Mag toch hopen dat je niet tot "matig" komt, omdat je eigenlijk alleen vanwege Khaleesi naar GoT kijktquote:
quote:Op maandag 6 mei 2013 18:49 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Oh lol ik dacht dat 'Carice' gewoon een grapje van jullie was omdat ze er zo erg op lijkt, maar ze is het dus echt.
Is geen zwarte vogel maar een zilveren of witte geloof ikquote:Op maandag 6 mei 2013 20:45 schreef Ang3l het volgende:
En wederom Olenna...
"A sword swallower through and through"
Al werd ze wel ge-owned door Tyrion
Wiens bootje zat Sansa trouwens naar te kijken, met die zwarte vogel op de zeilen? Dat had ik ff niet door....
Ik snap ook niet waarom ze Gendry weghalen, maar verhaaltechnisch:quote:Op maandag 6 mei 2013 20:49 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Hmm lame die scene met Carice. Gaan wel compleet andere weg dan het origineel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O, op weg naar die crazy doos natuurlijk jaquote:Op maandag 6 mei 2013 20:47 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Is geen zwarte vogel maar een zilveren of witte geloof ikLittlefinger zn bootje!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een lijster
quote:Op maandag 6 mei 2013 20:50 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom ze Gendry weghalen, maar verhaaltechnisch:Ja zal het wel zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
quote:Op maandag 6 mei 2013 20:51 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ja zal het wel zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu hou ik weer op met enge spoilers
Ik moest hem even op pauze zetten omdat ik zo moest lachenquote:
Tywin. Heerlijke scène wel met twee van mijn favoriete karakters.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:45 schreef Ang3l het volgende:
En wederom Olenna...
Beter oefenen voor volgende afleveringquote:Op maandag 6 mei 2013 20:45 schreef Ang3l het volgende:
En wederom Olenna...
Wiens bootje zat Sansa trouwens naar te kijken, met die zwarte vogel op de zeilen? Dat had ik ff niet door....
Ja mooi schaakspel tussen die twee. Baal wel dat Olenna niet won, maar zoals ze zei "Het is een zeldzaam iets als een man ook echt zijn reputatie waar maakt". She met her match.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:53 schreef Monolith het volgende:
[..]
Tywin. Heerlijke scène wel met twee van mijn favoriete karakters.
Oeps. Tywin!quote:
Hij heeft nu natuurlijk heel wat machtsmiddelen. Wie weet hoe zich dat in de toekomst gaat ontwikkelen.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja mooi schaakspel tussen die twee. Baal wel dat Olenna niet won, maar zoals ze zei "Het is een zeldzaam iets als een man ook echt zijn reputatie waar maakt". She met her match.
Ik ben niet zo oppervlakkig hoor...quote:Op maandag 6 mei 2013 20:42 schreef Forbry het volgende:
[..]
Mag toch hopen dat je niet tot "matig" komt, omdat je eigenlijk alleen vanwege Khaleesi naar GoT kijkt, maar we wachten sowieso je "herziening" (herkansing
) wel eerst af
quote:Op maandag 6 mei 2013 20:47 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Is geen zwarte vogel maar een zilveren of witte geloof ikLittlefinger zn bootje!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een lijster
Dr eigen onbetrouwbare kop.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:12 schreef fratsman het volgende:
Carice!Topscene met Arya. Wat zou ze gezien hebben in Arya's ogen?
quote:Op maandag 6 mei 2013 21:12 schreef fratsman het volgende:
Carice!Topscene met Arya. Wat zou ze gezien hebben in Arya's ogen?
quote:
Dat dikgedrukte doet het hem voor mij.quote:"I see a darkness in you. And in that darkness eyes staring back at me. Brown eyes, blue eyes, green eyes. Eyes you'll shut forever."
Ze gaat Jaqen achterna?quote:Op maandag 6 mei 2013 21:20 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
[..]
Dat dikgedrukte doet het hem voor mij.
Dat zou ik wel tof vinden. Die dikke jongen in King's Landing zal in ieder geval niet de laatste zijn zij met Needle kennis laat maken.quote:
Ik weet alleen niet waar ze meer van onder de indruk was, Arya of Thoros.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:22 schreef fratsman het volgende:
Overigens was het ook voor het eerst dat ik iets van verbazing/schrik bij Melisandre zag. Volgens mij ziet ze Thoros als geduchte concurrentie.
Of Beric... Of Gendry...quote:Op maandag 6 mei 2013 21:23 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik weet alleen niet waar ze meer van onder de indruk was, Arya of Thoros.
Dan legt Gendry het af, ben ik bang. Die is vooral nuttig vanwege z'n afkomst. Ik denk dat ze hem wil gebruiken voor meer shadowbabies.quote:
Ik vind Brienne leuk, maar die roze jurk stond 'r echt voor geen meter.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:52 schreef PBateman1978 het volgende:
Weer een topscene met Olenna, de speech van Littlefinger icm 't laatste stuk van de climb en de shot van Joffrey, die Bolton bastaard die nog zieker blijkt te zijn, toffe scene met Brienne (in roze jurk) en Jamie , eindelijk eens een goede scene met Carice...
Toffe aflevering!
quote:Op maandag 6 mei 2013 21:20 schreef Ugjerke het volgende:
"I see a darkness in you. And in that darkness eyes staring back at me. Brown eyes, blue eyes, green eyes. Eyes you'll shut forever."
Zouden dat niet de ogen zijn van de mensen die Arya wilt vermoorden? (Ilan Payne, Joffrey, Cersei, The Hound)quote:
waaaaaaaaaaaaaaaar?quote:Op maandag 6 mei 2013 22:00 schreef Schalks. het volgende:
Milde spoiler wel, zou je dat even in een tagje kunnen zetten?
Dat is geen spoiler. Men speculeert nou eenmaal over geheimen, en het is vrij duidelijk. De hele vorige pagina staat er vol mee. Maar hij hoeft het helemaal niet te zijnquote:Op maandag 6 mei 2013 22:05 schreef Schalks. het volgende:
[..]
De identiteit van de anonieme martelaar in de post van PBateman
Okay. Ik snap überhaupt niet waarom het zo ontzettend geheim wordt gehouden in de serie. Zo spraakmakend is het nou ook weer niet.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat is geen spoiler. Men speculeert nou eenmaal over geheimen, en het is vrij duidelijk. De hele vorige pagina staat er vol mee. Maar hij hoeft het helemaal niet te zijn
ja vond ik ookquote:Op maandag 6 mei 2013 22:02 schreef Monolith het volgende:
Vond die scène met Sam het enige mindere aan deze aflevering eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |