Ja, het had lager kunnen uitvallen. Maar na 34 wedstrijden sta je doorgaans wel op de plek die je verdient.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:48 schreef Muto het volgende:
[..]
Klopt. Sterker nog, ik vind dat je dan zelfs nog 'hoog' staat.
PSV niet zien voetballen ? Met zo'n verdediging 2de worden in Nederland.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:48 schreef Muto het volgende:
[..]
Klopt. Sterker nog, ik vind dat je dan zelfs nog 'hoog' staat.
Wijze woorden.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat geeft alleen maar aan hoe diep PSV is gezonken. Eigenlijk horen wij daar niet eens een concurrent van te zijn op dit moment
De investeringen gezien?quote:Op zondag 5 mei 2013 14:50 schreef macca728 het volgende:
[..]
PSV niet zien voetballen ? Met zo'n verdediging 2de worden in Nederland.
Eens. Dat is ook niet eens het ergste, met de mogelijkheden is het gewoon goed gedaan.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, het had lager kunnen uitvallen. Maar na 34 wedstrijden sta je doorgaans wel op de plek die je verdient.
Dat is vooral dom investeren geweest natuurlijk. Dat krijg je als het technisch hart denkt dat een elftal maar uit twee linies bestaat.quote:
Nou poeh echt, wat een bagger. Zonder geld 3e worden. Dat doen een Twente en Vitesse dan toch een stuk beter hoor.quote:
Per ratio doet Feyenoord het inderdaad beter dan PSV, financieel gezien. Echter was dat uit noodzaak geboren. Ik weet niet of dit doorgezet wordt wanneer er meer ruimte komt. Verder is het natuurlijk ook zo dat PSV geld krijgt voor spelers die ze verkopen en dus quitte kan spelen. Nu krijgt Feyenoord dat ook, maar ten eerste is dat per ratio minder (lengte contract, leeftijd, deel moet afgelegd worden aan investeerders in bepaalde gevallen, etc.) en ten tweede is het altijd zo geweest van PSV afhankelijk is van vooral aankopen.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:46 schreef Caland het volgende:
Als je achtereenvolgens 2e en 3e wordt terwijl er bijvoorbeeld in Alkmaar nog meer mogelijk is financieel doe je het lang niet zo slecht. Niet slechter dan bijvoorbeeld een PSV.
Je op kunnen laden voor zo'n wedstrijd is ook gewoon een kwaliteit natuurlijk.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:54 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik vind het al mooi dat Feyenoord zo lang meespeelde bovenin, maar ik kan me echt ergeren dat ze punten hebben laten liggen op de belangrijke momenten vanwege de mentaliteit (PEC Zwolle uit en ADO uit).
Zonder geld mag je wel van ADO winnen.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Nou poeh echt, wat een bagger. Zonder geld 3e worden. Dat doen een Twente en Vitesse dan toch een stuk beter hoor.
Dit dus. Er wordt altijd zo makkelijk gedaan over 'tsja, beter zijn we niet' . Maar in specifieke wedstrijden tegen kleine clubs bega je als PSV, Ajax en nu ook weer Feyenoord, gewoon een blunder wanneer je niet wint.quote:
Tsja, mentaliteit. Gewoon een proces dat ieder team meemaakt. Druk van buitenaf, druk omdat je net international bent. Dan wordt opeens van je verwacht dat je op je 20e een team bij de hand neemt dat een onvoorstelbaar smalle selectie heeft.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:54 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik vind het al mooi dat Feyenoord zo lang meespeelde bovenin, maar ik kan me echt ergeren dat ze punten hebben laten liggen op de belangrijke momenten vanwege de mentaliteit (PEC Zwolle uit en ADO uit).
Ben je nu klaar met je domme getroll?quote:Op zondag 5 mei 2013 14:54 schreef superniger het volgende:
[..]
altijd grote bek hebben en nu doen alsof het je niks uitmaakt
Het beleid van kopen, kopen, kopen en geen prestaties in Eindhoven is echter ook niet waterdicht. De CL miljoenen zijn nog lang niet binnen hoor.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:55 schreef Kenju het volgende:
[..]
Per ratio doet Feyenoord het inderdaad beter dan PSV, financieel gezien. Echter was dat uit noodzaak geboren. Ik weet niet of dit doorgezet wordt wanneer er meer ruimte komt. Verder is het natuurlijk ook zo dat PSV geld krijgt voor spelers die ze verkopen en dus quitte kan spelen. Nu krijgt Feyenoord dat ook, maar ten eerste is dat per ratio minder (lengte contract, leeftijd, deel moet afgelegd worden aan investeerders in bepaalde gevallen, etc.) en ten tweede is het altijd zo geweest van PSV afhankelijk is van vooral aankopen.
Kortom, omdat er nu veel jeugd staat, betekent dit niet dat dit beleid altijd aangehouden gaat of kan worden.
Niemand lacht Feyenoord uit om zijn prestatie, maar wel om dat handjevol die riepen dat Feyenoord kampioen zou worden of makkelijk tweede.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:57 schreef Pascalus het volgende:
Mensen die Feyenoorders 'uitlachen'.![]()
Het is heel knap dat Feyenoord 3e staat.
Het maakt wel wat uit, maar ik lig er niet wakker van gezien de doelstelling dit jaar en in ogenschouw nemende waar we vandaan komen en daarnaast in perspectief gezet door het budget dat onze directe concurrenten hebben. Eigenlijk is een applausje meer op z'n plaats dan gekanker.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:54 schreef superniger het volgende:
[..]
altijd grote bek hebben en nu doen alsof het je niks uitmaakt
quote:
quote:Op zondag 5 mei 2013 14:59 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Niemand lacht Feyenoord uit om zijn prestatie, maar wel om dat handjevol die riepen dat Feyenoord kampioen zou worden of makkelijk tweede.
Ah, ok. Die mensen mag je uitlachen.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:59 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Niemand lacht Feyenoord uit om zijn prestatie, maar wel om dat handjevol die riepen dat Feyenoord kampioen zou worden of makkelijk tweede.
Ik ben het met je eens dat Feyenoord dit seizoen gewoon een goede prestatie heeft geleverd, alleen ik begrijp niet precies wat je bedoelt met ''waar we vandaan komen'', Feyenoord werd vorig jaar toch tweede en dit jaar eindigen ze één plaats lager.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het maakt wel wat uit, maar ik lig er niet wakker van gezien de doelstelling dit jaar en in ogenschouw nemende waar we vandaan komen en daarnaast in perspectief gezet door het budget dat onze directe concurrenten hebben. Eigenlijk is een applausje meer op z'n plaats dan gekanker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |