Geen zorgen, ik denk dat andere clubs hierna niks meer van zich laten horen.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:26 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik wil voorlopig niks meer horen over transfer of contractzaken.
Dat als Feyenoord twee keer won de kans groot was dat we tweede werden.quote:
Die PSV-Kneusjes houden zich zeer druk bezig met de media en vinden dat Koeman teveel met PSV bezig is.quote:
de kans groot??? hahahaha hij wist het zeker.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:28 schreef Muto het volgende:
[..]
Dat als Feyenoord twee keer won de kans groot was dat we tweede werden.
De winnaar van Feyenoord - Vitesse zou 2e worden. PSV telde niet meer mee, want zij hadden last van druk.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:28 schreef Muto het volgende:
[..]
Niks 'de kans groot', je verdraait nu woorden.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:28 schreef Muto het volgende:
[..]
Moet jij niet in 't stadion zitten of desnoods in het Ajax-topic?quote:Op zondag 5 mei 2013 14:29 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
de kans groot??? hahahaha hij wist het zeker.
Die kan niet eens een heel seizoen aan.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:31 schreef SuperHarregarre het volgende:
Clasie slechtste man van het veld omdat hij een grote bakkes heeft en niet thuisgeeft als belangrijke speler op 't middenveld.
Knap hoor. Club kampioen en dan nog bezig houden met Feyenoord. Ik zou trots op jezelf zijn.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niks 'de kans groot', je verdraait nu woorden.
Kom je hier nu ook weer tof doen?quote:Op zondag 5 mei 2013 14:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
GGMM ondanks alles. Feli met het kampioenschap.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit. Is heel het seizoen al bezig met Feyenoord, sneu gedrag.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:31 schreef Muto het volgende:
[..]
Knap hoor. Club kampioen en dan nog bezig houden met Feyenoord. Ik zou trots op jezelf zijn.
Bedankt.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:32 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
GGMM ondanks alles. Feli met het kampioenschap.
RubenSosa is voor PSV.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit. Is heel het seizoen al bezig met Feyenoord, sneu gedrag.
Het gaat over GGMM. Zijn club wordt, geheel terecht, kampioen en alsnog zit hij hier de idioot uit te hangen.quote:
nee, Koeman is de idiootquote:Op zondag 5 mei 2013 14:34 schreef Muto het volgende:
[..]
Het gaat over GGMM. Zijn club wordt, geheel terecht, kampioen en alsnog zit hij hier de idioot uit te hangen.
Stel je niet zo aan manquote:Op zondag 5 mei 2013 14:34 schreef Muto het volgende:
[..]
Het gaat over GGMM. Zijn club wordt, geheel terecht, kampioen en alsnog zit hij hier de idioot uit te hangen.
En Dick Advocaat die zegt dat hij kampioen wordt met PSV is geen idioot? Komt op hetzelfde neer toch. Oh nee, wacht...bij PSV mochten ze ook nog eens 35 miljoen in het team investeren.quote:
Dit. Beter kapt hij in 't geheel met moddereren als hij z'n gedrag niet wil aanpassen.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:34 schreef PizzaGeit het volgende:
GGMM doe jezelf een plezier en pak lekker de trein naar A'dam en ga daar als een debiel lopen feesten. Ga alsjeblieft niet als hypocriete kutmod hier lopen kutten.
Dan kan je het ook nauwelijks zijn club noemen? Dat zijn toch geen Ajacieden man, die 5 minuten na het kampioenschap van hun club op internet in Feijenoord-topics lopen te trollen.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:34 schreef Muto het volgende:
[..]
Nog leuker is dat ze het niet in verdedigers investeren, maar in de aanval.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:35 schreef kapiteintje het volgende:
En Dick Advocaat die zegt dat hij kampioen wordt met PSV is geen idioot? Komt op hetzelfde neer toch. Oh nee, wacht...bij PSV mochten ze ook nog eens 35 miljoen in het team investeren.
De Vrij moet je verkopen. Die staat anderhalf jaar al stil in zijn ontwikkeling. Wordt er zelfs slechter op.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:37 schreef OProg het volgende:
Als sommigen denken klaar te zijn voor het buitenland kom ik wel helpen met een mooie strik eromheen te doen als clubs echt bedragen van een paar miljoen komen bieden.
Je hoeft het verlies van Feyenoord niet af te reageren op GGMM of welke Ajacied hier dan ook. Ik vind het ''getroll'' reuze meevallen na een nederlaag van Feyenoord en het hoort er ook wel een beetje bij. Toen Ajax gelijk speelde tegen ADO was ons topic vol met Feyenoorders die kwamen lachen.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:34 schreef PizzaGeit het volgende:
GGMM doe jezelf een plezier en pak lekker de trein naar A'dam en ga daar als een debiel lopen feesten. Ga alsjeblieft niet als hypocriete kutmod hier lopen kutten.
Ach dat is al het hele seizoen aan de gang. Heb me er één keer heel boos over gemaakt, maar je doet er toch niks aan.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit. Beter kapt hij in 't geheel met moddereren als hij z'n gedrag niet wil aanpassen.
Daar hebben we het ook niet over hoor.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:38 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Je hoeft het verlies van Feyenoord niet af te reageren op GGMM of welke Ajacied hier dan ook. Ik vind het ''getroll'' reuze meevallen na een nederlaag van Feyenoord en het hoort er ook wel een beetje bij. Toen Ajax gelijk speelde tegen ADO was ons topic vol met Feyenoorders die kwamen lachen.
Bovendien, met een derde plek mag Feyenoord absoluut niet klagen, jullie doelstelling is gehaald en meer zou zeker niet verdiend zijn geweest, niet zeiken dus.
Voor een mod is dat nog wat anders.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:38 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Je hoeft het verlies van Feyenoord niet af te reageren op GGMM of welke Ajacied hier dan ook. Ik vind het ''getroll'' reuze meevallen na een nederlaag van Feyenoord en het hoort er ook wel een beetje bij. Toen Ajax gelijk speelde tegen ADO was ons topic vol met Feyenoorders die kwamen lachen.
Een moderator is gewoon een user met 3-4 extra knoppen. Ben je soms vergeten hoe Happel was?quote:
Ze hebben wel het meeste gescoord. Maar liefst meer dan 100 doelpunten.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:36 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Nog leuker is dat ze het niet in verdedigers investeren, maar in de aanval.![]()
![]()
Héél anders iig.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:39 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Een moderator is gewoon een user met 3-4 extra knoppen. Ben je soms vergeten hoe Happel was?
Het enige is dat ik me werkelijk niet voor kan stellen dat clubs die enige interesse ook niet zien dat er week in week uit momenten zijn waarin hij loopt te kutten. Als je thuis tegen Vitesse zelfs een keer Mike fucking Havenaar laat lopen.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:37 schreef Muto het volgende:
[..]
De Vrij moet je verkopen. Die staat anderhalf jaar al stil in zijn ontwikkeling. Wordt er zelfs slechter op.
Als je er pakweg 6 miljoen voor krijgt, mag je erg blij zijn.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:40 schreef OProg het volgende:
[..]
Het enige is dat ik me werkelijk niet voor kan stellen dat clubs die enige interesse ook niet zien dat er week in week uit momenten zijn waarin hij loopt te kutten. Als je thuis tegen Vitesse zelfs een keer Mike fucking Havenaar laat lopen.
Dus vraag me af of dat echt een lekkere deal gaat worden zoals we die begin van het jaar nog voor in de toekomst voor ogen hadden. En dat gaat trouwens voor meer spelers op.
Liever zou ik BMI ook wegdoen. Ik voorzie problemen als hij nog langer linksback moet spelen.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:41 schreef Muto het volgende:
Als je er pakweg 6 miljoen voor krijgt, mag je erg blij zijn.
Met zo'n instelling liepen ze vandaag ook op het veldquote:Op zondag 5 mei 2013 14:39 schreef Pascalus het volgende:
Wat een baggerwedstrijd. Maar laten we het positief bekijken: Qua begroting en spelersmateriaal is Feyenoord de vijfde club van Nederland. Met plek vier haalt Koeman de doelstelling. Alles daarboven is mooi meegenomen.
Dat bedoel ik dus. Terwijl we op een gegeven moment nog dachten dat er een goudmijn rondliep.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:41 schreef Muto het volgende:
[..]
Als je er pakweg 6 miljoen voor krijgt, mag je erg blij zijn.
Mathijsen op de bank zetten of linksbackquote:Op zondag 5 mei 2013 14:42 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Liever zou ik BMI ook wegdoen. Ik voorzie problemen als hij nog langer linksback moet spelen.
Mathijsen is de beste speler vanaf de winterstop.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:43 schreef macca728 het volgende:
[..]
Mathijsen op de bank zetten of linksback
Mathijsen op de bank?quote:Op zondag 5 mei 2013 14:43 schreef macca728 het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat Mathijsen de laatste periode goed speelde centraal, dus ik zou hem niet op de bank zetten. Voor linksback lijkt hij mij te traag.quote:
Joris doet het helemaal niet slecht.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:43 schreef macca728 het volgende:
[..]
Maakte toch allemaal al niks meer uit.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:44 schreef Slobeend het volgende:
Dikke taffeszooi![]()
![]()
Teveel gefaal om op te noemen, maar wat een ontzettende kutwissel van Koeman met z'n Verhoek.
Helemaal eens.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:42 schreef onlogisch het volgende:
Die spelers moeten helemaal niet spreken over een transfer naar het buitenland. De meeste zijn begin 20. Laat ze toch nog 3 of 4 jaar rijpen hier.
We hebben vanmiddag, en ook in andere wedstrijden, allemaal kunnen zien dat niemand van Feyenoord toe is aan een stap hogerop. Dat kunnen ze alleen bewerkstelligen door nog lekker 2 of 3 jaar met elkaar te blijven ballen.
En vooral niet spreken over transfers naar Engeland ofzo![]()
![]()
![]()
gewoon een paar zien te verkopen of kwijt te raken en een paar gatsen met een goede instelling halen.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:45 schreef OProg het volgende:
[..]
Helemaal eens.
Maar goed, sommigen denken geloof ik al dat ze bijna zover zijn en dat ze voor het WK een zekerheidje worden dat ze daar knallen.
En met deze instelling zoals we die vandaag ook weer zagen heb je er ook geen ruk aan.
Ze lachen ons uit omdat we geen tweede zijn geworden. Dat is eigenlijk al prachtig natuurlijk, gezien waar we vandaan komen.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:46 schreef Caland het volgende:
Als je achtereenvolgens 2e en 3e wordt terwijl er bijvoorbeeld in Alkmaar nog meer mogelijk is financieel doe je het lang niet zo slecht. Niet slechter dan bijvoorbeeld een PSV.
Mensen kregen vooral een te hoog verwachtingspatroon omdat we lang bovenin hebben meegedraaid, maar als je naar het vertoonde voetbal kijkt is 3 wel een redelijk juiste afspiegeling van de realiteit.
Ja maar ook de oorzaak dat BMI zo slecht is geworden op de LB pos. Een ouwe, die een hoop geld kost en de ontwikkeling van misschien wel ons grootste talent 110% in de weg heeft gestaan (het leed is al geschiet imo) is de beste man van Feyenoord.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:43 schreef Muto het volgende:
[..]
Mathijsen is de beste speler vanaf de winterstop.
Dat geeft alleen maar aan hoe diep PSV is gezonken. Eigenlijk horen wij daar niet eens een concurrent van te zijn op dit momentquote:Op zondag 5 mei 2013 14:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ze lachen ons uit omdat we geen tweede zijn geworden. Dat is eigenlijk al prachtig natuurlijk, gezien waar we vandaan komen.
waarom zoveel complimenten, elke bal ging naar Pelle van Mathijsen waardoor opbouwen onmogelijk was.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:47 schreef Cara het volgende:
Complimenten voor Mathijsen weer, inderdaad. De rest moet even goed over zichzelf gaan nadenken. Ik ben bijna in staat te zeggen; van Geel, work your magic en kom maar met die miljoenen voor BMI en Clasie. Maar dan krijg je natuurlijk Bulthuis en Vormer ervoor terug.
Klopt. Sterker nog, ik vind dat je dan zelfs nog 'hoog' staat.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:46 schreef Caland het volgende:
Als je achtereenvolgens 2e en 3e wordt terwijl er bijvoorbeeld in Alkmaar nog meer mogelijk is financieel doe je het lang niet zo slecht. Niet slechter dan bijvoorbeeld een PSV.
Mensen kregen vooral een te hoog verwachtingspatroon omdat we lang bovenin hebben meegedraaid, maar als je naar het vertoonde voetbal kijkt is 3 wel een redelijk juiste afspiegeling van de realiteit.
Als je naar vanmiddag kijkt zie je gewoon dat er vrij weinig kwaliteit is. Toch knap om een heel seizoen de schijn op te houden dat het een topteam is. Een 3e plek is al bij al wel realistisch ja.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:46 schreef Caland het volgende:
ja dat ook en andere spelers willen ook het salaris van Joris.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja maar ook de oorzaak dat BMI zo slecht is geworden op de LB pos. Een ouwe, die een hoop geld kost en de ontwikkeling van misschien wel ons grootste talent 110% in de weg heeft gestaan (het leed is al geschiet imo) is de beste man van Feyenoord.
Tja, leuk dat ie de beste is van Feyenoord, maar kijk wat ie met de potentie doet. In potentie denk ik dat BMI een veel grotere kan worden. Maar dat gebeurt nu niet omdat Mathijsen
Ja, het had lager kunnen uitvallen. Maar na 34 wedstrijden sta je doorgaans wel op de plek die je verdient.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:48 schreef Muto het volgende:
[..]
Klopt. Sterker nog, ik vind dat je dan zelfs nog 'hoog' staat.
PSV niet zien voetballen ? Met zo'n verdediging 2de worden in Nederland.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:48 schreef Muto het volgende:
[..]
Klopt. Sterker nog, ik vind dat je dan zelfs nog 'hoog' staat.
Wijze woorden.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat geeft alleen maar aan hoe diep PSV is gezonken. Eigenlijk horen wij daar niet eens een concurrent van te zijn op dit moment
De investeringen gezien?quote:Op zondag 5 mei 2013 14:50 schreef macca728 het volgende:
[..]
PSV niet zien voetballen ? Met zo'n verdediging 2de worden in Nederland.
Eens. Dat is ook niet eens het ergste, met de mogelijkheden is het gewoon goed gedaan.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, het had lager kunnen uitvallen. Maar na 34 wedstrijden sta je doorgaans wel op de plek die je verdient.
Dat is vooral dom investeren geweest natuurlijk. Dat krijg je als het technisch hart denkt dat een elftal maar uit twee linies bestaat.quote:
Nou poeh echt, wat een bagger. Zonder geld 3e worden. Dat doen een Twente en Vitesse dan toch een stuk beter hoor.quote:
Per ratio doet Feyenoord het inderdaad beter dan PSV, financieel gezien. Echter was dat uit noodzaak geboren. Ik weet niet of dit doorgezet wordt wanneer er meer ruimte komt. Verder is het natuurlijk ook zo dat PSV geld krijgt voor spelers die ze verkopen en dus quitte kan spelen. Nu krijgt Feyenoord dat ook, maar ten eerste is dat per ratio minder (lengte contract, leeftijd, deel moet afgelegd worden aan investeerders in bepaalde gevallen, etc.) en ten tweede is het altijd zo geweest van PSV afhankelijk is van vooral aankopen.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:46 schreef Caland het volgende:
Je op kunnen laden voor zo'n wedstrijd is ook gewoon een kwaliteit natuurlijk.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:54 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik vind het al mooi dat Feyenoord zo lang meespeelde bovenin, maar ik kan me echt ergeren dat ze punten hebben laten liggen op de belangrijke momenten vanwege de mentaliteit (PEC Zwolle uit en ADO uit).
Zonder geld mag je wel van ADO winnen.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Nou poeh echt, wat een bagger. Zonder geld 3e worden. Dat doen een Twente en Vitesse dan toch een stuk beter hoor.
Dit dus. Er wordt altijd zo makkelijk gedaan over 'tsja, beter zijn we niet' . Maar in specifieke wedstrijden tegen kleine clubs bega je als PSV, Ajax en nu ook weer Feyenoord, gewoon een blunder wanneer je niet wint.quote:
Tsja, mentaliteit. Gewoon een proces dat ieder team meemaakt. Druk van buitenaf, druk omdat je net international bent. Dan wordt opeens van je verwacht dat je op je 20e een team bij de hand neemt dat een onvoorstelbaar smalle selectie heeft.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:54 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik vind het al mooi dat Feyenoord zo lang meespeelde bovenin, maar ik kan me echt ergeren dat ze punten hebben laten liggen op de belangrijke momenten vanwege de mentaliteit (PEC Zwolle uit en ADO uit).
Ben je nu klaar met je domme getroll?quote:Op zondag 5 mei 2013 14:54 schreef superniger het volgende:
[..]
altijd grote bek hebben en nu doen alsof het je niks uitmaakt
Het beleid van kopen, kopen, kopen en geen prestaties in Eindhoven is echter ook niet waterdicht. De CL miljoenen zijn nog lang niet binnen hoor.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:55 schreef Kenju het volgende:
[..]
Per ratio doet Feyenoord het inderdaad beter dan PSV, financieel gezien. Echter was dat uit noodzaak geboren. Ik weet niet of dit doorgezet wordt wanneer er meer ruimte komt. Verder is het natuurlijk ook zo dat PSV geld krijgt voor spelers die ze verkopen en dus quitte kan spelen. Nu krijgt Feyenoord dat ook, maar ten eerste is dat per ratio minder (lengte contract, leeftijd, deel moet afgelegd worden aan investeerders in bepaalde gevallen, etc.) en ten tweede is het altijd zo geweest van PSV afhankelijk is van vooral aankopen.
Kortom, omdat er nu veel jeugd staat, betekent dit niet dat dit beleid altijd aangehouden gaat of kan worden.
Niemand lacht Feyenoord uit om zijn prestatie, maar wel om dat handjevol die riepen dat Feyenoord kampioen zou worden of makkelijk tweede.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:57 schreef Pascalus het volgende:
Mensen die Feyenoorders 'uitlachen'.![]()
Het is heel knap dat Feyenoord 3e staat.
Het maakt wel wat uit, maar ik lig er niet wakker van gezien de doelstelling dit jaar en in ogenschouw nemende waar we vandaan komen en daarnaast in perspectief gezet door het budget dat onze directe concurrenten hebben. Eigenlijk is een applausje meer op z'n plaats dan gekanker.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:54 schreef superniger het volgende:
[..]
altijd grote bek hebben en nu doen alsof het je niks uitmaakt
quote:
quote:Op zondag 5 mei 2013 14:59 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Niemand lacht Feyenoord uit om zijn prestatie, maar wel om dat handjevol die riepen dat Feyenoord kampioen zou worden of makkelijk tweede.
Ah, ok. Die mensen mag je uitlachen.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:59 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Niemand lacht Feyenoord uit om zijn prestatie, maar wel om dat handjevol die riepen dat Feyenoord kampioen zou worden of makkelijk tweede.
Ik ben het met je eens dat Feyenoord dit seizoen gewoon een goede prestatie heeft geleverd, alleen ik begrijp niet precies wat je bedoelt met ''waar we vandaan komen'', Feyenoord werd vorig jaar toch tweede en dit jaar eindigen ze één plaats lager.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het maakt wel wat uit, maar ik lig er niet wakker van gezien de doelstelling dit jaar en in ogenschouw nemende waar we vandaan komen en daarnaast in perspectief gezet door het budget dat onze directe concurrenten hebben. Eigenlijk is een applausje meer op z'n plaats dan gekanker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |