juiste antwoord zou geven maar daar hadtie geen zin in dus hij ging gewoon door tot de vinger eraf mocht
'I win'
ja dat snap ik maar dit vond ik wel een schepje suiker teveel hoorquote:
En dan gelijk de boeklezers diequote:Op maandag 6 mei 2013 22:15 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja dat snap ik maar dit vond ik wel een schepje suiker teveel hoor
snap dat hij geen briljant soldaat en ook niet het helderst licht in het universum is maar de Sam die wij kennen hoort in donker hoekje in zijn broek te pissen tot het weer licht is
meiske erbij 'wat nou? er is niks aan de hand tubbie, doe ff relaxed ofzo'
ofzoiets ... vond dit echt een mindere scene hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kill the Braavosi, bring the girl!"
Goeie.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:02 schreef iAvani het volgende:
[..]
[..]
Zouden dat niet de ogen zijn van de mensen die Arya wilt vermoorden? (Ilan Payne, Joffrey, Cersei, The Hound)
quote:Op maandag 6 mei 2013 22:17 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
En dan gelijk de boeklezers dieI don't get itSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Maakt niet uit, zal nog wel komen.quote:
Ik ben van mening dat het noemen van de naam in dit topic wel een spoiler was/is, in zoverre dat het echt nog niet zo duidelijk in de serie is. Maar VOEL me er niet door gespoilerd, want snap idd niet, waarom ze in de serie hierover ook zo geheimzinnig/moeilijk lopen te doen. Ik weet nu dus al wie het is, maar ik weet echt niet wat ik daar verder nou zo bijzonder aan zou moeten vinden.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:09 schreef Schalks. het volgende:
[..]
Okay. Ik snap überhaupt niet waarom het zo ontzettend geheim wordt gehouden in de serie. Zo spraakmakend is het nou ook weer niet.
Ik vond het eerder dit seizoen een verschrikkelijke "wuss" worden, maar nee... deze scène vond ik echt wel gewoon "leuk lief"quote:Op maandag 6 mei 2013 22:19 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Maakt niet uit, zal nog wel komen.Maar ik erger me ook kapot aan Sam. Hij is echt een cartoon aan het worden onderhand, veel te zoetsappig.
Ik dacht ook, dat vuur is al erg genoeg, ga je er nou ook nog bij zingen?quote:Op maandag 6 mei 2013 22:23 schreef sp3c het volgende:
ik had het een leuke lieve scene gevonden als ze ergens anders waren geweest ... maakt niet uit waar, nu vond ik het ook te zoetsappig
Het is ook vooral wat ongeloofwaardig. Hij kan zichzelf al nauwelijks redden, laat staan met zo'n vrouw en kind erbij.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:19 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Maakt niet uit, zal nog wel komen.Maar ik erger me ook kapot aan Sam. Hij is echt een cartoon aan het worden onderhand, veel te zoetsappig.
Ja, gegeven de plek en situatie, was de scène eigenlijk wel raar.. daar geef ik je gelijk inquote:Op maandag 6 mei 2013 22:23 schreef sp3c het volgende:
ik had het een leuke lieve scene gevonden als ze ergens anders waren geweest ... maakt niet uit waar, nu vond ik het ook te zoetsappig
Dit slaat overigens kant noch wal...quote:Op maandag 6 mei 2013 22:00 schreef Forbry het volgende:
Tja, Sansa... haar verdiende loon vind ik. Had ze maar voor een weerzien met haar familie moeten kiezen, maar nee... mevrouw, vond het hebben van een mooie bruiloft met een (in haar ogen) mooie man belangrijker![]()
Dit is toch niet wat er gebeurd is gekkie...quote:
Raken dan.quote:
"Gekkie"quote:Op maandag 6 mei 2013 22:28 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Dit is toch niet wat er gebeurd is gekkie...
Ik meende ook dat het daar nog gewoon lag en niet vertrok.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:42 schreef Forbry het volgende:
[..]
Jawel toch? Je zag toch zijn schip vertrekken?
Hoe kan hij dat praatje dan tegen Varys houden in de throne room?quote:Op maandag 6 mei 2013 22:42 schreef Forbry het volgende:
[..]
Jawel toch? Je zag toch zijn schip vertrekken?
Inderdaad, volgensmij lag het gewoon te wachten net buiten de haven.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:43 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik meende ook dat het daar nog gewoon lag en niet vertrok.
Idd, het begint nu in seizoen 3 wat van zijn magie te verliezen uit de eerste twee seizoenen. De afleveringen en scenes waren voorheen voor mijn gevoel ook doeltreffender en vaak ook verrassender.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:34 schreef DO2 het volgende:
Ik vind seizoen 3 ook wel de minste tot nu toe, trouwens.
Een hoop scenes zijn voor mijn gevoel te lang, of soms zelfs compleet overbodig.
De scenes in seizoen 1 en 2 waren vaak toch 'n stuk treffender.
Maar het is al met al nog altijd erg vermakelijk.
Dat speelde zich toch al af vòòr dat dat schip vertrok of ben ik nu mis?quote:Op maandag 6 mei 2013 22:43 schreef Schalks. het volgende:
[..]
Hoe kan hij dat praatje dan tegen Varys houden in de throne room?
Ging dat gesprek van Varys en Littlefinger niet over in de Voice-Over die de aflevering afsloot?quote:Op maandag 6 mei 2013 22:46 schreef Forbry het volgende:
[..]
Dat speelde zich toch al af vòòr dat dat schip vertrok of ben ik nu mis?
Volgens mij vertrok hij naar de Vale in dat schipje van hem.quote:
De scène met die twee was voor de scène met Sansa, maar ik meen toch echt dat het schip gewoon voor anker lag in de baai.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:46 schreef Forbry het volgende:
[..]
Inderdaad. Joffrey was ook niet op het moment dat Varys en Littlefinger in gesprek waren op Ros aan het schieten, waarom zou dat schip dan wel op dat moment moeten vertrekken?quote:Op maandag 6 mei 2013 22:46 schreef Forbry het volgende:
[..]
Kijk ze niet op je laptop/computer maar op de TV. Dan alt-tab je niet zoveel naar Facebookquote:Op maandag 6 mei 2013 22:48 schreef Norrage het volgende:
Ingewikkelde ep..ik kon mijn concentratie niet behouden...dat probleem heb ik sowieso een beetje dit seizoen
Kun je dan niet beter een serie zoeken die je wel leuk vindt?quote:Op maandag 6 mei 2013 22:50 schreef iAvani het volgende:
[..]
Kijk ze niet op je laptop/computer maar op de TV. Dan alt-tab je niet zoveel naar Facebook
In ieder geval, zo is het bij mij
Zoals velen hier boven mij zeggen denk ik ook dat Sansa niet weg had kunnen gaan voor Tyrion in het spel kwam dus is het niet echt haar schuld...quote:Op maandag 6 mei 2013 22:39 schreef Forbry het volgende:
[..]
"Gekkie"![]()
Ze heeft er niet om gevraagd om met Tyrion te trouwen als je dat bedoelt, maar eerder had ze de keuze tussen met Petyr meegaan (die ze daarin volgens mij wel vertrouwde) en dan ook haar familie weer kunnen zien én trouwen met Loras en in Highgarden gaan wonen. Toen koos ze dus voor dat laatste. Daarom vind ik het nú haar verdiende loon dat ze met Tyrion moet trouwen ipv Loras én niet meer met Petyr meekan.
Mja, dan heb je altijd nog smart phones. Die pak ik er bij zo'n scène met Sam gelijk weer bij.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:50 schreef iAvani het volgende:
[..]
Kijk ze niet op je laptop/computer maar op de TV. Dan alt-tab je niet zoveel naar Facebook
In ieder geval, zo is het bij mij
Haha, ik hou van deze serie. Ben echt een fanboy.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:51 schreef padlarf het volgende:
[..]
Kun je dan niet beter een serie zoeken die je wel leuk vindt?
Daarom linkte ik ook naar het filmpje waarin ze die namen opnoemt.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:02 schreef iAvani het volgende:
[..]
[..]
Zouden dat niet de ogen zijn van de mensen die Arya wilt vermoorden? (Ilan Payne, Joffrey, Cersei, The Hound)
Ah, dat zag ik niet.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:55 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Daarom linkte ik ook naar het filmpje waarin ze die namen opnoemt.
Dat was toch best wel duidelijk of niet?quote:Op maandag 6 mei 2013 22:02 schreef iAvani het volgende:
[..]
[..]
-schouderklopje-quote:Op maandag 6 mei 2013 22:56 schreef iAvani het volgende:
[..]
Ah, dat zag ik niet.
Had het helemaal zelf bedacht, goed hè?
Aangezien hier mensen dachten dat ze zo'n Faceless Man aan het worden was niet dus blijkbaarquote:Op maandag 6 mei 2013 22:56 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dat was toch best wel duidelijk of niet?
Ja, op zich wel. Maar ik had de link ook niet meteen gelegd.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:56 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dat was toch best wel duidelijk of niet?
Ze wordt een Faceless Man Woman en doodt zó die 4quote:Op maandag 6 mei 2013 22:58 schreef iAvani het volgende:
[..]
Aangezien hier mensen dachten dat ze zo'n Faceless Man aan het worden was niet dus blijkbaar
Het zou op zich kunnen best hoor. Het is idd meer een aanname van mij geweest, zo met Sansa huilend erbij en alles. Ik vond het schip ook best een eind weg zeg maar, maar nu ik er over nadenk, dat was die eerder geloof ik ook al idd.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:47 schreef Monolith het volgende:
[..]
De scène met die twee was voor de scène met Sansa, maar ik meen toch echt dat het schip gewoon voor anker lag in de baai.
quote:
Goede teksten hoor.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:01 schreef Maisnon het volgende:
Zie ginds komt de zeilboot uit kings landing al aan, hij brengt ons petyr baelish ik zie hem al staan
Ik zeg: Seizoen 4 in musical vorm!quote:
Hoe huppelt zijn hoertje het dek op en neer, straks waaien zijn wimpels in the Vale heen en weer.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:01 schreef Maisnon het volgende:
Zie ginds komt de zeilboot uit kings landing al aan, hij brengt ons petyr baelish ik zie hem al staan
Arme Shae.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:04 schreef ems. het volgende:
Ik vond het op het eind ietwat 'gehaast' allemaal. De dialoog tussen Tywin en Olenna was prachtig maar ik had ook graag gezien hoe Tyrion het goede nieuws kwam brengen aan Sansa en Shae
Het ging mij om de keuze die ze eerder had en ook al daadwerkelijk gemaakt had. Het tijdstip van de uitvoering staat daar verder los van. Dus of ze nou wel of niet nog weg kan met Petyr, dat staat op zich geheel los van mijn statement dat ik het moeten trouwen met Tyrion haar verdiende loon vind. En ALS ze ook niet meer met Petyr wegkan, hetzelfde liedje.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:51 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Zoals velen hier boven mij zeggen denk ik ook dat Sansa niet weg had kunnen gaan voor Tyrion in het spel kwam dus is het niet echt haar schuld...Zo interpreteerde ik het iig.
Het lijkt me heerlijk voor die acteur zeg. Makkelijkste tekst evar.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:03 schreef iAvani het volgende:
[..]
Ik zeg: Seizoen 4 in musical vorm!
Hodor: Hodooooor, hooooooodoooooor, hoooohooooodooooooooooor.
Zou wel geinig zijn als hij gewoon een normale tekst krijgt, die hij zelf moet verhodoren.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:07 schreef Schalks. het volgende:
[..]
Het lijkt me heerlijk voor die acteur zeg. Makkelijkste tekst evar.
Af en toe een geschrokken 'Hodor' of een angstige 'Hodor', maar voor de rest is het easy rolling.
Ik vraag me echt af of die dit alles wel zo makkelijk gaat pikken eigenlijkquote:
Zie de maan schijnt door de bomen,quote:Op maandag 6 mei 2013 23:09 schreef skudkind het volgende:
Sinterklaasliedjes krijgen opeens een nieuw betekenis door Lord Karstark:
Daar wordt aan de deur geklopt,
hard geklopt, zacht geklopt.
Daar wordt aan de deur geklopt.
Wie zou dat zijn?
Wees maar gerust mijn kind.
Ik ben een goede vrind.
;')
Wat die Oletta zei over Loras "Oh yes he is a real sword swallower"quote:Op maandag 6 mei 2013 23:09 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af of die dit alles wel zo makkelijk gaat pikken eigenlijk![]()
hi, hi... pikken...Shae
Alsof zij wat voor elkaar kan krijgen, ze mag blij zijn dat Tywin haar nog niet door veertig goldcloaks heeft laten palen.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:09 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af of die dit alles wel zo makkelijk gaat pikken eigenlijk![]()
hi, hi... pikken...Shae
Een schip voor anker met gehesen zeilenquote:Op maandag 6 mei 2013 22:47 schreef Monolith het volgende:
[..]
De scène met die twee was voor de scène met Sansa, maar ik meen toch echt dat het schip gewoon voor anker lag in de baai.
Ja wel wat vreemd, maar ik meen dat het er in de vorige aflevering ook zo bij lag.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:13 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Een schip voor anker met gehesen zeilen?
Jamie ging bluffen en verloor zo zijn handquote:Op maandag 6 mei 2013 23:18 schreef Maisnon het volgende:
Theon Greyjoy ging uit fietsen toen klapte zijn band
Maar alleen de ladder van het schip is echt, de rest is nep.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:19 schreef Dawnbreaker het volgende:
lijkt mij dat het schip aan het varen is
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 6 mei 2013 23:11 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Alsof zij wat voor elkaar kan krijgen, ze mag blij zijn dat Tywin haar nog niet door veertig goldcloaks heeft laten palen.
quote:Op maandag 6 mei 2013 23:20 schreef iAvani het volgende:
[..]
Maar alleen de ladder van het schip is echt, de rest is nep.
duidelijk jaquote:Op maandag 6 mei 2013 23:19 schreef Dawnbreaker het volgende:
[ afbeelding ]
Geen inhoudelijke info geven verder hoor, maar wijken ze nu zo af van de boeken, dan?quote:Op maandag 6 mei 2013 23:14 schreef sbientje het volgende:
ik vind het maar zo-zo dit seizoen. Het lijkt wel of ze alles aanpassen, gewoon omdat het kan.. Maar ik kijk toch, dus eigelijk moet ik niet zeuren
Ja, ik ook wel. Had ik ook niet verwacht, dat ze ons dat moment zouden "ontzeggen".quote:Op maandag 6 mei 2013 23:04 schreef ems. het volgende:
Ik vond het op het eind ietwat 'gehaast' allemaal. De dialoog tussen Tywin en Olenna was prachtig maar ik had ook graag gezien hoe Tyrion het goede nieuws kwam brengen aan Sansa en Shae
Ik vind het voornamelijk jammer dat die scene niet echt in beeld is gebracht. Zou an sich mooi zijn geweest als hij haar verleidt had oid om daarna zijn kruisboog erop leeg te vuren terwijl hij iets zwakzinnigs zegt(een standaard tekst voor hem zeg maar).quote:Op maandag 6 mei 2013 23:09 schreef Peunage het volgende:
Pffff ik wist niet dat ik Joffrey nog meer kon haten.
Rijmt heel goed, past niet in het metrumquote:Op maandag 6 mei 2013 23:30 schreef Kyubey het volgende:
Vol verwachting klopt ons hart
Wie Joffrey steekt in zijn hart
Rijmt net niet
''Vol verwachting klopt ons hartquote:Op maandag 6 mei 2013 23:30 schreef Kyubey het volgende:
Vol verwachting klopt ons hart
Wie Joffrey steekt in zijn hart
Rijmt net niet
IM THE KING I CAN DO WHUTTAWAN!quote:Op maandag 6 mei 2013 23:30 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Ik vind het voornamelijk jammer dat die scene niet echt in beeld is gebracht. Zou an sich mooi zijn geweest als hij haar verleidt had oid om daarna zijn kruisboog erop leeg te vuren terwijl hij iets zwakzinnigs zegt(een standaard tekst voor hem zeg maar).
Ze halen dingen uit boek 4/5 die een verassing zouden moeten zijn voor de boeklezer nu al in dit seizoen.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:23 schreef Forbry het volgende:
[..]
Geen inhoudelijke info geven verder hoor, maar wijken ze nu zo af van de boeken, dan?
Joffrey is een geval apart.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:31 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
''Vol verwachting klopt ons hart
Pijl van Joffrey in haar hart''
Ja, die scène hebben ze ons idd ook al ontzegt.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:30 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Ik vind het voornamelijk jammer dat die scene niet echt in beeld is gebracht. Zou an sich mooi zijn geweest als hij haar verleidt had oid om daarna zijn kruisboog erop leeg te vuren terwijl hij iets zwakzinnigs zegt(een standaard tekst voor hem zeg maar).
Theon mag van mij nu wel dood, zie ik niet in dat er nog veel meer te gebeuren staat, hij is zeg maar de faalhaas van GoT.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:34 schreef Schalks. het volgende:
De W van Theon, drie vingers van je hand kom op kom op.
Ja is besloten, je moet prijswinnaar zijn en in verplichte dresscode komen... Echt te debiel voor woordenquote:Op maandag 6 mei 2013 23:36 schreef ThaTim het volgende:
de 18e was die exhibition alleen voor prijswinnaars ofzoiets?
Jep, een beetje Arya van mij weghoudenquote:Op maandag 6 mei 2013 23:36 schreef ThaTim het volgende:
de 18e was die exhibition alleen voor prijswinnaars ofzoiets?
in mijn ogen wel ja, gaat allemaal door elkaar en wat hierboven ook al iemand zei, personages die er niet zijn, of juist bijverzonnen, verhaallijnen die helemaal geskipt worden, of ingekort of opgerekt.. Vind ik jammerquote:Op maandag 6 mei 2013 23:23 schreef Forbry het volgende:
[..]
Geen inhoudelijke info geven verder hoor, maar wijken ze nu zo af van de boeken, dan?
Ja, godver. Laat maar zitten dan.quote:
inderdaad, dat bedoelde littlefinger ook, hij zegt ook "Chaos is no pit, its a ladder". M.a.w. in de chaos zitten de kansen om hoger op te komen, die er tijdens de gevestigde orde niet zijnquote:Op maandag 6 mei 2013 23:39 schreef Forbry het volgende:
Ik moest een beetje denken aan "als twee honden vechten om een been loopt de derde ermee heen", waarbij de derde de ladder dan dus heeft beklommen
dude watquote:Op maandag 6 mei 2013 23:41 schreef Forbry het volgende:
Ik ga hoogstws naar die expo toe, maar zit er echt niet op te wachten om ook sommige acteurs te ontmoeten
Ja waar is het nou? Dreadfort of Winterfell? Ben zo vaak gemindneukt door GoT dat ik nergens meer zeker over durf te zijn.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:36 schreef Ugjerke het volgende:
Dat Theon trouwens niet doorheeft waar hij is vind ik ook een beetje moeilijk te slikken.
Oké, de 'wie' is misschien duidelijker dan de 'waar'.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:45 schreef skudkind het volgende:
[..]
Ja waar is het nou? Dreadfort of Winterfell? Ben zo vaak gemindneukt door GoT dat ik nergens meer zeker over durf te zijn.
Nee, zoiets lijkt me dus echt helemaal niks. Gênant zelfs, om eerlijk te zijn. Zou het om een spontane ontmoeting met één van de acteurs/actrices gaan, dan zou ik het anders (=wel heel leuk) vinden.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:44 schreef Maisnon het volgende:
[..]
dude watdat is toch juist een leuke bijkomstigheid!
Maar je hebt gelukwant die zijn er waarschijnlijk alleen de 18e en dan mag niet iedereen naar binnen
Niet met Davos op de foto willen...quote:Op maandag 6 mei 2013 23:51 schreef Forbry het volgende:
[..]
Nee, zoiets lijkt me dus echt helemaal niks. Gênant zelfs, om eerlijk te zijn. Zou het om een spontane ontmoeting met één van de acteurs/actrices gaan, dan zou ik het anders (=wel heel leuk) vinden.
quote:Op maandag 6 mei 2013 23:55 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Niet met Davos op de foto willen...
Dit had jij kunnen zijn Forbry...
[ afbeelding ]
Ookal lag het voor anker dan was het nog noodzakelijk om de zeilen te tonen omdat je anders de mocking bird niet kon zien...quote:Op maandag 6 mei 2013 23:19 schreef Dawnbreaker het volgende:
[ afbeelding ]
beetje flirten met haar, Dag erna haar Amsterdam laten zien. Varen op een bootje, de rest kun je zelf wel bedenkenquote:Op maandag 6 mei 2013 23:52 schreef Maisnon het volgende:
Ik zou echt niet weten wat ik ze moet vragen en schaapachtig met ze op de foto gaandansje doen met Maisie
Alleen als ze haar munt nog heeft.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:00 schreef ThaTim het volgende:
[..]
beetje flirten met haar, Dag erna haar Amsterdam laten zien. Varen op een bootje, de rest kun je zelf wel bedenken![]()
Nee. Vertel vooral verder.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:00 schreef ThaTim het volgende:
[..]
beetje flirten met haar, Dag erna haar Amsterdam laten zien. Varen op een bootje, de rest kun je zelf wel bedenken![]()
- Olenna = baasquote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:06 schreef mr-green het volgende:
Helemaal niks over Khaleesi deze aflevering![]()
Kan iemand mij even beknopt weergeven wat nou de belangrijkste stukken waren uit deze episode? Want ligt het aan mij of was deze episode erg wazig?
fixedquote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:09 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
- Olenna = baas
- Varys = baas
- Tywin = baas
- Sansa = fucked
- Ros = fucked
- Theon = properly fucked
- Edmure = fucked
Die gast was soms ook al zo'n freak in Misfitsquote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:19 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Prima aflevering weer! Kan iemand mij vertellen waar in de familie die oudere Tully staat? Niet Edmure maar die oudere?
Jammer dat ik al weet wie de sadist is. Ze houden het lekker mysterieus.De casting is top-notch dit seizoen.
LotR week ook af. En de boeklezers willen toch ook wat onverwachte wendingen hebben? Ze zullen de hoofdlijnen toch wel aanhouden? Bijv. de klim, Melisandre die Gendry ophaalt (of een andere smid voor mijn part), etc, etc.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:38 schreef sbientje het volgende:
[..]
in mijn ogen wel ja, gaat allemaal door elkaar en wat hierboven ook al iemand zei, personages die er niet zijn, of juist bijverzonnen, verhaallijnen die helemaal geskipt worden, of ingekort of opgerekt.. Vind ik jammer
- Olenna = baas, maar fuckedquote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:09 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
- Olenna = baas
- Varys = baas
- Tywin = baas
- Sansa = fucked
- Ros = fucked
- Theon = fucked
- Edmure = fucked
Ik vind hem zwaar overtuigend, maar als hij altijd/alleen freaks speelt, ga ik toch twijfelen aan zijn acteertalentquote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:24 schreef megamandy het volgende:
[..]
Die gast was soms ook al zo'n freak in Misfitsperfecte casting inderdaad en ben super blij dat ik ook meer van die acteur te zien krijg.
Maar hij was later ook heel lief in Misfits hoorquote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:30 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik vind hem zwaar overtuigend, maar als hij altijd/alleen freaks speelt, ga ik toch twijfelen aan zijn acteertalent![]()
Brynden is de oom van Catelyn.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:19 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Prima aflevering weer! Kan iemand mij vertellen waar in de familie die oudere Tully staat? Niet Edmure maar die oudere?
Jammer dat ik al weet wie de sadist is. Ze houden het lekker mysterieus.De casting is top-notch dit seizoen.
En Edmure de broer toch?quote:
Dan is het goedquote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:32 schreef megamandy het volgende:
[..]
Maar hij was later ook heel lief in Misfits hoor![]()
Misschien ziet hij dalijk de zus van Theon en wordt hij daar zo verliefd op dat hij Sam 2.0 wordt
Nee?
Yepquote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:34 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
En Edmure de broer toch?
En ging Olenna nu akkoord of niet? Ze brak haar veer wel, waarom weet ik niet.
Voor mij brak ze de veer waarmee Tywin een brief wilde schrijven om Loras tot de Kingsguard te benoemen dus lijkt mij inderdaad dat Loras met Cersei moet trouwen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:34 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
En Edmure de broer toch?
Waarom blijven mensen vragen naar dingen die gewoon duidelijk naar voren kwamen?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:34 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Ik associeerde de veer met niet akkoord gaan met Tywins voorstel.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:36 schreef padlarf het volgende:
[..]
Waarom blijven mensen vragen naar dingen die gewoon duidelijk naar voren kwamen?
Oh, ik duidelijk wel want anders ging hij in de King's Guard (heb je daar zelf niets over te zeggen eigenlijk?)quote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:40 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Ik associeerde de veer met niet akkoord gaan met Tywins voorstel.
Puur vragen om het vragen, gok ik..quote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:36 schreef padlarf het volgende:
[..]
Waarom blijven mensen vragen naar dingen die gewoon duidelijk naar voren kwamen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |