Mag toch hopen dat je niet tot "matig" komt, omdat je eigenlijk alleen vanwege Khaleesi naar GoT kijktquote:
quote:Op maandag 6 mei 2013 18:49 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Oh lol ik dacht dat 'Carice' gewoon een grapje van jullie was omdat ze er zo erg op lijkt, maar ze is het dus echt.
Is geen zwarte vogel maar een zilveren of witte geloof ikquote:Op maandag 6 mei 2013 20:45 schreef Ang3l het volgende:
En wederom Olenna...
"A sword swallower through and through"
Al werd ze wel ge-owned door Tyrion
Wiens bootje zat Sansa trouwens naar te kijken, met die zwarte vogel op de zeilen? Dat had ik ff niet door....
Ik snap ook niet waarom ze Gendry weghalen, maar verhaaltechnisch:quote:Op maandag 6 mei 2013 20:49 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Hmm lame die scene met Carice. Gaan wel compleet andere weg dan het origineel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O, op weg naar die crazy doos natuurlijk jaquote:Op maandag 6 mei 2013 20:47 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Is geen zwarte vogel maar een zilveren of witte geloof ikLittlefinger zn bootje!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een lijster
quote:Op maandag 6 mei 2013 20:50 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom ze Gendry weghalen, maar verhaaltechnisch:Ja zal het wel zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
quote:Op maandag 6 mei 2013 20:51 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ja zal het wel zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu hou ik weer op met enge spoilers
Ik moest hem even op pauze zetten omdat ik zo moest lachenquote:
Tywin. Heerlijke scène wel met twee van mijn favoriete karakters.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:45 schreef Ang3l het volgende:
En wederom Olenna...
Beter oefenen voor volgende afleveringquote:Op maandag 6 mei 2013 20:45 schreef Ang3l het volgende:
En wederom Olenna...
Wiens bootje zat Sansa trouwens naar te kijken, met die zwarte vogel op de zeilen? Dat had ik ff niet door....
Ja mooi schaakspel tussen die twee. Baal wel dat Olenna niet won, maar zoals ze zei "Het is een zeldzaam iets als een man ook echt zijn reputatie waar maakt". She met her match.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:53 schreef Monolith het volgende:
[..]
Tywin. Heerlijke scène wel met twee van mijn favoriete karakters.
Oeps. Tywin!quote:
Hij heeft nu natuurlijk heel wat machtsmiddelen. Wie weet hoe zich dat in de toekomst gaat ontwikkelen.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja mooi schaakspel tussen die twee. Baal wel dat Olenna niet won, maar zoals ze zei "Het is een zeldzaam iets als een man ook echt zijn reputatie waar maakt". She met her match.
Ik ben niet zo oppervlakkig hoor...quote:Op maandag 6 mei 2013 20:42 schreef Forbry het volgende:
[..]
Mag toch hopen dat je niet tot "matig" komt, omdat je eigenlijk alleen vanwege Khaleesi naar GoT kijkt, maar we wachten sowieso je "herziening" (herkansing
) wel eerst af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |