Idd even door elkaar gehaaldquote:Op maandag 6 mei 2013 19:18 schreef Funzel het volgende:
[..]
Je hebt toch wel in de gaten dat hij niet de Bastard van Karstark was?Die jongen zij daarover daarna dat hij een leugenaar is. Lijkt me vrij duidelijk dan.
Edit: Ugjerke was me voor.
Die sigil is bij Theon's verhaal niet voorbij gekomen, wel bij die van Robb en Jaime. Maar die sigil in combinatie met Theon's scenes geven al een flinke hint. Plus dat je weet dat hij er door zijn vader op uitgestuurd is om Theon te pakken.quote:Op maandag 6 mei 2013 19:35 schreef Funzel het volgende:
[..]
Hmm ja dat villen moet je maar zo letterlijk nemen.
Sigil is me niet opgevallen.
En blijkbaar ook Bran en Rickon......quote:Op maandag 6 mei 2013 19:38 schreef Ugjerke het volgende:
Plus dat je weet dat hij er door zijn vader op uitgestuurd is om Theon te pakken.
Daar was hij wel heel nieuwsgierig naar inderdaad. Op zich nog niet zo raar, als je denkt dat hij zijn Koning Robb trouw is.quote:
Ik snap het nut van het geheimhouden dan echt niet.quote:Op maandag 6 mei 2013 19:46 schreef 2Happy4U het volgende:
Is dat ventje niet de bastaard van Roose Bolton?
quote:Op maandag 6 mei 2013 19:46 schreef 2Happy4U het volgende:
Is dat ventje niet de bastaard van Roose Bolton?
Ik weet niet of dit zo'n sarcastisch geklap is of niet, vond het namelijk nogal overduidelijk. Hoe Theon daar hangt vergelijken met de banner van de Bolton's groepje, en dat hij ook 'geflayed' wordt.quote:
Als het sarcastisch was had ik een gifje van Tyrion geprobeerd te vinden.quote:Op maandag 6 mei 2013 19:52 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit zo'n sarcastisch geklap is of niet, vond het namelijk nogal overduidelijk. Hoe Theon daar hangt vergelijken met de banner van de Bolton's groepje, en dat hij ook 'geflayed' wordt.
Vind ik ook.quote:Op maandag 6 mei 2013 19:46 schreef VeX- het volgende:
We zijn nu over de helft maar ik heb nog steeds het gevoel dat het seizoen nog echt los moet barsten.
Vind ik absoluut niet.quote:De preview voor volgende week ziet er wel goed uit.
quote:Op maandag 6 mei 2013 19:52 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Als het sarcastisch was had ik een gifje van Tyrion geprobeerd te vinden.Het is hartstikke duidelijk inderdaad.
En dat nog 3 seizoenen lang sowiesoquote:Op maandag 6 mei 2013 20:00 schreef jpjedi het volgende:
Mindere aflevering en ook ik heb het gevoel dat het nog moet beginnen. Krijg een 'Lost' gevoel, een verhaal dat voorlopig nergens toe lijkt te leiden.
quote:Op maandag 6 mei 2013 19:56 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Vind ik ook.
[..]
Vind ik absoluut niet.
SPOILER: previewOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
quote:Op maandag 6 mei 2013 20:03 schreef Ugjerke het volgende:
[..]SPOILER: previewOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kill the Braavosi, bring the girl!"
stoer hoorquote:Op maandag 6 mei 2013 20:11 schreef ems. het volgende:
Zo, dikke joint draaien en me lekker een uurtje in Westeros begeven
Ik ben net ietsjes te oud om het stoer te vinden. Ik vind het gewoon heerlijk om een jointje te roken onder het kijken van GoT.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |