Dat valt reuze mee, bovendien betwijfel ik of LF momenteel liever in de schoenen van Robb Stark zou willen staan. Robb mag dan wel tot King in The North geslagen zijn, z’n oorlog en alliantie wankelt.quote:Op maandag 6 mei 2013 13:09 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
The Vale lijkt me toch een troostprijs vergeleken met de titel van King in the North.
Little Finger gaat niet voor een mooi gezichtje, bovenal ambieert hij macht en invloed. Als Lysa Arryn daarvoor een horde is die hij moet nemen, so be it ..quote:Daarnaast is de verzuurde en oude Lysa Arryn (die wss ook nog steeds anti Lannister is) minder aantrekkelijk dan het jonge blaadje Sansa aka Cat pt. 2. En daarnaast is de zoon van Lysa binnen no time rijp voor het heerschap (weet niet of ie daar wel capabel voor is maar dat terzijde).
Subtiel een duwtje geven als dat luik open staat. Laat jij maar eens zien dat je kunt vliegen, verwend kutkind.quote:Op maandag 6 mei 2013 18:51 schreef Kleffe_Dop het volgende:
En dat achterlijke zoontje van d’r? Van wat ik tot nu toe heb gezien van Little Finger lijkt me dat geen probleem voor ‘m.
Be careful what you wish for. Als Arya volgende week wordt neergestoken, dan kijk ik heel boos naar jequote:Op maandag 6 mei 2013 15:07 schreef AMDB het volgende:
Wat mij betreft mogen er wel weer eens wat grote namen dood gaan, begint een beetje laf te worden wat dat betreft.
Wil ik graag geloven, maar als ik op basis van de serie (en zonder boekkennis) me een beeld moet schetsen van The Vale dan zie ik een groot bos voor me. Een bos dat ook nog eens allerlei plunderende hill tribes herbergt. Tribes die toevallig naar verluid een grote som geld hebben gekregen van Tywin en huiswaarts zijn gekeerd. Kan me dus voorstellen dat er onrust in dat gebied heerst.quote:Op maandag 6 mei 2013 18:51 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Dat valt reuze mee, bovendien betwijfel ik of LF momenteel liever in de schoenen van Robb Stark zou willen staan. Robb mag dan wel tot King in The North geslagen zijn, z’n oorlog en alliantie wankelt.
We hebben in GoT niet veel gezien van The Vale en het ligt wat afgezonderd vanwege een natuurlijke barrière (bergketen), maar het is geen troostprijs hoor:
“Wheat, corn, and barley is grown in the Vale. Not even in Highgarden do the pumpkins grow any larger nor is the fruit any sweeter.”
Het is door de serie heen meermaals ter sprake gekomen dat Cat zijn enige zwakte is. En aangezien hij altijd Cat in Sansa ziet en altijd met haar zit te flirten dacht ik dat 1+1 wel 2 was... Voor iemand die puur uit is op macht en invloed lijkt me Cat toch een rare obsessie, aangezien ze naar mijn weten geen erfrecht had op wat dan ook.quote:Little Finger gaat niet voor een mooi gezichtje, bovenal ambieert hij macht en invloed.
Hij zal vast en zeker niks van Cat in haar zus zienquote:Op maandag 6 mei 2013 19:13 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Het is door de serie heen meermaals ter sprake gekomen dat Cat zijn enige zwakte is. En aangezien hij altijd Cat in Sansa ziet en altijd met haar zit te flirten dacht ik dat 1+1 wel 2 was... Voor iemand die puur uit is op macht en invloed lijkt me Cat toch een rare obsessie, aangezien ze naar mijn weten geen erfrecht had op wat dan ook.
lmfaoquote:Op maandag 6 mei 2013 19:15 schreef padlarf het volgende:
[..]
Hij zal vast en zeker niks van Cat in haar zus zien
quote:Op maandag 6 mei 2013 18:45 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 'geen spoiler eigenlijk'Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
quote:Op maandag 6 mei 2013 18:45 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]Je hebt toch wel in de gaten dat hij niet de Bastard van Karstark was?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die jongen zij daarover daarna dat hij een leugenaar is. Lijkt me vrij duidelijk dan.
Edit: Ugjerke was me voor.![]()
En Littlefinger's huis komt uit de Vale en bezit land op de kleinste van 'the Fingers'. (Een soort schiereilanden in het oosten van de Vale)quote:Op maandag 6 mei 2013 18:51 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Dat valt reuze mee, bovendien betwijfel ik of LF momenteel liever in de schoenen van Robb Stark zou willen staan. Robb mag dan wel tot King in The North geslagen zijn, z’n oorlog en alliantie wankelt.
We hebben in GoT niet veel gezien van The Vale en het ligt wat afgezonderd vanwege een natuurlijke barrière (bergketen), maar het is geen troostprijs hoor:
“Wheat, corn, and barley is grown in the Vale. Not even in Highgarden do the pumpkins grow any larger nor is the fruit any sweeter.”
[..]
Little Finger gaat niet voor een mooi gezichtje, bovenal ambieert hij macht en invloed. Als Lysa Arryn daarvoor een horde is die hij moet nemen, so be it ..
En dat achterlijke zoontje van d’r? Van wat ik tot nu toe heb gezien van Little Finger lijkt me dat geen probleem voor ‘m.
Is dit dezelfde Littlefinger die ik ken?quote:Op maandag 6 mei 2013 14:55 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik vond Littlefinger op het einde een beetje te schurkachtig. Een van de leukste dingen aan GoT is dat er niet echt pro- en antagonisten zijn, iedereen is de held van zijn eigen verhaal. Zelfs het Stark-Lannister schisma waar het allemaal mee begon is niet meer geschikt om de serie in tweeën te delen.
Baelish' monoloog waar hij trots vertelde over hoe hij arme Ros vermoordde kwam voor het eerst over als kwaadaardig, laaghartig. En dan ook nog eens in zo'n typische schurkenstem.
Ik hoop echt dat GoT er iets aan gaat doen om Littlefinger sympathieker te maken want ik zou het jammer vinden als het de complexiteit van motivaties die er ongetwijfeld achter dat personage en alle personages staan versimpelt. Dit praatje kwam neer op: ik ben ambitieus en ambitie is meedogenloos.
Het is nu wel helemaal duidelijk wie hij is trouwens. Ik bedoel, ik vond het er al dik op liggen, maar toen ik het eerder zei werd het een spoiler genoemd.quote:Op maandag 6 mei 2013 19:18 schreef Funzel het volgende:
[..]
Je hebt toch wel in de gaten dat hij niet de Bastard van Karstark was?Die jongen zij daarover daarna dat hij een leugenaar is. Lijkt me vrij duidelijk dan.
Edit: Ugjerke was me voor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Die hoer vertelde dat Littlefinger Sansa mee zou nemen, dus is zij gestraft voor haar verraad. Sansa had tegen Littlefinger gezegd dat ze in Kings Landing wou blijven omdat ze met Loras kon trouwen. Op het eind zeilt Littlefinger weg naar de Vale en kijkt Sansa toe terwijl haar kans om weg te komen is vergaan (Door haarzelf) en ze nu moet trouwen met Tyrion in plaats van Loras.quote:Op maandag 6 mei 2013 19:25 schreef Breekfast het volgende:
Kan iemand mij het einde uitleggen?![]()
Littlefinger wou met Sansa trouwen, Varys kwam daarachter en probeerde haar aan de Tyrells te koppelen. Daar kwam Littlefinger dan weer achter door die homo op Loras af te sturen, nadat Cersei hem had gevraagd het te onderzoeken. Tywin besluit daarop weer dat Tyrion maar met Sansa moest trouwen om de Tyrells af te troeven.
Dat is wat ik er tot zover van begreep.![]()
Maar wat heeft Littlefinger nu precies op het einde gedaan? en wat heeft die hoer daar mee te maken die nu dood is?
Kleine spoiler waarschuwing btw...quote:Op maandag 6 mei 2013 14:18 schreef padlarf het volgende:
http://www.cracked.com/vi(...)rones-must-suck.html
Die hoer was toch Ros? Zij heeft littlefinger's plan verraden tegenover Varys.quote:Op maandag 6 mei 2013 19:25 schreef Breekfast het volgende:
Kan iemand mij het einde uitleggen?![]()
Littlefinger wou met Sansa trouwen, Varys kwam daarachter en probeerde haar aan de Tyrells te koppelen. Daar kwam Littlefinger dan weer achter door die homo op Loras af te sturen, nadat Cersei hem had gevraagd het te onderzoeken. Tywin besluit daarop weer dat Tyrion maar met Sansa moest trouwen om de Tyrells af te troeven.
Dat is wat ik er tot zover van begreep.![]()
Maar wat heeft Littlefinger nu precies op het einde gedaan? en wat heeft die hoer daar mee te maken die nu dood is?
quote:Op maandag 6 mei 2013 19:27 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Het is nu wel helemaal duidelijk wie hij is trouwens. Ik bedoel, ik vond het er al dik op liggen, maar toen ik het eerder zei werd het een spoiler genoemd.Hoezo is het nu duidelijk dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat iemand dat had gespoilerd.quote:
Het kruis was al redelijk opvallend, maar nu wordt hij ook nog eens gevild?quote:
SPOILER: 'achtergrond info'Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 'sigil'Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ik vind iets wat je zelf kan uitvogelen aan de hand van hints in de show geen spoiler. De hints zijn nu alleen nog veel overduidelijker.quote:
quote:Op maandag 6 mei 2013 19:34 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Het kruis was al redelijk opvallend, maar nu wordt hij ook nog eens gevild?SPOILER: 'achtergrond info'Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hmm ja dat villen moet je maar zo letterlijk nemen.SPOILER: 'sigil'Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sigil is me niet opgevallen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |