Ja ik doelde ook op 't feit dat ie ''geflayed'' werd en aan een kruis hangt, kan natuurlijk alsnog misleidend zijn.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat is geen spoiler. Men speculeert nou eenmaal over geheimen, en het is vrij duidelijk. De hele vorige pagina staat er vol mee. Maar hij hoeft het helemaal niet te zijn
Klopt, zat zelf de hele tijd in de verte te turen om te zien of er toevallig nog één of ander monster aankwam, maar helaas. Waarschijnlijk was dit even nodig om een begin van een romance te creëren.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:09 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja vond ik ook
je bent nog steeds beyond the wall enzo ... lopen wildlings, white walkers, crows vechten tegen crows en weet ik veel wat voor vage monsters er ook nog rondhangen
Sam bouwt gewoon een vuurtje en begint een liedje te zingen
En daarom houden we juist van Sam.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:09 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja vond ik ook
je bent nog steeds beyond the wall enzo ... lopen wildlings, white walkers, crows vechten tegen crows en weet ik veel wat voor vage monsters er ook nog rondhangen
Sam bouwt gewoon een vuurtje en begint een liedje te zingen
Lijkt me ook goed mogelijk. Na vorige aflevering hebben ze geen reden meer (voor Robb) om hem te martelen dan. Ben benieuwd wat er dan met hem gebeurtquote:Op maandag 6 mei 2013 22:13 schreef sp3c het volgende:
het is toch gewoon zoon Karstark in Karstark castle?
dat hij zichzelf een leugenaar noemt slaat op het feit dat hij Theon even zou laten hangen als hij het juiste antwoord zou geven maar daar hadtie geen zin in dus hij ging gewoon door tot de vinger eraf mocht
'I win'
ja dat snap ik maar dit vond ik wel een schepje suiker teveel hoorquote:
En dan gelijk de boeklezers diequote:Op maandag 6 mei 2013 22:15 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja dat snap ik maar dit vond ik wel een schepje suiker teveel hoor
snap dat hij geen briljant soldaat en ook niet het helderst licht in het universum is maar de Sam die wij kennen hoort in donker hoekje in zijn broek te pissen tot het weer licht is
meiske erbij 'wat nou? er is niks aan de hand tubbie, doe ff relaxed ofzo'
ofzoiets ... vond dit echt een mindere scene hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kill the Braavosi, bring the girl!"
Goeie.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:02 schreef iAvani het volgende:
[..]
[..]
Zouden dat niet de ogen zijn van de mensen die Arya wilt vermoorden? (Ilan Payne, Joffrey, Cersei, The Hound)
quote:Op maandag 6 mei 2013 22:17 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
En dan gelijk de boeklezers dieI don't get itSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Maakt niet uit, zal nog wel komen.quote:
Ik ben van mening dat het noemen van de naam in dit topic wel een spoiler was/is, in zoverre dat het echt nog niet zo duidelijk in de serie is. Maar VOEL me er niet door gespoilerd, want snap idd niet, waarom ze in de serie hierover ook zo geheimzinnig/moeilijk lopen te doen. Ik weet nu dus al wie het is, maar ik weet echt niet wat ik daar verder nou zo bijzonder aan zou moeten vinden.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:09 schreef Schalks. het volgende:
[..]
Okay. Ik snap überhaupt niet waarom het zo ontzettend geheim wordt gehouden in de serie. Zo spraakmakend is het nou ook weer niet.
Ik vond het eerder dit seizoen een verschrikkelijke "wuss" worden, maar nee... deze scène vond ik echt wel gewoon "leuk lief"quote:Op maandag 6 mei 2013 22:19 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Maakt niet uit, zal nog wel komen.Maar ik erger me ook kapot aan Sam. Hij is echt een cartoon aan het worden onderhand, veel te zoetsappig.
Ik dacht ook, dat vuur is al erg genoeg, ga je er nou ook nog bij zingen?quote:Op maandag 6 mei 2013 22:23 schreef sp3c het volgende:
ik had het een leuke lieve scene gevonden als ze ergens anders waren geweest ... maakt niet uit waar, nu vond ik het ook te zoetsappig
Het is ook vooral wat ongeloofwaardig. Hij kan zichzelf al nauwelijks redden, laat staan met zo'n vrouw en kind erbij.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:19 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Maakt niet uit, zal nog wel komen.Maar ik erger me ook kapot aan Sam. Hij is echt een cartoon aan het worden onderhand, veel te zoetsappig.
Ja, gegeven de plek en situatie, was de scène eigenlijk wel raar.. daar geef ik je gelijk inquote:Op maandag 6 mei 2013 22:23 schreef sp3c het volgende:
ik had het een leuke lieve scene gevonden als ze ergens anders waren geweest ... maakt niet uit waar, nu vond ik het ook te zoetsappig
Dit slaat overigens kant noch wal...quote:Op maandag 6 mei 2013 22:00 schreef Forbry het volgende:
Tja, Sansa... haar verdiende loon vind ik. Had ze maar voor een weerzien met haar familie moeten kiezen, maar nee... mevrouw, vond het hebben van een mooie bruiloft met een (in haar ogen) mooie man belangrijker![]()
Dit is toch niet wat er gebeurd is gekkie...quote:
Raken dan.quote:
"Gekkie"quote:Op maandag 6 mei 2013 22:28 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Dit is toch niet wat er gebeurd is gekkie...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |