Ik meende ook dat het daar nog gewoon lag en niet vertrok.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:42 schreef Forbry het volgende:
[..]
Jawel toch? Je zag toch zijn schip vertrekken?
Hoe kan hij dat praatje dan tegen Varys houden in de throne room?quote:Op maandag 6 mei 2013 22:42 schreef Forbry het volgende:
[..]
Jawel toch? Je zag toch zijn schip vertrekken?
Inderdaad, volgensmij lag het gewoon te wachten net buiten de haven.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:43 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik meende ook dat het daar nog gewoon lag en niet vertrok.
Idd, het begint nu in seizoen 3 wat van zijn magie te verliezen uit de eerste twee seizoenen. De afleveringen en scenes waren voorheen voor mijn gevoel ook doeltreffender en vaak ook verrassender.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:34 schreef DO2 het volgende:
Ik vind seizoen 3 ook wel de minste tot nu toe, trouwens.
Een hoop scenes zijn voor mijn gevoel te lang, of soms zelfs compleet overbodig.
De scenes in seizoen 1 en 2 waren vaak toch 'n stuk treffender.
Maar het is al met al nog altijd erg vermakelijk.
Dat speelde zich toch al af vòòr dat dat schip vertrok of ben ik nu mis?quote:Op maandag 6 mei 2013 22:43 schreef Schalks. het volgende:
[..]
Hoe kan hij dat praatje dan tegen Varys houden in de throne room?
Ging dat gesprek van Varys en Littlefinger niet over in de Voice-Over die de aflevering afsloot?quote:Op maandag 6 mei 2013 22:46 schreef Forbry het volgende:
[..]
Dat speelde zich toch al af vòòr dat dat schip vertrok of ben ik nu mis?
Volgens mij vertrok hij naar de Vale in dat schipje van hem.quote:
De scène met die twee was voor de scène met Sansa, maar ik meen toch echt dat het schip gewoon voor anker lag in de baai.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:46 schreef Forbry het volgende:
[..]
Inderdaad. Joffrey was ook niet op het moment dat Varys en Littlefinger in gesprek waren op Ros aan het schieten, waarom zou dat schip dan wel op dat moment moeten vertrekken?quote:Op maandag 6 mei 2013 22:46 schreef Forbry het volgende:
[..]
Kijk ze niet op je laptop/computer maar op de TV. Dan alt-tab je niet zoveel naar Facebookquote:Op maandag 6 mei 2013 22:48 schreef Norrage het volgende:
Ingewikkelde ep..ik kon mijn concentratie niet behouden...dat probleem heb ik sowieso een beetje dit seizoen
Kun je dan niet beter een serie zoeken die je wel leuk vindt?quote:Op maandag 6 mei 2013 22:50 schreef iAvani het volgende:
[..]
Kijk ze niet op je laptop/computer maar op de TV. Dan alt-tab je niet zoveel naar Facebook
In ieder geval, zo is het bij mij
Zoals velen hier boven mij zeggen denk ik ook dat Sansa niet weg had kunnen gaan voor Tyrion in het spel kwam dus is het niet echt haar schuld...quote:Op maandag 6 mei 2013 22:39 schreef Forbry het volgende:
[..]
"Gekkie"![]()
Ze heeft er niet om gevraagd om met Tyrion te trouwen als je dat bedoelt, maar eerder had ze de keuze tussen met Petyr meegaan (die ze daarin volgens mij wel vertrouwde) en dan ook haar familie weer kunnen zien én trouwen met Loras en in Highgarden gaan wonen. Toen koos ze dus voor dat laatste. Daarom vind ik het nú haar verdiende loon dat ze met Tyrion moet trouwen ipv Loras én niet meer met Petyr meekan.
Mja, dan heb je altijd nog smart phones. Die pak ik er bij zo'n scène met Sam gelijk weer bij.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:50 schreef iAvani het volgende:
[..]
Kijk ze niet op je laptop/computer maar op de TV. Dan alt-tab je niet zoveel naar Facebook
In ieder geval, zo is het bij mij
Haha, ik hou van deze serie. Ben echt een fanboy.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:51 schreef padlarf het volgende:
[..]
Kun je dan niet beter een serie zoeken die je wel leuk vindt?
Daarom linkte ik ook naar het filmpje waarin ze die namen opnoemt.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:02 schreef iAvani het volgende:
[..]
[..]
Zouden dat niet de ogen zijn van de mensen die Arya wilt vermoorden? (Ilan Payne, Joffrey, Cersei, The Hound)
Ah, dat zag ik niet.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:55 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Daarom linkte ik ook naar het filmpje waarin ze die namen opnoemt.
Dat was toch best wel duidelijk of niet?quote:Op maandag 6 mei 2013 22:02 schreef iAvani het volgende:
[..]
[..]
Zouden dat niet de ogen zijn van de mensen die Arya wilt vermoorden? (Ilan Payne, Joffrey, Cersei, The Hound)
-schouderklopje-quote:Op maandag 6 mei 2013 22:56 schreef iAvani het volgende:
[..]
Ah, dat zag ik niet.
Had het helemaal zelf bedacht, goed hè?
Aangezien hier mensen dachten dat ze zo'n Faceless Man aan het worden was niet dus blijkbaarquote:Op maandag 6 mei 2013 22:56 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dat was toch best wel duidelijk of niet?
Ja, op zich wel. Maar ik had de link ook niet meteen gelegd.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:56 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dat was toch best wel duidelijk of niet?
Ze wordt een Faceless Man Woman en doodt zó die 4quote:Op maandag 6 mei 2013 22:58 schreef iAvani het volgende:
[..]
Aangezien hier mensen dachten dat ze zo'n Faceless Man aan het worden was niet dus blijkbaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |