SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier vind je de OP.
Lekker weer, overal bevrijdingsfestivalletjes. Er wordt toch niet meer gescoordquote:
Ik heb vandaag niet zo veel inspiratie en motivatie, net als de spelers.quote:
Jij met al die net-niet feestjes van je.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Lekker weer, overal bevrijdingsfestivalletjes. Er wordt toch niet meer gescoord
Je ken ook binnen blijven zitten uiteraard.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij met al die net-niet feestjes van je.
Dat kan ook idd.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Je ken ook binnen blijven zitten uiteraard.
Maar met Mulder hebben we ook een onzekere keeper die nooit punten pakt voor z'n ploeg.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:08 schreef PizzaGeit het volgende:
ADO heeft ook echt maar 2 fatsoenlijke kansen gehad
Klopt.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:11 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Maar met Mulder hebben we ook een onzekere keeper die nooit punten pakt voor z'n ploeg.
Is plek 4 niet play offs?quote:Op zondag 5 mei 2013 14:12 schreef Cara het volgende:
We mogen heel blij zijn dat RKC voorstaat tegen Vitesse. Had je straks nog 2 voorrondes Europa gemoeten.
Nee, extra voorronde. Wat met onze coëfficiënten hele erge gevolgen kan hebben.quote:
Denk je?quote:Op zondag 5 mei 2013 14:12 schreef Maver24 het volgende:
nou maar hopen dat Vitesse niet nog gaat winnen, 2e plek kunnen we wel vergeten nu
quote:Op zondag 5 mei 2013 14:14 schreef SuperHarregarre het volgende:
Middenveld Het hele team is compleet afwezig vandaag.
Als PSV volgende week onderuit gaat en je wint zelf met 40-0 is er niks aan het handje.quote:
Ze hebben geen zin meer om te spelenquote:Op zondag 5 mei 2013 14:15 schreef Muto het volgende:
Je gaat toch als speler zeiken als de tegenstander tijd rekt? Waarom trekt niemand zijn bek open?
Ik schoffel liever de tegenstander onderuit.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:15 schreef Muto het volgende:
Je gaat toch als speler zeiken als de tegenstander tijd rekt? Waarom trekt niemand zijn bek open?
Omdat ze zelf blij zijn ff rust te hebben.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:15 schreef Muto het volgende:
Ik sta nog steeds achter Feyenoord, maar hier heb ik gewoon ff geen zin in.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:16 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Feyenoorders blijven tenminste tot het bittere eind achter hun club staan...
Nee, al vanaf minuut 1. Geen bezieling. Tegen ADO win je niet zomaar. Zeker niet als Feyenoordzijnde.quote:
quote:Op zondag 5 mei 2013 14:17 schreef Cara het volgende:
[..]
Ik sta nog steeds achter Feyenoord, maar hier heb ik gewoon ff geen zin in.
Ach, ben al lang blij als we gewoon weer Europees spelen.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:17 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Dat zal luid door de Kuip klinken volgend jaar. Als we de voorronde(s) overleven.
"gewoon"???quote:Op zondag 5 mei 2013 14:17 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ach, ben al lang blij als we gewoon weer Europees spelen.
quote:Op zondag 5 mei 2013 14:17 schreef PizzaGeit het volgende:
1 of 2 voorrondes maakt voor Feijenoord veel uit. We kunnen volgend week ook gewoon zomaar vierde staan.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:17 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
In de Kuip tegen NAC, die nu al binnen is en nergens meer om speelt? Denk het niet hoor.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:18 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
1 of 2 voorrondes maakt voor Feijenoord veel uit. We kunnen volgend week ook gewoon zomaar vierde staan.
Met dit elftal zie ik ze al met moeite de EL-voorronde overleven, laat staan als we vierde worden en we twee voorrondes moeten spelen. Als ze de groepsfase halen ben ik al tevreden.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:19 schreef Shreyas het volgende:
[..]
In de Kuip tegen NAC, die nu al binnen is en nergens meer om speelt? Denk het niet hoor.
Die wedstrijd tegen CSKA toenquote:Op zondag 5 mei 2013 14:20 schreef Cara het volgende:
Laatste keer groepfase Europa League is op alweer 5 jaar geleden ofzo. Als we eindelijk weer in die koker zitten ben ik al behoorlijk dankbaar.
Haha denk je dat ?quote:Op zondag 5 mei 2013 14:20 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Nu hoor je Clasie, De Vrij en BMI niet meer zeiken om transfer- en contractzaken. Nu staan ze wel met de beide benen op de grond.
Ze hadden wel dik, ziek Europees shirt dat seizoen. In het goudquote:Op zondag 5 mei 2013 14:21 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Die wedstrijd tegen CSKA toen
Was de enige waarin we scoorden volgens mij
Jep, maar die derde plek is wel voor jullie. Vitesse wint sowieso niet meer.quote:
morgen zal dat een troost zijn. Vandaag is kutquote:Op zondag 5 mei 2013 14:22 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Jep, maar die derde plek is wel voor jullie. Vitesse wint sowieso niet meer.
Geen zorgen, ik denk dat andere clubs hierna niks meer van zich laten horen.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:26 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik wil voorlopig niks meer horen over transfer of contractzaken.
Dat als Feyenoord twee keer won de kans groot was dat we tweede werden.quote:
Die PSV-Kneusjes houden zich zeer druk bezig met de media en vinden dat Koeman teveel met PSV bezig is.quote:
de kans groot??? hahahaha hij wist het zeker.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:28 schreef Muto het volgende:
[..]
Dat als Feyenoord twee keer won de kans groot was dat we tweede werden.
De winnaar van Feyenoord - Vitesse zou 2e worden. PSV telde niet meer mee, want zij hadden last van druk.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:28 schreef Muto het volgende:
[..]
Niks 'de kans groot', je verdraait nu woorden.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:28 schreef Muto het volgende:
[..]
Moet jij niet in 't stadion zitten of desnoods in het Ajax-topic?quote:Op zondag 5 mei 2013 14:29 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
de kans groot??? hahahaha hij wist het zeker.
Die kan niet eens een heel seizoen aan.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:31 schreef SuperHarregarre het volgende:
Clasie slechtste man van het veld omdat hij een grote bakkes heeft en niet thuisgeeft als belangrijke speler op 't middenveld.
Knap hoor. Club kampioen en dan nog bezig houden met Feyenoord. Ik zou trots op jezelf zijn.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niks 'de kans groot', je verdraait nu woorden.
Kom je hier nu ook weer tof doen?quote:Op zondag 5 mei 2013 14:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
GGMM ondanks alles. Feli met het kampioenschap.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit. Is heel het seizoen al bezig met Feyenoord, sneu gedrag.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:31 schreef Muto het volgende:
[..]
Knap hoor. Club kampioen en dan nog bezig houden met Feyenoord. Ik zou trots op jezelf zijn.
Bedankt.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:32 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
GGMM ondanks alles. Feli met het kampioenschap.
RubenSosa is voor PSV.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit. Is heel het seizoen al bezig met Feyenoord, sneu gedrag.
Het gaat over GGMM. Zijn club wordt, geheel terecht, kampioen en alsnog zit hij hier de idioot uit te hangen.quote:
nee, Koeman is de idiootquote:Op zondag 5 mei 2013 14:34 schreef Muto het volgende:
[..]
Het gaat over GGMM. Zijn club wordt, geheel terecht, kampioen en alsnog zit hij hier de idioot uit te hangen.
Stel je niet zo aan manquote:Op zondag 5 mei 2013 14:34 schreef Muto het volgende:
[..]
Het gaat over GGMM. Zijn club wordt, geheel terecht, kampioen en alsnog zit hij hier de idioot uit te hangen.
En Dick Advocaat die zegt dat hij kampioen wordt met PSV is geen idioot? Komt op hetzelfde neer toch. Oh nee, wacht...bij PSV mochten ze ook nog eens 35 miljoen in het team investeren.quote:
Dit. Beter kapt hij in 't geheel met moddereren als hij z'n gedrag niet wil aanpassen.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:34 schreef PizzaGeit het volgende:
GGMM doe jezelf een plezier en pak lekker de trein naar A'dam en ga daar als een debiel lopen feesten. Ga alsjeblieft niet als hypocriete kutmod hier lopen kutten.
Dan kan je het ook nauwelijks zijn club noemen? Dat zijn toch geen Ajacieden man, die 5 minuten na het kampioenschap van hun club op internet in Feijenoord-topics lopen te trollen.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:34 schreef Muto het volgende:
[..]
Nog leuker is dat ze het niet in verdedigers investeren, maar in de aanval.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:35 schreef kapiteintje het volgende:
En Dick Advocaat die zegt dat hij kampioen wordt met PSV is geen idioot? Komt op hetzelfde neer toch. Oh nee, wacht...bij PSV mochten ze ook nog eens 35 miljoen in het team investeren.
De Vrij moet je verkopen. Die staat anderhalf jaar al stil in zijn ontwikkeling. Wordt er zelfs slechter op.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:37 schreef OProg het volgende:
Als sommigen denken klaar te zijn voor het buitenland kom ik wel helpen met een mooie strik eromheen te doen als clubs echt bedragen van een paar miljoen komen bieden.
Je hoeft het verlies van Feyenoord niet af te reageren op GGMM of welke Ajacied hier dan ook. Ik vind het ''getroll'' reuze meevallen na een nederlaag van Feyenoord en het hoort er ook wel een beetje bij. Toen Ajax gelijk speelde tegen ADO was ons topic vol met Feyenoorders die kwamen lachen.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:34 schreef PizzaGeit het volgende:
GGMM doe jezelf een plezier en pak lekker de trein naar A'dam en ga daar als een debiel lopen feesten. Ga alsjeblieft niet als hypocriete kutmod hier lopen kutten.
Ach dat is al het hele seizoen aan de gang. Heb me er één keer heel boos over gemaakt, maar je doet er toch niks aan.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit. Beter kapt hij in 't geheel met moddereren als hij z'n gedrag niet wil aanpassen.
Daar hebben we het ook niet over hoor.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:38 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Je hoeft het verlies van Feyenoord niet af te reageren op GGMM of welke Ajacied hier dan ook. Ik vind het ''getroll'' reuze meevallen na een nederlaag van Feyenoord en het hoort er ook wel een beetje bij. Toen Ajax gelijk speelde tegen ADO was ons topic vol met Feyenoorders die kwamen lachen.
Bovendien, met een derde plek mag Feyenoord absoluut niet klagen, jullie doelstelling is gehaald en meer zou zeker niet verdiend zijn geweest, niet zeiken dus.
Voor een mod is dat nog wat anders.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:38 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Je hoeft het verlies van Feyenoord niet af te reageren op GGMM of welke Ajacied hier dan ook. Ik vind het ''getroll'' reuze meevallen na een nederlaag van Feyenoord en het hoort er ook wel een beetje bij. Toen Ajax gelijk speelde tegen ADO was ons topic vol met Feyenoorders die kwamen lachen.
Een moderator is gewoon een user met 3-4 extra knoppen. Ben je soms vergeten hoe Happel was?quote:
Ze hebben wel het meeste gescoord. Maar liefst meer dan 100 doelpunten.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:36 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Nog leuker is dat ze het niet in verdedigers investeren, maar in de aanval.![]()
![]()
Héél anders iig.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:39 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Een moderator is gewoon een user met 3-4 extra knoppen. Ben je soms vergeten hoe Happel was?
Het enige is dat ik me werkelijk niet voor kan stellen dat clubs die enige interesse ook niet zien dat er week in week uit momenten zijn waarin hij loopt te kutten. Als je thuis tegen Vitesse zelfs een keer Mike fucking Havenaar laat lopen.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:37 schreef Muto het volgende:
[..]
De Vrij moet je verkopen. Die staat anderhalf jaar al stil in zijn ontwikkeling. Wordt er zelfs slechter op.
Als je er pakweg 6 miljoen voor krijgt, mag je erg blij zijn.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:40 schreef OProg het volgende:
[..]
Het enige is dat ik me werkelijk niet voor kan stellen dat clubs die enige interesse ook niet zien dat er week in week uit momenten zijn waarin hij loopt te kutten. Als je thuis tegen Vitesse zelfs een keer Mike fucking Havenaar laat lopen.
Dus vraag me af of dat echt een lekkere deal gaat worden zoals we die begin van het jaar nog voor in de toekomst voor ogen hadden. En dat gaat trouwens voor meer spelers op.
Liever zou ik BMI ook wegdoen. Ik voorzie problemen als hij nog langer linksback moet spelen.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:41 schreef Muto het volgende:
Als je er pakweg 6 miljoen voor krijgt, mag je erg blij zijn.
Met zo'n instelling liepen ze vandaag ook op het veldquote:Op zondag 5 mei 2013 14:39 schreef Pascalus het volgende:
Wat een baggerwedstrijd. Maar laten we het positief bekijken: Qua begroting en spelersmateriaal is Feyenoord de vijfde club van Nederland. Met plek vier haalt Koeman de doelstelling. Alles daarboven is mooi meegenomen.
Dat bedoel ik dus. Terwijl we op een gegeven moment nog dachten dat er een goudmijn rondliep.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:41 schreef Muto het volgende:
[..]
Als je er pakweg 6 miljoen voor krijgt, mag je erg blij zijn.
Mathijsen op de bank zetten of linksbackquote:Op zondag 5 mei 2013 14:42 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Liever zou ik BMI ook wegdoen. Ik voorzie problemen als hij nog langer linksback moet spelen.
Mathijsen is de beste speler vanaf de winterstop.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:43 schreef macca728 het volgende:
[..]
Mathijsen op de bank zetten of linksback
Mathijsen op de bank?quote:Op zondag 5 mei 2013 14:43 schreef macca728 het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat Mathijsen de laatste periode goed speelde centraal, dus ik zou hem niet op de bank zetten. Voor linksback lijkt hij mij te traag.quote:
Joris doet het helemaal niet slecht.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:43 schreef macca728 het volgende:
[..]
Maakte toch allemaal al niks meer uit.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:44 schreef Slobeend het volgende:
Dikke taffeszooi![]()
![]()
Teveel gefaal om op te noemen, maar wat een ontzettende kutwissel van Koeman met z'n Verhoek.
Helemaal eens.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:42 schreef onlogisch het volgende:
Die spelers moeten helemaal niet spreken over een transfer naar het buitenland. De meeste zijn begin 20. Laat ze toch nog 3 of 4 jaar rijpen hier.
We hebben vanmiddag, en ook in andere wedstrijden, allemaal kunnen zien dat niemand van Feyenoord toe is aan een stap hogerop. Dat kunnen ze alleen bewerkstelligen door nog lekker 2 of 3 jaar met elkaar te blijven ballen.
En vooral niet spreken over transfers naar Engeland ofzo![]()
![]()
![]()
gewoon een paar zien te verkopen of kwijt te raken en een paar gatsen met een goede instelling halen.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:45 schreef OProg het volgende:
[..]
Helemaal eens.
Maar goed, sommigen denken geloof ik al dat ze bijna zover zijn en dat ze voor het WK een zekerheidje worden dat ze daar knallen.
En met deze instelling zoals we die vandaag ook weer zagen heb je er ook geen ruk aan.
Ze lachen ons uit omdat we geen tweede zijn geworden. Dat is eigenlijk al prachtig natuurlijk, gezien waar we vandaan komen.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:46 schreef Caland het volgende:
Als je achtereenvolgens 2e en 3e wordt terwijl er bijvoorbeeld in Alkmaar nog meer mogelijk is financieel doe je het lang niet zo slecht. Niet slechter dan bijvoorbeeld een PSV.
Mensen kregen vooral een te hoog verwachtingspatroon omdat we lang bovenin hebben meegedraaid, maar als je naar het vertoonde voetbal kijkt is 3 wel een redelijk juiste afspiegeling van de realiteit.
Ja maar ook de oorzaak dat BMI zo slecht is geworden op de LB pos. Een ouwe, die een hoop geld kost en de ontwikkeling van misschien wel ons grootste talent 110% in de weg heeft gestaan (het leed is al geschiet imo) is de beste man van Feyenoord.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:43 schreef Muto het volgende:
[..]
Mathijsen is de beste speler vanaf de winterstop.
Dat geeft alleen maar aan hoe diep PSV is gezonken. Eigenlijk horen wij daar niet eens een concurrent van te zijn op dit momentquote:Op zondag 5 mei 2013 14:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ze lachen ons uit omdat we geen tweede zijn geworden. Dat is eigenlijk al prachtig natuurlijk, gezien waar we vandaan komen.
waarom zoveel complimenten, elke bal ging naar Pelle van Mathijsen waardoor opbouwen onmogelijk was.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:47 schreef Cara het volgende:
Complimenten voor Mathijsen weer, inderdaad. De rest moet even goed over zichzelf gaan nadenken. Ik ben bijna in staat te zeggen; van Geel, work your magic en kom maar met die miljoenen voor BMI en Clasie. Maar dan krijg je natuurlijk Bulthuis en Vormer ervoor terug.
Klopt. Sterker nog, ik vind dat je dan zelfs nog 'hoog' staat.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:46 schreef Caland het volgende:
Als je achtereenvolgens 2e en 3e wordt terwijl er bijvoorbeeld in Alkmaar nog meer mogelijk is financieel doe je het lang niet zo slecht. Niet slechter dan bijvoorbeeld een PSV.
Mensen kregen vooral een te hoog verwachtingspatroon omdat we lang bovenin hebben meegedraaid, maar als je naar het vertoonde voetbal kijkt is 3 wel een redelijk juiste afspiegeling van de realiteit.
Als je naar vanmiddag kijkt zie je gewoon dat er vrij weinig kwaliteit is. Toch knap om een heel seizoen de schijn op te houden dat het een topteam is. Een 3e plek is al bij al wel realistisch ja.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:46 schreef Caland het volgende:
ja dat ook en andere spelers willen ook het salaris van Joris.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja maar ook de oorzaak dat BMI zo slecht is geworden op de LB pos. Een ouwe, die een hoop geld kost en de ontwikkeling van misschien wel ons grootste talent 110% in de weg heeft gestaan (het leed is al geschiet imo) is de beste man van Feyenoord.
Tja, leuk dat ie de beste is van Feyenoord, maar kijk wat ie met de potentie doet. In potentie denk ik dat BMI een veel grotere kan worden. Maar dat gebeurt nu niet omdat Mathijsen
Ja, het had lager kunnen uitvallen. Maar na 34 wedstrijden sta je doorgaans wel op de plek die je verdient.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:48 schreef Muto het volgende:
[..]
Klopt. Sterker nog, ik vind dat je dan zelfs nog 'hoog' staat.
PSV niet zien voetballen ? Met zo'n verdediging 2de worden in Nederland.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:48 schreef Muto het volgende:
[..]
Klopt. Sterker nog, ik vind dat je dan zelfs nog 'hoog' staat.
Wijze woorden.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat geeft alleen maar aan hoe diep PSV is gezonken. Eigenlijk horen wij daar niet eens een concurrent van te zijn op dit moment
De investeringen gezien?quote:Op zondag 5 mei 2013 14:50 schreef macca728 het volgende:
[..]
PSV niet zien voetballen ? Met zo'n verdediging 2de worden in Nederland.
Eens. Dat is ook niet eens het ergste, met de mogelijkheden is het gewoon goed gedaan.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, het had lager kunnen uitvallen. Maar na 34 wedstrijden sta je doorgaans wel op de plek die je verdient.
Dat is vooral dom investeren geweest natuurlijk. Dat krijg je als het technisch hart denkt dat een elftal maar uit twee linies bestaat.quote:
Nou poeh echt, wat een bagger. Zonder geld 3e worden. Dat doen een Twente en Vitesse dan toch een stuk beter hoor.quote:
Per ratio doet Feyenoord het inderdaad beter dan PSV, financieel gezien. Echter was dat uit noodzaak geboren. Ik weet niet of dit doorgezet wordt wanneer er meer ruimte komt. Verder is het natuurlijk ook zo dat PSV geld krijgt voor spelers die ze verkopen en dus quitte kan spelen. Nu krijgt Feyenoord dat ook, maar ten eerste is dat per ratio minder (lengte contract, leeftijd, deel moet afgelegd worden aan investeerders in bepaalde gevallen, etc.) en ten tweede is het altijd zo geweest van PSV afhankelijk is van vooral aankopen.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:46 schreef Caland het volgende:
Je op kunnen laden voor zo'n wedstrijd is ook gewoon een kwaliteit natuurlijk.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:54 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik vind het al mooi dat Feyenoord zo lang meespeelde bovenin, maar ik kan me echt ergeren dat ze punten hebben laten liggen op de belangrijke momenten vanwege de mentaliteit (PEC Zwolle uit en ADO uit).
Zonder geld mag je wel van ADO winnen.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Nou poeh echt, wat een bagger. Zonder geld 3e worden. Dat doen een Twente en Vitesse dan toch een stuk beter hoor.
Dit dus. Er wordt altijd zo makkelijk gedaan over 'tsja, beter zijn we niet' . Maar in specifieke wedstrijden tegen kleine clubs bega je als PSV, Ajax en nu ook weer Feyenoord, gewoon een blunder wanneer je niet wint.quote:
Tsja, mentaliteit. Gewoon een proces dat ieder team meemaakt. Druk van buitenaf, druk omdat je net international bent. Dan wordt opeens van je verwacht dat je op je 20e een team bij de hand neemt dat een onvoorstelbaar smalle selectie heeft.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:54 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik vind het al mooi dat Feyenoord zo lang meespeelde bovenin, maar ik kan me echt ergeren dat ze punten hebben laten liggen op de belangrijke momenten vanwege de mentaliteit (PEC Zwolle uit en ADO uit).
Ben je nu klaar met je domme getroll?quote:Op zondag 5 mei 2013 14:54 schreef superniger het volgende:
[..]
altijd grote bek hebben en nu doen alsof het je niks uitmaakt
Het beleid van kopen, kopen, kopen en geen prestaties in Eindhoven is echter ook niet waterdicht. De CL miljoenen zijn nog lang niet binnen hoor.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:55 schreef Kenju het volgende:
[..]
Per ratio doet Feyenoord het inderdaad beter dan PSV, financieel gezien. Echter was dat uit noodzaak geboren. Ik weet niet of dit doorgezet wordt wanneer er meer ruimte komt. Verder is het natuurlijk ook zo dat PSV geld krijgt voor spelers die ze verkopen en dus quitte kan spelen. Nu krijgt Feyenoord dat ook, maar ten eerste is dat per ratio minder (lengte contract, leeftijd, deel moet afgelegd worden aan investeerders in bepaalde gevallen, etc.) en ten tweede is het altijd zo geweest van PSV afhankelijk is van vooral aankopen.
Kortom, omdat er nu veel jeugd staat, betekent dit niet dat dit beleid altijd aangehouden gaat of kan worden.
Niemand lacht Feyenoord uit om zijn prestatie, maar wel om dat handjevol die riepen dat Feyenoord kampioen zou worden of makkelijk tweede.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:57 schreef Pascalus het volgende:
Mensen die Feyenoorders 'uitlachen'.![]()
Het is heel knap dat Feyenoord 3e staat.
Het maakt wel wat uit, maar ik lig er niet wakker van gezien de doelstelling dit jaar en in ogenschouw nemende waar we vandaan komen en daarnaast in perspectief gezet door het budget dat onze directe concurrenten hebben. Eigenlijk is een applausje meer op z'n plaats dan gekanker.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:54 schreef superniger het volgende:
[..]
altijd grote bek hebben en nu doen alsof het je niks uitmaakt
quote:
quote:Op zondag 5 mei 2013 14:59 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Niemand lacht Feyenoord uit om zijn prestatie, maar wel om dat handjevol die riepen dat Feyenoord kampioen zou worden of makkelijk tweede.
Ah, ok. Die mensen mag je uitlachen.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:59 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Niemand lacht Feyenoord uit om zijn prestatie, maar wel om dat handjevol die riepen dat Feyenoord kampioen zou worden of makkelijk tweede.
Ik ben het met je eens dat Feyenoord dit seizoen gewoon een goede prestatie heeft geleverd, alleen ik begrijp niet precies wat je bedoelt met ''waar we vandaan komen'', Feyenoord werd vorig jaar toch tweede en dit jaar eindigen ze één plaats lager.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het maakt wel wat uit, maar ik lig er niet wakker van gezien de doelstelling dit jaar en in ogenschouw nemende waar we vandaan komen en daarnaast in perspectief gezet door het budget dat onze directe concurrenten hebben. Eigenlijk is een applausje meer op z'n plaats dan gekanker.
Achteraf gezien is het makkelijk lachen. Toentertijd werd Feyenoord gewoon als titelkandidaat gezien. Daar was niks geks aan.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:59 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Maar komen wel. En het is niet alleen maar kopen, maar ook verkopen. Dat dat beleid niet waterdicht is, en er verkeerder keuzes zijn gemaakt, is een gegeven.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Het beleid van kopen, kopen, kopen en geen prestaties in Eindhoven is echter ook niet waterdicht. De CL miljoenen zijn nog lang niet binnen hoor.
Heb je de competitie en de club een klein beetje gevolgd de laatste 7/8 jaar?quote:Op zondag 5 mei 2013 15:01 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat Feyenoord dit seizoen gewoon een goede prestatie heeft geleverd, alleen ik begrijp niet precies wat je bedoelt met ''waar we vandaan komen'', Feyenoord werd vorig jaar toch tweede en dit jaar eindigen ze één plaats lager.
Dit inderdaad. Koeman met z'n debiele uitspraken de afgelopen maand helpen daarbij ook niet echt mee natuurlijk.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:59 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Een coach die gelooft in z'n team. 't is wat zeg.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:02 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Koeman met z'n debiele uitspraken de afgelopen maand helpen daarbij ook niet echt mee natuurlijk.
Zijn laatste voorronde hoogstwaarschijnlijk ook gewoon ongeplaatst. Nou, veel succes tegen Arsenal.quote:
Een coach die in de kracht van herhaling gelooft. Daar gaat het om, dat die vertrouwen heeft in z'n team is wat anders.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Een coach die gelooft in z'n team. 't is wat zeg.
Koeman lult wel vaker uit zijn nek.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:03 schreef Doublepain het volgende:
Wat jammer nou, Koeman wist het al zo zeker.
Vorig jaar zat ook een factor geluk bij natuurlijk, ook met Guidetti. Op daarna vertrokken op bijna elke linie dragende spelers die een belangrijke factor waren in die tweede plaats.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:01 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat Feyenoord dit seizoen gewoon een goede prestatie heeft geleverd, alleen ik begrijp niet precies wat je bedoelt met ''waar we vandaan komen'', Feyenoord werd vorig jaar toch tweede en dit jaar eindigen ze één plaats lager.
Inderdaad. Met watjes als Toivonen en Mertens zul je het heel moeilijk krijgen + die gammele defensie.quote:
Dat klopt maar dat geldt ook voor Vitesse....en hebben die zich ooit zó uitgesproken over een mogelijk kampioenschap? Hebben die supporters tattoo's gezet? Er waren weken dat Feyenoorders hier continu spraken over de schaal en over de Coolsingel die vol zou staan, etc. Dan is het logisch dat er hier nu een paar om lachen.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Achteraf gezien is het makkelijk lachen. Toentertijd werd Feyenoord gewoon als titelkandidaat gezien. Daar was niks geks aan.
Ik zie het probleem niet zo. Je kunt je er maar druk om maken zeg. Achteraf is het altijd makkelijk lachen. Zo kun je niks zeggen tot het beslist is.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:04 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Een coach die in de kracht van herhaling gelooft. Daar gaat het om, dat die vertrouwen heeft in z'n team is wat anders.
Zijn er uberhaupt supporters van Vitesse dan?quote:Op zondag 5 mei 2013 15:04 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat klopt maar dat geldt ook voor Vitesse....en hebben die zich ooit zó uitgesproken over een mogelijk kampioenschap? Hebben die supporters tattoo's gezet? Er waren weken dat Feyenoorders hier continu spraken over de schaal en over de Coolsingel die vol zou staan, etc. Dan is het logisch dat er hier nu een paar om lachen.
Dit jaar zat er voor Feyenoord ook een factor geluk bij en Pelle, als je zoveel wedstrijden met maar 1 goal verschil wint, mag je over geluk niet klagen tenminstequote:Op zondag 5 mei 2013 15:04 schreef OProg het volgende:
[..]
Vorig jaar zat ook een factor geluk bij natuurlijk, ook met Guidetti. Op daarna vertrokken op bijna elke linie dragende spelers die een belangrijke factor waren in die tweede plaats.
Hoe is dit relevant?quote:Op zondag 5 mei 2013 15:04 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat klopt maar dat geldt ook voor Vitesse....en hebben die zich ooit zó uitgesproken over een mogelijk kampioenschap? Hebben die supporters tattoo's gezet? Er waren weken dat Feyenoorders hier continu spraken over de schaal en over de Coolsingel die vol zou staan, etc. Dan is het logisch dat er hier nu een paar om lachen.
Klopt. Wat dat betreft gewoon niks te klagen met die derde plek.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:05 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dit jaar zat er voor Feyenoord ook een factor geluk bij en Pelle, als je zoveel wedstrijden met maar 1 goal verschil wint, mag je over geluk niet klagen tenminste
Ik vond het een beetje een zielige vertoning. Iedere week meerdere malen bijna wanhopig verkondigen dat PSV echt wel punten gingen verspelen, en dat de winnaar van Feyenoord-Vitesse wel 2de ging worden. Enfin, je weet wat er allemaal gezegd is.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet zo. Je kunt je er maar druk om maken zeg. Achteraf is het altijd makkelijk lachen. Zo kun je niks zeggen tot het beslist is.
quote:Op zondag 5 mei 2013 14:33 schreef SuperHarregarre het volgende:
Kunnen we felicitaties in de Ajax-topics houden?
Acht jaar geleden was Shreyas twee jaar oud dus dat denk ik niet.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb je de competitie en de club een klein beetje gevolgd de laatste 7/8 jaar?
Joh internetneus ga lekker een feestje vieren ipv hier lopen te gallen.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:04 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Voor mij niet, maar voor sommige (vooral PSV-ers trouwens) een reden om te lachen om Feyenoord. De meeste trolls hier zijn ditmaal trouwens PSV-ers heb ik het idee.quote:
quote:Op zondag 5 mei 2013 15:07 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Acht jaar geleden was Shreyas twee jaar oud dus dat denk ik niet.
Domme persoonlijke aanval, gaat nergens over ditmaalquote:Op zondag 5 mei 2013 15:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
Joh internetneus ga lekker een feestje vieren ipv hier lopen te gallen.
90% van de Ajacieden op dit forum moet je niet serieus nemen, kampioenschap vieren op het internetquote:Op zondag 5 mei 2013 15:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
Joh internetneus ga lekker een feestje vieren ipv hier lopen te gallen.
Ajacieden hebben zich al uitgeleefd in het PSV-topic, dus wij moeten ons ook even afreagerenquote:Op zondag 5 mei 2013 15:08 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Voor mij niet, maar voor sommige (vooral PSV-ers trouwens) een reden om te lachen om Feyenoord. De meeste trolls hier zijn ditmaal trouwens PSV-ers heb ik het idee.
Het was een tip.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:09 schreef Shreyas het volgende:
[..]
[..]
Domme persoonlijke aanval, gaat nergens over ditmaal
valt toch ook wel meequote:Op zondag 5 mei 2013 15:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Zijn laatste voorronde hoogstwaarschijnlijk ook gewoon ongeplaatst. Nou, veel succes tegen Arsenal.
't is wat allemaal zeg, iemand die zegt wat hij denkt.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:06 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik vond het een beetje een zielige vertoning. Iedere week meerdere malen bijna wanhopig verkondigen dat PSV echt wel punten gingen verspelen, en dat de winnaar van Feyenoord-Vitesse wel 2de ging worden. Enfin, je weet wat er allemaal gezegd is.
Vooral omdat een beetje Ajacied nu niet achter zijn computer zit op een enkele sneuneus na gok ik zo.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:08 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Voor mij niet, maar voor sommige (vooral PSV-ers trouwens) een reden om te lachen om Feyenoord. De meeste trolls hier zijn ditmaal trouwens PSV-ers heb ik het idee.
Zo volgens mij een first zijn. Al moeten we natuurlijk niet tegen een Kopenhagen aan lopen. Of wie was die andere tegenstander een jaar ervoor of erna?quote:
Je hebt bij elke club debielen die dat soort fratsen uithalen, ik zie echt totaal niet waarom dat een relevant argument zou moeten zijn ter onderbouwing van de stelling dat Feyenoord zichzelf belachelijk heeft gemaakt dit seizoen.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:08 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Verschil is dat je nu twee voorrondes hebt.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:11 schreef Kenju het volgende:
[..]
Zo volgens mij een first zijn. Al moeten we natuurlijk niet tegen een Kopenhagen aan lopen. Of wie was die andere tegenstander een jaar ervoor of erna?
Feyenoord heeft zichzelf niet belachelijk gemaakt, dat heb ik ook niet beweerd.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je hebt bij elke club debielen die dat soort fratsen uithalen, ik zie echt totaal niet waarom dat een relevant argument zou moeten zijn ter onderbouwing van de stelling dat Feyenoord zichzelf belachelijk heeft gemaakt dit seizoen.
Je voert het als argument aan waarom mensen nu lachen om Feyenoord. Ik zie totaal niet hoe het relevant is dat 1 of 2 mensen een voorbarige kampioenstattoo zetten.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:12 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Feyenoord heeft zichzelf niet belachelijk gemaakt, dat heb ik ook niet beweerd.
Ok. Was inderdaad even vergeten dat onze competitie zo treurig was dat dit een gegeven is. Maar dan nog moet dat geen probleem zijn.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Verschil is dat je nu twee voorrondes hebt.
4e voorrondequote:Op zondag 5 mei 2013 15:12 schreef SomebodyReal het volgende:
Hoe werkt dat nou? Als Feyenoord 3e wordt zitten ze dan standaard in de Europa League of bepaalde voorronde? Hoe werkt dat nou?
Laatste voorronde. We stromen dus in dezelfde ronde in als vorig seizoen tegen Praag.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:12 schreef SomebodyReal het volgende:
Hoe werkt dat nou? Als Feyenoord 3e wordt zitten ze dan standaard in de Europa League of bepaalde voorronde? Hoe werkt dat nou?
Ik zou dat maar niet te hard roepen.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:13 schreef Kenju het volgende:
[..]
Ok. Was inderdaad even vergeten dat onze competitie zo treurig was dat dit een gegeven is. Maar dan nog moet dat geen probleem zijn.
Maar wel met een beter elftal als vorig jaarquote:Op zondag 5 mei 2013 15:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Laatste voorronde. We stromen dus in dezelfde ronde in als vorig seizoen tegen Praag.
En ook dit keer zijn we ongeplaatst uiteraard dus wederom een pittige tegenstander.
quote:Op zondag 5 mei 2013 15:12 schreef Doublepain het volgende:
Eigenlijk ironisch dat Feyenoorders klagen over andere mensen in hun topic:
Ik neem een random topic van vorig jaar:
VBL / Het grote PSV topic #575: Laat gaan joh.
HI HA HO
FEYENOORD
Zo
quote:
Denk je.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:14 schreef SomebodyReal het volgende:
[..]
Maar wel met een beter elftal als vorig jaar
Omdat hier veel meer off-topic is. Alleen spreek je daar niemand op aan.quote:
Ja en je hebt een extra trippiequote:Op zondag 5 mei 2013 15:16 schreef Muto het volgende:
Misschien is derde voorronde beter. Als je dan een makkelijkere tegenstander krijgt kun je punten scoren.
Het is toch ook hypocrietquote:
Uh, oke.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:16 schreef Muto het volgende:
[..]
Omdat hier veel meer off-topic is. Alleen spreek je daar niemand op aan.
Ja een stuk of 40-45.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:17 schreef SomebodyReal het volgende:
Is het al bekend of we nog nieuwe spelers krijgen voor volgend seizoen?
Waarom achterlijk? Ik ben daar niet zo bekend mee. Dus daarom een vraag of er misschien nieuwe spelers transfervrij naar Feyenoord komen etc.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Achterlijke vragen, achterlijke antwoorden.
Dat zal de transferperiode moeten uitwijzen.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:19 schreef SomebodyReal het volgende:
[..]
Waarom achterlijk? Ik ben daar niet zo bekend mee. Dus daarom een vraag of er misschien nieuwe spelers transfervrij naar Feyenoord komen etc.
Omdat je het daar over dit topic hebt. Omdat je gewoon heel erg treurig bezig bent. Al een hele tijd. Gewoon dat constante trollen en zuigen. Gefeliciteerd, het is je gelukt. Ik erger me aan je, en meer users met mij.quote:
Bedankt, dat wou ik namelijk alleen even weten.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat zal de transferperiode moeten uitwijzen.
Niemand huilt hoor, wat mij betreft post iedereen hier lekker in dit topic. Ik zie ook helemaal geen Feyenoorders die lopen te janken dat anderen hier posten?quote:Op zondag 5 mei 2013 15:17 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Het is toch ook hypocrietVorig jaar topic diarree en honderden posts in ons topic. Nu huilie doen
Is meestal zo he.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:21 schreef SomebodyReal het volgende:
[..]
Bedankt, dat wou ik namelijk alleen even weten.
Oke.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Omdat je het daar over dit topic hebt. Omdat je gewoon heel erg treurig bezig bent. Al een hele tijd. Gewoon dat constante trollen en zuigen. Gefeliciteerd, het is je gelukt. Ik erger me aan je, en meer users met mij.
Mwah. Half mislukte sneren, zeuren over mensen die in het stadion moeten zitten, enz.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Niemand huilt hoor, wat mij betreft post iedereen hier lekker in dit topic. Ik zie ook helemaal geen Feyenoorders die lopen te janken dat anderen hier posten?
Onder welke steen kom jij vandaan?quote:Op zondag 5 mei 2013 15:23 schreef SomebodyReal het volgende:
[..]
Dus in de zomer en de winterstop zijn de transferperiode. Hopen op wat betere spitsen.
Ik vind het allemaal wel meevallen.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:24 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Mwah. Half mislukte sneren, zeuren over mensen die in het stadion moeten zitten, enz.
Vrij logische reply op trolls. Zie daar geen gejank in eerlijk gezegd.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:24 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Mwah. Half mislukte sneren, zeuren over mensen die in het stadion moeten zitten, enz.
Na constant met de 10-0 geconfronteerd geweest te zijn.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:26 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Het is ook niet zo erg als vorig jaar Feyenoord fans bezig waren
volgens mij zijn jullie de enige die er over janken, over iets dat maanden geleden aan de gang wasquote:Op zondag 5 mei 2013 15:26 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 mei 2013 15:24 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Onder welke steen kom jij vandaan?
Oh, geen idee. Stond toen te pilsen.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:26 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat kan tegenwoordig helemaal niet meer voor Nederlandse clubs, je moet altijd kwalificatie spelen. Het kan dus zomaar zijn dat we uiteindelijk weer niet aan het echte toernooi mogen meedoen.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:12 schreef SomebodyReal het volgende:
Niet per se enkel na de wedstrijd. Ook de 24 uur daarna, misschien zelfs wel langerquote:Op zondag 5 mei 2013 15:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh, geen idee. Stond toen te pilsen.
Maar dat zogenaamde Ajacieden 5 minuten nadat ze kampioen zijn hier komen posten is wel een heel klein beetje treurig toch? Mag best benoemd worden imo.
Ben ik het mee eens. Als Feyenoord kampioen zou worden had ik al een krat bier leeg en was ik in mn blote lul over straat gaan rennen.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh, geen idee. Stond toen te pilsen.
Maar dat zogenaamde Ajacieden 5 minuten nadat ze kampioen zijn hier komen posten is wel een heel klein beetje treurig toch? Mag best benoemd worden imo.
Als je dat al een volksfeest noemt ben je weinig gewend.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:30 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Niet per se enkel na de wedstrijd. Ook de 24 uur daarna, misschien zelfs wel langer![]()
Is ook treurig. Maar was vorig jaar wederom niet anders bij Feyenoord en jullievolksfeest
Gast, wat is je punt eigenlijk?quote:Op zondag 5 mei 2013 15:30 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Niet per se enkel na de wedstrijd. Ook de 24 uur daarna, misschien zelfs wel langer![]()
Is ook treurig. Maar was vorig jaar wederom niet anders bij Feyenoord en jullievolksfeest
Zeer terecht ja. Toch nog een hoogtepuntje voor Den Haag dit seizoen. Graag gedaan.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hebben wij toch even terecht 3 punten afgesnoept van jullie vandaag
Btw, wat een triestheid die supporters in het kids vak van ado. Echt op en top triest!
Ik vond het sowieso achterlijk om een huldiging te houden voor plek 2. Maar blijkbaar waren er genoeg mensen die er behoefte aan hadden. En die taferelen bij de bus komen wat mij betreft toch wel redelijk richting een volksfeest, niet met tienduizenden mensen, maar op een kleinere schaal.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je dat al een volksfeest noemt ben je weinig gewend.
Wat was er aan de hand? We kregen het niet goed mee.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hebben wij toch even terecht 3 punten afgesnoept van jullie vandaag
Btw, wat een triestheid die supporters in het kids vak van ado. Echt op en top triest!
Huldigen doe je op de Coolsingel.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:33 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik vond het sowieso achterlijk om een huldiging te houden voor plek 2. Maar blijkbaar waren er genoeg mensen die er behoefte aan hadden. En die taferelen bij de bus komen wat mij betreft toch wel redelijk richting een volksfeest, niet met tienduizenden mensen, maar op een kleinere schaal.
Waarvan akte.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:33 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik vond het sowieso achterlijk om een huldiging te houden voor plek 2. Maar blijkbaar waren er genoeg mensen die er behoefte aan hadden. En die taferelen bij de bus komen wat mij betreft toch wel redelijk richting een volksfeest, niet met tienduizenden mensen, maar op een kleinere schaal.
Dat je niet zo moet zeuren over fans van andere clubs in je topic als vorig jaar precies hetzelfde door 99% van de Feyenoorders is gedaan. En aangezien je dat uit de SC quote, ga ik er vanuit dat je er een probleem mee hebt. Anders begrijp ik niet waarom je dat doet.quote:
Ik heb geen zin om dat weer uit te leggen.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:33 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Waren een paar personen ik dacht 3/4 ofzo die stormde het kidsvak op en begonnen om zich heen te slaan. Van wat ik heb kunnen zien.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat was er aan de hand? We kregen het niet goed mee.
Het was geen huldiging, maar misschien begrijp je dat zinnetje niet gezien dat nu al heel het jaar gezegd wordt.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:33 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Idiotenquote:Op zondag 5 mei 2013 15:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waren een paar personen ik dacht 3/4 ofzo die stormde het kidsvak op en begonnen om zich heen te slaan. Van wat ik heb kunnen zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |