alsjeblief? Ik kan de spoiler niet vinden, en dat is best vervelendquote:Op zondag 5 mei 2013 22:58 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Gefixtmaar je ziet de spoiler ook niet echt meteen, ik ga ook niet zeggen waar je naar moet kijken.
De "Hai wij zijn nog steeds onderweg" stukjes zouden wel wat korter mogen, of zo gemaakt worden dat ze daadwerkelijk iets toevoegen aan het verhaal. Voor een serie waarvan er teveel bronmateriaal is, lijken ze er niet erg effectief mee om te gaan.quote:Op maandag 6 mei 2013 07:41 schreef Khaleesi het volgende:
Maar daarmee is het wel gezegd... De rest van de ep. is gewoon opvulling. Je begint je af te vragen waarom ze uberhaupt 10 min. toegevoegd hebben aan de eps.... Sam scene is opvulling, Bran scene is opvulling, Theon scene is de meest doelloze opvulling ooit en veel te lang. En de manier waarop Gendry zonder protest gewoon afgevoerd wordt was tamelijk slecht....
Waarom niet vreemd dat Gendry zo makkelijk weggegeven wordt?? Zelfs Arya protesteerde opvallend weinig.quote:Op maandag 6 mei 2013 09:55 schreef Nic1 het volgende:
[..]
De "Hai wij zijn nog steeds onderweg" stukjes zouden wel wat korter mogen, of zo gemaakt worden dat ze daadwerkelijk iets toevoegen aan het verhaal. Voor een serie waarvan er teveel bronmateriaal is, lijken ze er niet erg effectief mee om te gaan.
Dat Gendry makkelijk wordt meegegeven vond ik dan weer niet vreemd. Theon's marteling vond ik ook wel interessant, Iwan Rheon speelt zijn rol goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kill the Braavosi, bring the girl!"
Omdat ze de "Lord of Light" dienen en Melisandre Gendry nodig heeft. Vond Arya wel flink protesteren, maar zelfs zij zal wel inzien dat dat weinig zin heeft.quote:Op maandag 6 mei 2013 10:06 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Waarom niet vreemd dat Gendry zo makkelijk weggegeven wordt?? Zelfs Arya protesteerde opvallend weinig.
Ik zag het meer als karakterontwikkeling van zijn martelaar.quote:Theon's marteling bracht niks nieuws. We wisten al dat ie liegt over zijn identiteit en dat ie plezier heeft in het martelen zelf...
Oplossing mag best in een spoiler. Anders heeft Maisnon vele uren overwerk door iedereen de oplossing te DMen...quote:Op maandag 6 mei 2013 06:19 schreef Knut het volgende:
Ik zie hem ook niet.Mocht iemand het willen DM/PMen dan graag. Anders blijf ik uren naar dat plaatje kijken.
quote:Op maandag 6 mei 2013 10:46 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Oplossing mag best in een spoiler. Anders heeft Maisnon vele uren overwerk door iedereen de oplossing te DMen...
(ik wil het ook weten btw...)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
Op wie reageer je nu? Ik lees geen homohaat....? Ik heb niks met homoscenes en zoals het in GOT gaat vind ik het prima gedaan qua wat we te zien krijgen en hoe lang dat duurt. De heteroscenes zijn gelukkig veel beter qua wat we zien krijgen.quote:Op maandag 6 mei 2013 09:00 schreef Khaleesi het volgende:
Willen alle homohaters in deze thread zich btw even melden bij mijn kantoor?
Gr gr Olenna Redwyne
PS: breng vijgen en kaasplankje mee.
quote:Op maandag 6 mei 2013 10:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was niet specifiek op iemand gericht hoor, en was enkel lollig bedoeld.quote:Op maandag 6 mei 2013 10:59 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Op wie reageer je nu? Ik lees geen homohaat....? Ik heb niks met homoscenes en zoals het in GOT gaat vind ik het prima gedaan qua wat we te zien krijgen en hoe lang dat duurt. De heteroscenes zijn gelukkig veel beter qua wat we zien krijgen.
Ah oke, hou jij je maar bij goed gekozen gifjes, daar ben je net wat beter inquote:Op maandag 6 mei 2013 11:02 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Was niet specifiek op iemand gericht hoor, en was enkel lollig bedoeld.
quote:Op zondag 5 mei 2013 22:24 schreef Maisnon het volgende:
Hmm schijnbaar is er wat over wat boeken in de toekomst uit af te leiden.. maar in een spoilertje danIk zie de spoiler al:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Supergrappig, Lannisters als Addams FamilySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beneath the gold, the bitter steel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| “There are three things all wise men fear: the sea in storm, a night with no moon, and the anger of a gentle man.” ― Patrick Rothfuss, The Wise Man's Fear ||
LF wil koning wordenquote:Op maandag 6 mei 2013 11:42 schreef muzas het volgende:
Ik raakte helemaal in de war tijdens de scene met LF en varys. Snapte er geen zak van? Is er een seriekijker die me uit kan leggen wát ze nou precies bespraken. Ze noemden geen namen en gebruikte mij net iets te veel metaforen.
Hij heeft toch geen plan uiteengezet?quote:Op maandag 6 mei 2013 11:48 schreef muzas het volgende:
[..]
Dat kan een interpretatie zijn.. maar wat is zíjn plan waar ie het over had?
Einde van de ep egt littlefinger letterlijk "but you confidant, the one who fed you information about my plans'.quote:Op maandag 6 mei 2013 11:50 schreef dubbeltjeswasgeld het volgende:
[..]
Hij heeft toch geen plan uiteengezet?
LF wil Sansa meenemen naar Lysa Arryn. Varys gebruikte Ros om LF te bespioneren en heeft zodoende dit plannetje doorgekregen. Varys heeft denk ik met de Lannisters samengewerkt om dit plannetje te verijdelen en Sansa aan Tyrion te koppelen.quote:Op maandag 6 mei 2013 11:51 schreef muzas het volgende:
[..]
Einde van de ep egt littlefinger letterlijk "but you confidant, the one who fed you information about my plans'.
Wie is die confidant van varys, en welke plannen van LF spreken ze over.
En nee, niks uiteengezet.. maar hij heeft er dus duidelijk een gehad, welke ik mis.
Dat ging over sansa. In voorgaande aflevering wilde hij sansa meenemen. Dat is dus niet gelukt omdat zij gaat trouwen. In voorgaande aflevering zag je ook dat een aantal mensen speculeerden dat LF king of the north wilde zijn.quote:Op maandag 6 mei 2013 11:51 schreef muzas het volgende:
[..]
Einde van de ep egt littlefinger letterlijk "but you confidant, the one who fed you information about my plans'.
Wie is die confidant van varys, en welke plannen van LF spreken ze over.
En nee, niks uiteengezet.. maar hij heeft er dus duidelijk een gehad, welke ik mis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |