in mijn ogen wel ja, gaat allemaal door elkaar en wat hierboven ook al iemand zei, personages die er niet zijn, of juist bijverzonnen, verhaallijnen die helemaal geskipt worden, of ingekort of opgerekt.. Vind ik jammerquote:Op maandag 6 mei 2013 23:23 schreef Forbry het volgende:
[..]
Geen inhoudelijke info geven verder hoor, maar wijken ze nu zo af van de boeken, dan?
Ja, godver. Laat maar zitten dan.quote:
inderdaad, dat bedoelde littlefinger ook, hij zegt ook "Chaos is no pit, its a ladder". M.a.w. in de chaos zitten de kansen om hoger op te komen, die er tijdens de gevestigde orde niet zijnquote:Op maandag 6 mei 2013 23:39 schreef Forbry het volgende:
Ik moest een beetje denken aan "als twee honden vechten om een been loopt de derde ermee heen", waarbij de derde de ladder dan dus heeft beklommen
dude watquote:Op maandag 6 mei 2013 23:41 schreef Forbry het volgende:
Ik ga hoogstws naar die expo toe, maar zit er echt niet op te wachten om ook sommige acteurs te ontmoeten
Ja waar is het nou? Dreadfort of Winterfell? Ben zo vaak gemindneukt door GoT dat ik nergens meer zeker over durf te zijn.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:36 schreef Ugjerke het volgende:
Dat Theon trouwens niet doorheeft waar hij is vind ik ook een beetje moeilijk te slikken.
Oké, de 'wie' is misschien duidelijker dan de 'waar'.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:45 schreef skudkind het volgende:
[..]
Ja waar is het nou? Dreadfort of Winterfell? Ben zo vaak gemindneukt door GoT dat ik nergens meer zeker over durf te zijn.
Nee, zoiets lijkt me dus echt helemaal niks. Gênant zelfs, om eerlijk te zijn. Zou het om een spontane ontmoeting met één van de acteurs/actrices gaan, dan zou ik het anders (=wel heel leuk) vinden.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:44 schreef Maisnon het volgende:
[..]
dude watdat is toch juist een leuke bijkomstigheid!
Maar je hebt gelukwant die zijn er waarschijnlijk alleen de 18e en dan mag niet iedereen naar binnen
Niet met Davos op de foto willen...quote:Op maandag 6 mei 2013 23:51 schreef Forbry het volgende:
[..]
Nee, zoiets lijkt me dus echt helemaal niks. Gênant zelfs, om eerlijk te zijn. Zou het om een spontane ontmoeting met één van de acteurs/actrices gaan, dan zou ik het anders (=wel heel leuk) vinden.
quote:Op maandag 6 mei 2013 23:55 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Niet met Davos op de foto willen...
Dit had jij kunnen zijn Forbry...
[ afbeelding ]
Ookal lag het voor anker dan was het nog noodzakelijk om de zeilen te tonen omdat je anders de mocking bird niet kon zien...quote:Op maandag 6 mei 2013 23:19 schreef Dawnbreaker het volgende:
lijkt mij dat het schip aan het varen is
[ afbeelding ]
beetje flirten met haar, Dag erna haar Amsterdam laten zien. Varen op een bootje, de rest kun je zelf wel bedenkenquote:Op maandag 6 mei 2013 23:52 schreef Maisnon het volgende:
Ik zou echt niet weten wat ik ze moet vragen en schaapachtig met ze op de foto gaandansje doen met Maisie
Alleen als ze haar munt nog heeft.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:00 schreef ThaTim het volgende:
[..]
beetje flirten met haar, Dag erna haar Amsterdam laten zien. Varen op een bootje, de rest kun je zelf wel bedenken![]()
Nee. Vertel vooral verder.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:00 schreef ThaTim het volgende:
[..]
beetje flirten met haar, Dag erna haar Amsterdam laten zien. Varen op een bootje, de rest kun je zelf wel bedenken![]()
- Olenna = baasquote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:06 schreef mr-green het volgende:
Helemaal niks over Khaleesi deze aflevering![]()
Kan iemand mij even beknopt weergeven wat nou de belangrijkste stukken waren uit deze episode? Want ligt het aan mij of was deze episode erg wazig?
fixedquote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:09 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
- Olenna = baas
- Varys = baas
- Tywin = baas
- Sansa = fucked
- Ros = fucked
- Theon = properly fucked
- Edmure = fucked
Die gast was soms ook al zo'n freak in Misfitsquote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:19 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Prima aflevering weer! Kan iemand mij vertellen waar in de familie die oudere Tully staat? Niet Edmure maar die oudere?
Jammer dat ik al weet wie de sadist is. Ze houden het lekker mysterieus.De casting is top-notch dit seizoen.
LotR week ook af. En de boeklezers willen toch ook wat onverwachte wendingen hebben? Ze zullen de hoofdlijnen toch wel aanhouden? Bijv. de klim, Melisandre die Gendry ophaalt (of een andere smid voor mijn part), etc, etc.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:38 schreef sbientje het volgende:
[..]
in mijn ogen wel ja, gaat allemaal door elkaar en wat hierboven ook al iemand zei, personages die er niet zijn, of juist bijverzonnen, verhaallijnen die helemaal geskipt worden, of ingekort of opgerekt.. Vind ik jammer
- Olenna = baas, maar fuckedquote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:09 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
- Olenna = baas
- Varys = baas
- Tywin = baas
- Sansa = fucked
- Ros = fucked
- Theon = fucked
- Edmure = fucked
Ik vind hem zwaar overtuigend, maar als hij altijd/alleen freaks speelt, ga ik toch twijfelen aan zijn acteertalentquote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:24 schreef megamandy het volgende:
[..]
Die gast was soms ook al zo'n freak in Misfitsperfecte casting inderdaad en ben super blij dat ik ook meer van die acteur te zien krijg.
Maar hij was later ook heel lief in Misfits hoorquote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:30 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik vind hem zwaar overtuigend, maar als hij altijd/alleen freaks speelt, ga ik toch twijfelen aan zijn acteertalent![]()
Brynden is de oom van Catelyn.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:19 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Prima aflevering weer! Kan iemand mij vertellen waar in de familie die oudere Tully staat? Niet Edmure maar die oudere?
Jammer dat ik al weet wie de sadist is. Ze houden het lekker mysterieus.De casting is top-notch dit seizoen.
En Edmure de broer toch?quote:
Dan is het goedquote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:32 schreef megamandy het volgende:
[..]
Maar hij was later ook heel lief in Misfits hoor![]()
Misschien ziet hij dalijk de zus van Theon en wordt hij daar zo verliefd op dat hij Sam 2.0 wordt
Nee?
Yepquote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:34 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
En Edmure de broer toch?
En ging Olenna nu akkoord of niet? Ze brak haar veer wel, waarom weet ik niet.
Voor mij brak ze de veer waarmee Tywin een brief wilde schrijven om Loras tot de Kingsguard te benoemen dus lijkt mij inderdaad dat Loras met Cersei moet trouwen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:34 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
En Edmure de broer toch?
Waarom blijven mensen vragen naar dingen die gewoon duidelijk naar voren kwamen?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:34 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Ik associeerde de veer met niet akkoord gaan met Tywins voorstel.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:36 schreef padlarf het volgende:
[..]
Waarom blijven mensen vragen naar dingen die gewoon duidelijk naar voren kwamen?
Oh, ik duidelijk wel want anders ging hij in de King's Guard (heb je daar zelf niets over te zeggen eigenlijk?)quote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:40 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Ik associeerde de veer met niet akkoord gaan met Tywins voorstel.
Puur vragen om het vragen, gok ik..quote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:36 schreef padlarf het volgende:
[..]
Waarom blijven mensen vragen naar dingen die gewoon duidelijk naar voren kwamen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |