Maar alleen de ladder van het schip is echt, de rest is nep.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:19 schreef Dawnbreaker het volgende:
lijkt mij dat het schip aan het varen is
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 6 mei 2013 23:11 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Alsof zij wat voor elkaar kan krijgen, ze mag blij zijn dat Tywin haar nog niet door veertig goldcloaks heeft laten palen.
quote:Op maandag 6 mei 2013 23:20 schreef iAvani het volgende:
[..]
Maar alleen de ladder van het schip is echt, de rest is nep.
duidelijk jaquote:Op maandag 6 mei 2013 23:19 schreef Dawnbreaker het volgende:
lijkt mij dat het schip aan het varen is
[ afbeelding ]
Geen inhoudelijke info geven verder hoor, maar wijken ze nu zo af van de boeken, dan?quote:Op maandag 6 mei 2013 23:14 schreef sbientje het volgende:
ik vind het maar zo-zo dit seizoen. Het lijkt wel of ze alles aanpassen, gewoon omdat het kan.. Maar ik kijk toch, dus eigelijk moet ik niet zeuren
Ja, ik ook wel. Had ik ook niet verwacht, dat ze ons dat moment zouden "ontzeggen".quote:Op maandag 6 mei 2013 23:04 schreef ems. het volgende:
Ik vond het op het eind ietwat 'gehaast' allemaal. De dialoog tussen Tywin en Olenna was prachtig maar ik had ook graag gezien hoe Tyrion het goede nieuws kwam brengen aan Sansa en Shae
Ik vind het voornamelijk jammer dat die scene niet echt in beeld is gebracht. Zou an sich mooi zijn geweest als hij haar verleidt had oid om daarna zijn kruisboog erop leeg te vuren terwijl hij iets zwakzinnigs zegt(een standaard tekst voor hem zeg maar).quote:Op maandag 6 mei 2013 23:09 schreef Peunage het volgende:
Pffff ik wist niet dat ik Joffrey nog meer kon haten.
Rijmt heel goed, past niet in het metrumquote:Op maandag 6 mei 2013 23:30 schreef Kyubey het volgende:
Vol verwachting klopt ons hart
Wie Joffrey steekt in zijn hart
Rijmt net niet
''Vol verwachting klopt ons hartquote:Op maandag 6 mei 2013 23:30 schreef Kyubey het volgende:
Vol verwachting klopt ons hart
Wie Joffrey steekt in zijn hart
Rijmt net niet
IM THE KING I CAN DO WHUTTAWAN!quote:Op maandag 6 mei 2013 23:30 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Ik vind het voornamelijk jammer dat die scene niet echt in beeld is gebracht. Zou an sich mooi zijn geweest als hij haar verleidt had oid om daarna zijn kruisboog erop leeg te vuren terwijl hij iets zwakzinnigs zegt(een standaard tekst voor hem zeg maar).
Ze halen dingen uit boek 4/5 die een verassing zouden moeten zijn voor de boeklezer nu al in dit seizoen.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:23 schreef Forbry het volgende:
[..]
Geen inhoudelijke info geven verder hoor, maar wijken ze nu zo af van de boeken, dan?
Joffrey is een geval apart.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:31 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
''Vol verwachting klopt ons hart
Pijl van Joffrey in haar hart''
Ja, die scène hebben ze ons idd ook al ontzegt.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:30 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Ik vind het voornamelijk jammer dat die scene niet echt in beeld is gebracht. Zou an sich mooi zijn geweest als hij haar verleidt had oid om daarna zijn kruisboog erop leeg te vuren terwijl hij iets zwakzinnigs zegt(een standaard tekst voor hem zeg maar).
Theon mag van mij nu wel dood, zie ik niet in dat er nog veel meer te gebeuren staat, hij is zeg maar de faalhaas van GoT.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:34 schreef Schalks. het volgende:
De W van Theon, drie vingers van je hand kom op kom op.
Ja is besloten, je moet prijswinnaar zijn en in verplichte dresscode komen... Echt te debiel voor woordenquote:Op maandag 6 mei 2013 23:36 schreef ThaTim het volgende:
de 18e was die exhibition alleen voor prijswinnaars ofzoiets?
Jep, een beetje Arya van mij weghoudenquote:Op maandag 6 mei 2013 23:36 schreef ThaTim het volgende:
de 18e was die exhibition alleen voor prijswinnaars ofzoiets?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |