abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_126118062
Carice is best goed deze aflevering
pi_126118402
Matige aflevering weer.

De ontmoeting tussen Carice en Thoros was interessant. Carice's Valyrian was heel overtuigend (mss beter nog dan haar engels :Y ). De climb was wel okee. Gesprek tussen Olenna en Tywin was badass zoals je mag verwachten. Scene met LF en Varys (en Joffrey) was zeer okee.

Maar daarmee is het wel gezegd... De rest van de ep. is gewoon opvulling. Je begint je af te vragen waarom ze uberhaupt 10 min. toegevoegd hebben aan de eps.... Sam scene is opvulling, Bran scene is opvulling, Theon scene is de meest doelloze opvulling ooit en veel te lang. En de manier waarop Gendry zonder protest gewoon afgevoerd wordt was tamelijk slecht....

Misschien dat ik het bij een tweede viewing wat beter kan waarderen (is vaak zo)

Die meeuwen tape in King's Landing begint me inmiddels ook wat te irriteren. _O-
"Kill the Braavosi, bring the girl!"
  maandag 6 mei 2013 @ 08:23:00 #228
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_126118685
Shit, weer niet gekeken. Moet ik weer de halve dag dit topic ontwijken. ;(
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
  maandag 6 mei 2013 @ 08:42:44 #229
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_126118873
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 22:58 schreef Maisnon het volgende:

[..]

Gefixt :P maar je ziet de spoiler ook niet echt meteen, ik ga ook niet zeggen waar je naar moet kijken.
alsjeblief? Ik kan de spoiler niet vinden, en dat is best vervelend
Laffe huichelaar
  maandag 6 mei 2013 @ 08:53:02 #230
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_126118986
hehe, mooi, de hoer is dood. Kan ook weer uit de OP
Laffe huichelaar
  maandag 6 mei 2013 @ 08:57:11 #231
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_126119052
Ik vond het trouwens echt een steengoede aflevering.

Theon die gemarteld wordt, was een goede scene. Hoewel ik wel benieuwd ben hoe vaak we nog dergelijke scenes moeten zien voor er ook daadwerkelijk iets gebeurt

Tywin vs Olenna was goud.

Het broer/zus moment vond ik ook heel mooi. Hoezeer ze elkaar ook haten, het blijft familie.

Ik vind Jon Snow nog steeds schijtirritant, dat zal helaas nooit veranderen, maar zelfs die was te pruimen deze week.

Alleen Bran was echt weer :r :r :r :r :r
Laffe huichelaar
pi_126119097
Willen alle homohaters in deze thread zich btw even melden bij mijn kantoor?

Gr gr Olenna Redwyne

PS: breng vijgen en kaasplankje mee.
pi_126120069
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 07:41 schreef Khaleesi het volgende:
Maar daarmee is het wel gezegd... De rest van de ep. is gewoon opvulling. Je begint je af te vragen waarom ze uberhaupt 10 min. toegevoegd hebben aan de eps.... Sam scene is opvulling, Bran scene is opvulling, Theon scene is de meest doelloze opvulling ooit en veel te lang. En de manier waarop Gendry zonder protest gewoon afgevoerd wordt was tamelijk slecht....
De "Hai wij zijn nog steeds onderweg" stukjes zouden wel wat korter mogen, of zo gemaakt worden dat ze daadwerkelijk iets toevoegen aan het verhaal. Voor een serie waarvan er teveel bronmateriaal is, lijken ze er niet erg effectief mee om te gaan.

Dat Gendry makkelijk wordt meegegeven vond ik dan weer niet vreemd. Theon's marteling vond ik ook wel interessant, Iwan Rheon speelt zijn rol goed. :)
pi_126120306
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 09:55 schreef Nic1 het volgende:

[..]

De "Hai wij zijn nog steeds onderweg" stukjes zouden wel wat korter mogen, of zo gemaakt worden dat ze daadwerkelijk iets toevoegen aan het verhaal. Voor een serie waarvan er teveel bronmateriaal is, lijken ze er niet erg effectief mee om te gaan.

Dat Gendry makkelijk wordt meegegeven vond ik dan weer niet vreemd. Theon's marteling vond ik ook wel interessant, Iwan Rheon speelt zijn rol goed. :)
Waarom niet vreemd dat Gendry zo makkelijk weggegeven wordt?? Zelfs Arya protesteerde opvallend weinig.

Theon's marteling bracht niks nieuws. We wisten al dat ie liegt over zijn identiteit en dat ie plezier heeft in het martelen zelf...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_126121012
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 10:06 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

Waarom niet vreemd dat Gendry zo makkelijk weggegeven wordt?? Zelfs Arya protesteerde opvallend weinig.
Omdat ze de "Lord of Light" dienen en Melisandre Gendry nodig heeft. Vond Arya wel flink protesteren, maar zelfs zij zal wel inzien dat dat weinig zin heeft.

quote:
Theon's marteling bracht niks nieuws. We wisten al dat ie liegt over zijn identiteit en dat ie plezier heeft in het martelen zelf...
Ik zag het meer als karakterontwikkeling van zijn martelaar.

[ Bericht 4% gewijzigd door Nic1 op 06-05-2013 10:52:56 ]
pi_126121155
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 06:19 schreef Knut het volgende:
Ik zie hem ook niet.Mocht iemand het willen DM/PMen dan graag. Anders blijf ik uren naar dat plaatje kijken.
Oplossing mag best in een spoiler. Anders heeft Maisnon vele uren overwerk door iedereen de oplossing te DMen...

(ik wil het ook weten btw...)
  maandag 6 mei 2013 @ 10:47:03 #237
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_126121173
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 10:46 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Oplossing mag best in een spoiler. Anders heeft Maisnon vele uren overwerk door iedereen de oplossing te DMen...

(ik wil het ook weten btw...)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laffe huichelaar
pi_126121488
quote:
4s.gif Op maandag 6 mei 2013 09:00 schreef Khaleesi het volgende:
Willen alle homohaters in deze thread zich btw even melden bij mijn kantoor?

Gr gr Olenna Redwyne

PS: breng vijgen en kaasplankje mee.
Op wie reageer je nu? Ik lees geen homohaat....? Ik heb niks met homoscenes en zoals het in GOT gaat vind ik het prima gedaan qua wat we te zien krijgen en hoe lang dat duurt. De heteroscenes zijn gelukkig veel beter qua wat we zien krijgen. :9~
pi_126121492
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 10:47 schreef timmmmm het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
pi_126121562
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 10:59 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Op wie reageer je nu? Ik lees geen homohaat....? Ik heb niks met homoscenes en zoals het in GOT gaat vind ik het prima gedaan qua wat we te zien krijgen en hoe lang dat duurt. De heteroscenes zijn gelukkig veel beter qua wat we zien krijgen. :9~
Was niet specifiek op iemand gericht hoor, en was enkel lollig bedoeld.
pi_126121593
quote:
14s.gif Op maandag 6 mei 2013 11:02 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

Was niet specifiek op iemand gericht hoor, en was enkel lollig bedoeld.
Ah oke, hou jij je maar bij goed gekozen gifjes, daar ben je net wat beter in :P
pi_126122638
quote:
10s.gif Op zondag 5 mei 2013 22:24 schreef Maisnon het volgende:
Hmm schijnbaar is er wat over wat boeken in de toekomst uit af te leiden.. maar in een spoilertje dan

SPOILER
Supergrappig, Lannisters als Addams Family :P

Ik zie de spoiler al:

SPOILER
Beneath the gold, the bitter steel
pi_126122688
Ik raakte helemaal in de war tijdens de scene met LF en varys. Snapte er geen zak van? Is er een seriekijker die me uit kan leggen wát ze nou precies bespraken. Ze noemden geen namen en gebruikte mij net iets te veel metaforen.
  maandag 6 mei 2013 @ 11:45:25 #244
152771 GooseFM
Sleep is good books are better
pi_126122776
Dat weggeven van Gendry was echt bs.. :{

SPOILER
|| “There are three things all wise men fear: the sea in storm, a night with no moon, and the anger of a gentle man.” ― Patrick Rothfuss, The Wise Man's Fear ||
pi_126122846
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 11:42 schreef muzas het volgende:
Ik raakte helemaal in de war tijdens de scene met LF en varys. Snapte er geen zak van? Is er een seriekijker die me uit kan leggen wát ze nou precies bespraken. Ze noemden geen namen en gebruikte mij net iets te veel metaforen.
LF wil koning worden
pi_126122861
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 11:47 schreef dubbeltjeswasgeld het volgende:

[..]

LF wil koning worden
Dat kan een interpretatie zijn.. maar wat is zíjn plan waar ie het over had?
pi_126122903
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 11:48 schreef muzas het volgende:

[..]

Dat kan een interpretatie zijn.. maar wat is zíjn plan waar ie het over had?
Hij heeft toch geen plan uiteengezet?
pi_126122942
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 11:50 schreef dubbeltjeswasgeld het volgende:

[..]

Hij heeft toch geen plan uiteengezet?
Einde van de ep egt littlefinger letterlijk "but you confidant, the one who fed you information about my plans'.

Wie is die confidant van varys, en welke plannen van LF spreken ze over.

En nee, niks uiteengezet.. maar hij heeft er dus duidelijk een gehad, welke ik mis.
pi_126122954
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 11:51 schreef muzas het volgende:

[..]

Einde van de ep egt littlefinger letterlijk "but you confidant, the one who fed you information about my plans'.

En nee, niks uiteengezet.. maar hij heeft er dus duidelijk een gehad, welke ik mis.
LF wil Sansa meenemen naar Lysa Arryn. Varys gebruikte Ros om LF te bespioneren en heeft zodoende dit plannetje doorgekregen. Varys heeft denk ik met de Lannisters samengewerkt om dit plannetje te verijdelen en Sansa aan Tyrion te koppelen.

LF heeft doorgekregen dat Ros als spion fungeerde en heeft haar vervolgens aan Joffrey gevoerd.

Ik denk dat ik het zo bij het rechte eind heb. Zo ja dan is het goed om LF en Varys eindelijk weer in topvorm te zien.

[ Bericht 8% gewijzigd door Khaleesi op 06-05-2013 11:59:37 ]
pi_126122982
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 11:51 schreef muzas het volgende:

[..]

Dat ging over sansa. In voorgaande aflevering wilde hij sansa meenemen. Dat is dus niet gelukt omdat zij gaat trouwen. In voorgaande aflevering zag je ook dat een aantal mensen speculeerden dat LF king of the north wilde zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')