SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier vind je de OP.
Lekker weer, overal bevrijdingsfestivalletjes. Er wordt toch niet meer gescoordquote:
Ik heb vandaag niet zo veel inspiratie en motivatie, net als de spelers.quote:
Jij met al die net-niet feestjes van je.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Lekker weer, overal bevrijdingsfestivalletjes. Er wordt toch niet meer gescoord
Je ken ook binnen blijven zitten uiteraard.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij met al die net-niet feestjes van je.
Dat kan ook idd.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Je ken ook binnen blijven zitten uiteraard.
Maar met Mulder hebben we ook een onzekere keeper die nooit punten pakt voor z'n ploeg.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:08 schreef PizzaGeit het volgende:
ADO heeft ook echt maar 2 fatsoenlijke kansen gehad
Klopt.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:11 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Maar met Mulder hebben we ook een onzekere keeper die nooit punten pakt voor z'n ploeg.
Is plek 4 niet play offs?quote:Op zondag 5 mei 2013 14:12 schreef Cara het volgende:
We mogen heel blij zijn dat RKC voorstaat tegen Vitesse. Had je straks nog 2 voorrondes Europa gemoeten.
Nee, extra voorronde. Wat met onze coëfficiënten hele erge gevolgen kan hebben.quote:
Denk je?quote:Op zondag 5 mei 2013 14:12 schreef Maver24 het volgende:
nou maar hopen dat Vitesse niet nog gaat winnen, 2e plek kunnen we wel vergeten nu
quote:Op zondag 5 mei 2013 14:14 schreef SuperHarregarre het volgende:
Middenveld Het hele team is compleet afwezig vandaag.
Als PSV volgende week onderuit gaat en je wint zelf met 40-0 is er niks aan het handje.quote:
Ze hebben geen zin meer om te spelenquote:Op zondag 5 mei 2013 14:15 schreef Muto het volgende:
Je gaat toch als speler zeiken als de tegenstander tijd rekt? Waarom trekt niemand zijn bek open?
Ik schoffel liever de tegenstander onderuit.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:15 schreef Muto het volgende:
Je gaat toch als speler zeiken als de tegenstander tijd rekt? Waarom trekt niemand zijn bek open?
Omdat ze zelf blij zijn ff rust te hebben.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:15 schreef Muto het volgende:
Ik sta nog steeds achter Feyenoord, maar hier heb ik gewoon ff geen zin in.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:16 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Feyenoorders blijven tenminste tot het bittere eind achter hun club staan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |