Ik dacht aan 22 ofzoquote:Op zondag 5 mei 2013 12:54 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik had haar eerder 30 geschat dan 18 hoor
Er gebeurd gewoon weinig, verder niet.quote:Op zondag 5 mei 2013 12:52 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik vind die verhaallijn sowieso erg onduidelijk. Wat daar allemaal gebeurt is me allemaal een beetje vaag. Uiteindelijk draait het toch allemaal een beetje om de Stark/Lannister/Khaleesi verhaallijnen. De rest vind ik, ja ik weet heiligschennis, beetje overbodig (vooral omdat het zo aan de oppervlakte blijft)
Vond ik een hele tijd wel (dat Stannis en zijn verhaal overbodig waren), maar er begint nu eindelijk een beetje schot in te komen lijkt het. Ben nu wel benieuwd naar hoe dat verder gaat, al gaat mijn interesse op dit moment wel vooral naar de Davos/Shireen-tak uit.quote:Op zondag 5 mei 2013 12:56 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Er gebeurd gewoon weinig, verder niet.
Stannis' verhaal lijkt me zeker niet overbodig.
Ja ik denk dat ze ook veel herkent van zichzelf misschien, omdat zij met d'r lengte ook dat soort dingen moest doorstaan enzo. Heb wel eens wat er over gelezen erover in interviewsquote:Op zondag 5 mei 2013 13:16 schreef Ang3l het volgende:
Wat een mooi interview met de actrice die Brienne speelt.
Ze lijkt echt bijna emotioneel te worden als ze vertelt hoe trots ze is op haar karakter.
Werd net een beetje meer verliefd op Brienne
WRAAAAAAAAAAAHHHH!!!! /slowmotion shot van een zwaard dat beweegt door de luchtquote:Op zondag 5 mei 2013 11:17 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ja, over die serie wordt wel vaker denigrerend gedaan, maar dat vind ik zwaar onterecht. Die serie is echt veel meer dan alleen een hoop sex, geweld en "overdreven" cgi. Ik heb het idee dat sommige (aspirant)kijkers daar een beetje op blijven steken. In allerlei opzichten is die serie gewoon episch, zéker het laatste seizoen. Het drama (nog nooit zoveel en zo hard zitten janken bij een serie!), de verhaallijnen/intriges, het acteerwerk, de romantiek, het taalgebruik, de beelden an sich. (Nou ja, lees het bijbehorende topic op FOK! maar, dan kun je zien dat er toch een hoop mensen euforisch over zijn en waarom).
Yep. Ik was eerst ook sceptisch over Spartacus maar dankzij geweldig acteerwerk (vooral Batiatus) en goede humor heb ik het toch heerlijk gevonden om te kijken. Zeker de eerste 2 seizoenen en de laatste waren meesterwerkjes en de intriges en backstabberij doen regelmatig niet onder voor GoT.quote:Op zondag 5 mei 2013 11:17 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ja, over die serie wordt wel vaker denigrerend gedaan, maar dat vind ik zwaar onterecht. Die serie is echt veel meer dan alleen een hoop sex, geweld en "overdreven" cgi. Ik heb het idee dat sommige (aspirant)kijkers daar een beetje op blijven steken. In allerlei opzichten is die serie gewoon episch, zéker het laatste seizoen. Het drama (nog nooit zoveel en zo hard zitten janken bij een serie!), de verhaallijnen/intriges, het acteerwerk, de romantiek, het taalgebruik, de beelden an sich. (Nou ja, lees het bijbehorende topic op FOK! maar, dan kun je zien dat er toch een hoop mensen euforisch over zijn en waarom).
Fotosoep + CGI in de seriequote:
Ik begrijp hier werkelijk helemaal niets vanquote:
Dit soort foto's zijn er van iedereen. Problem?quote:
Hoe kan dit ooit in haar voordeel spreken? Het is duidelijk dat dit een mindere foto is.quote:Op zondag 5 mei 2013 16:54 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
En dit moet in haar voordeel spreken of....??
Je bedoeling is een positief statement te maken, maar in wezen kraak je in mijn ogen de serie nu juist behoorlijk af met dingen als "heerlijk tussendoortje" en "uiteraard is GoT "beter"". Nou, nee dus. Ik vind seizoen 2 en 3 van GoT helemaal niet beter dan welk seizoen dan ook van Spartacus. Als je verder kijkt dan de sex, het geweld en de slowmo/cgi beelden, is Spartacus (ook tegen mijn eigen verwachtingen in!) voor mij gewoon een kwaliteitsserie gebleken en dan vooral het laatste seizoen. Het was voor mij ook zeker geen tussendoortje. Ik kan me niet herinneren dat ik ooit eerder een serie heb gezien waarbij ik zoveel emotie heb gevoeld/getoond als bij het laatste seizoen van Spartacus.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:46 schreef ems. het volgende:
[..]
Yep. Ik was eerst ook sceptisch over Spartacus maar dankzij geweldig acteerwerk (vooral Batiatus) en goede humor heb ik het toch heerlijk gevonden om te kijken. Zeker de eerste 2 seizoenen en de laatste waren meesterwerkjes en de intriges en backstabberij doen regelmatig niet onder voor GoT.
Uiteraard is GoT "beter", maar ik heb het idee dat mensen die snel oordelen 'omdat cgi en omdat tits en omdat slowmo' een heerlijk tussendoortje laten liggen. Het is wat overdreven stoer allemaal, maar ook voor mensen die niet van slowmo onthoofdingen houden is er genoeg om mee te leven
Lieve/mooie ogen heeft ze. Leuk interview en het lijkt me ook wel een leuk mensquote:Op zondag 5 mei 2013 13:16 schreef Ang3l het volgende:
Wat een mooi interview met de actrice die Brienne speelt.
Ze lijkt echt bijna emotioneel te worden als ze vertelt hoe trots ze is op haar karakter.
Werd net een beetje meer verliefd op Brienne
Meningen verschillen etc. En ik kraak de serie helemaal niet af.quote:Op zondag 5 mei 2013 18:40 schreef Forbry het volgende:
[..]
Je bedoeling is een positief statement te maken, maar in wezen kraak je in mijn ogen de serie nu juist behoorlijk af met dingen als "heerlijk tussendoortje" en "uiteraard is GoT "beter"". Nou, nee dus. Ik vind seizoen 2 en 3 van GoT helemaal niet beter dan welk seizoen dan ook van Spartacus.
Dat kan. En zo heeft iedereen weer een ander gevoel bij series.quote:Als je verder kijkt dan de sex, het geweld en de slowmo/cgi beelden, is Spartacus (ook tegen mijn eigen verwachtingen in!) voor mij gewoon een kwaliteitsserie gebleken en dan vooral het laatste seizoen. Het was voor mij ook zeker geen tussendoortje. Ik kan me niet herinneren dat ik ooit eerder een serie heb gezien waarbij ik zoveel emotie heb gevoeld/getoond als bij het laatste seizoen van Spartacus.
Jij noemt haute cuisine een snackquote:Op zondag 5 mei 2013 18:44 schreef ems. het volgende:
[..]
Meningen verschillen etc. En ik kraak de serie helemaal niet af.
[..]
Dat kan. En zo heeft iedereen weer een ander gevoel bij series.
Jezus, hier lijkt het net of ze Down heeft ofzo, ook weer wat overdrevenquote:
GoT en Rome zijn wel redelijk vergelijkbaar vind ik.quote:Op zondag 5 mei 2013 21:48 schreef Forbry het volgende:
[..]
Jij noemt haute cuisine een snack
GoT en Spartacus (historisch heldenepos) betreffen (net als bij BB) een verschillend genre en zijn in die zin sowieso niet echt goed/makkelijk met elkaar te vergelijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Supergrappig, Lannisters als Addams Family
[ Bericht 25% gewijzigd door Maisnon op 05-05-2013 22:58:17 ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |