quote:Op zondag 5 mei 2013 14:17 schreef Cara het volgende:
[..]
Ik sta nog steeds achter Feyenoord, maar hier heb ik gewoon ff geen zin in.
Ach, ben al lang blij als we gewoon weer Europees spelen.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:17 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Dat zal luid door de Kuip klinken volgend jaar. Als we de voorronde(s) overleven.
"gewoon"???quote:Op zondag 5 mei 2013 14:17 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ach, ben al lang blij als we gewoon weer Europees spelen.
quote:Op zondag 5 mei 2013 14:17 schreef PizzaGeit het volgende:
1 of 2 voorrondes maakt voor Feijenoord veel uit. We kunnen volgend week ook gewoon zomaar vierde staan.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:17 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
In de Kuip tegen NAC, die nu al binnen is en nergens meer om speelt? Denk het niet hoor.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:18 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
1 of 2 voorrondes maakt voor Feijenoord veel uit. We kunnen volgend week ook gewoon zomaar vierde staan.
Met dit elftal zie ik ze al met moeite de EL-voorronde overleven, laat staan als we vierde worden en we twee voorrondes moeten spelen. Als ze de groepsfase halen ben ik al tevreden.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:19 schreef Shreyas het volgende:
[..]
In de Kuip tegen NAC, die nu al binnen is en nergens meer om speelt? Denk het niet hoor.
Die wedstrijd tegen CSKA toenquote:Op zondag 5 mei 2013 14:20 schreef Cara het volgende:
Laatste keer groepfase Europa League is op alweer 5 jaar geleden ofzo. Als we eindelijk weer in die koker zitten ben ik al behoorlijk dankbaar.
Haha denk je dat ?quote:Op zondag 5 mei 2013 14:20 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Nu hoor je Clasie, De Vrij en BMI niet meer zeiken om transfer- en contractzaken. Nu staan ze wel met de beide benen op de grond.
Ze hadden wel dik, ziek Europees shirt dat seizoen. In het goudquote:Op zondag 5 mei 2013 14:21 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Die wedstrijd tegen CSKA toen
Was de enige waarin we scoorden volgens mij
Jep, maar die derde plek is wel voor jullie. Vitesse wint sowieso niet meer.quote:
morgen zal dat een troost zijn. Vandaag is kutquote:Op zondag 5 mei 2013 14:22 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Jep, maar die derde plek is wel voor jullie. Vitesse wint sowieso niet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |