SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier vind je de OP.
Lekker weer, overal bevrijdingsfestivalletjes. Er wordt toch niet meer gescoordquote:
Ik heb vandaag niet zo veel inspiratie en motivatie, net als de spelers.quote:
Jij met al die net-niet feestjes van je.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Lekker weer, overal bevrijdingsfestivalletjes. Er wordt toch niet meer gescoord
Je ken ook binnen blijven zitten uiteraard.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij met al die net-niet feestjes van je.
Dat kan ook idd.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Je ken ook binnen blijven zitten uiteraard.
Maar met Mulder hebben we ook een onzekere keeper die nooit punten pakt voor z'n ploeg.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:08 schreef PizzaGeit het volgende:
ADO heeft ook echt maar 2 fatsoenlijke kansen gehad
Klopt.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:11 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Maar met Mulder hebben we ook een onzekere keeper die nooit punten pakt voor z'n ploeg.
Is plek 4 niet play offs?quote:Op zondag 5 mei 2013 14:12 schreef Cara het volgende:
We mogen heel blij zijn dat RKC voorstaat tegen Vitesse. Had je straks nog 2 voorrondes Europa gemoeten.
Nee, extra voorronde. Wat met onze coëfficiënten hele erge gevolgen kan hebben.quote:
Denk je?quote:Op zondag 5 mei 2013 14:12 schreef Maver24 het volgende:
nou maar hopen dat Vitesse niet nog gaat winnen, 2e plek kunnen we wel vergeten nu
quote:Op zondag 5 mei 2013 14:14 schreef SuperHarregarre het volgende:
Middenveld Het hele team is compleet afwezig vandaag.
Als PSV volgende week onderuit gaat en je wint zelf met 40-0 is er niks aan het handje.quote:
Ze hebben geen zin meer om te spelenquote:Op zondag 5 mei 2013 14:15 schreef Muto het volgende:
Je gaat toch als speler zeiken als de tegenstander tijd rekt? Waarom trekt niemand zijn bek open?
Ik schoffel liever de tegenstander onderuit.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:15 schreef Muto het volgende:
Je gaat toch als speler zeiken als de tegenstander tijd rekt? Waarom trekt niemand zijn bek open?
Omdat ze zelf blij zijn ff rust te hebben.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:15 schreef Muto het volgende:
Ik sta nog steeds achter Feyenoord, maar hier heb ik gewoon ff geen zin in.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:16 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Feyenoorders blijven tenminste tot het bittere eind achter hun club staan...
Nee, al vanaf minuut 1. Geen bezieling. Tegen ADO win je niet zomaar. Zeker niet als Feyenoordzijnde.quote:
quote:Op zondag 5 mei 2013 14:17 schreef Cara het volgende:
[..]
Ik sta nog steeds achter Feyenoord, maar hier heb ik gewoon ff geen zin in.
Ach, ben al lang blij als we gewoon weer Europees spelen.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:17 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Dat zal luid door de Kuip klinken volgend jaar. Als we de voorronde(s) overleven.
"gewoon"???quote:Op zondag 5 mei 2013 14:17 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ach, ben al lang blij als we gewoon weer Europees spelen.
quote:Op zondag 5 mei 2013 14:17 schreef PizzaGeit het volgende:
1 of 2 voorrondes maakt voor Feijenoord veel uit. We kunnen volgend week ook gewoon zomaar vierde staan.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:17 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
In de Kuip tegen NAC, die nu al binnen is en nergens meer om speelt? Denk het niet hoor.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:18 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
1 of 2 voorrondes maakt voor Feijenoord veel uit. We kunnen volgend week ook gewoon zomaar vierde staan.
Met dit elftal zie ik ze al met moeite de EL-voorronde overleven, laat staan als we vierde worden en we twee voorrondes moeten spelen. Als ze de groepsfase halen ben ik al tevreden.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:19 schreef Shreyas het volgende:
[..]
In de Kuip tegen NAC, die nu al binnen is en nergens meer om speelt? Denk het niet hoor.
Die wedstrijd tegen CSKA toenquote:Op zondag 5 mei 2013 14:20 schreef Cara het volgende:
Laatste keer groepfase Europa League is op alweer 5 jaar geleden ofzo. Als we eindelijk weer in die koker zitten ben ik al behoorlijk dankbaar.
Haha denk je dat ?quote:Op zondag 5 mei 2013 14:20 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Nu hoor je Clasie, De Vrij en BMI niet meer zeiken om transfer- en contractzaken. Nu staan ze wel met de beide benen op de grond.
Ze hadden wel dik, ziek Europees shirt dat seizoen. In het goudquote:Op zondag 5 mei 2013 14:21 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Die wedstrijd tegen CSKA toen
Was de enige waarin we scoorden volgens mij
Jep, maar die derde plek is wel voor jullie. Vitesse wint sowieso niet meer.quote:
morgen zal dat een troost zijn. Vandaag is kutquote:Op zondag 5 mei 2013 14:22 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Jep, maar die derde plek is wel voor jullie. Vitesse wint sowieso niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |