Geen zorgen, ik denk dat andere clubs hierna niks meer van zich laten horen.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:26 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik wil voorlopig niks meer horen over transfer of contractzaken.
Dat als Feyenoord twee keer won de kans groot was dat we tweede werden.quote:
Die PSV-Kneusjes houden zich zeer druk bezig met de media en vinden dat Koeman teveel met PSV bezig is.quote:
de kans groot??? hahahaha hij wist het zeker.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:28 schreef Muto het volgende:
[..]
Dat als Feyenoord twee keer won de kans groot was dat we tweede werden.
De winnaar van Feyenoord - Vitesse zou 2e worden. PSV telde niet meer mee, want zij hadden last van druk.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:28 schreef Muto het volgende:
[..]
Niks 'de kans groot', je verdraait nu woorden.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:28 schreef Muto het volgende:
[..]
Moet jij niet in 't stadion zitten of desnoods in het Ajax-topic?quote:Op zondag 5 mei 2013 14:29 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
de kans groot??? hahahaha hij wist het zeker.
Die kan niet eens een heel seizoen aan.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:31 schreef SuperHarregarre het volgende:
Clasie slechtste man van het veld omdat hij een grote bakkes heeft en niet thuisgeeft als belangrijke speler op 't middenveld.
Knap hoor. Club kampioen en dan nog bezig houden met Feyenoord. Ik zou trots op jezelf zijn.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niks 'de kans groot', je verdraait nu woorden.
Kom je hier nu ook weer tof doen?quote:Op zondag 5 mei 2013 14:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
GGMM ondanks alles. Feli met het kampioenschap.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit. Is heel het seizoen al bezig met Feyenoord, sneu gedrag.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:31 schreef Muto het volgende:
[..]
Knap hoor. Club kampioen en dan nog bezig houden met Feyenoord. Ik zou trots op jezelf zijn.
Bedankt.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:32 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
GGMM ondanks alles. Feli met het kampioenschap.
RubenSosa is voor PSV.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit. Is heel het seizoen al bezig met Feyenoord, sneu gedrag.
Het gaat over GGMM. Zijn club wordt, geheel terecht, kampioen en alsnog zit hij hier de idioot uit te hangen.quote:
nee, Koeman is de idiootquote:Op zondag 5 mei 2013 14:34 schreef Muto het volgende:
[..]
Het gaat over GGMM. Zijn club wordt, geheel terecht, kampioen en alsnog zit hij hier de idioot uit te hangen.
Stel je niet zo aan manquote:Op zondag 5 mei 2013 14:34 schreef Muto het volgende:
[..]
Het gaat over GGMM. Zijn club wordt, geheel terecht, kampioen en alsnog zit hij hier de idioot uit te hangen.
En Dick Advocaat die zegt dat hij kampioen wordt met PSV is geen idioot? Komt op hetzelfde neer toch. Oh nee, wacht...bij PSV mochten ze ook nog eens 35 miljoen in het team investeren.quote:
Dit. Beter kapt hij in 't geheel met moddereren als hij z'n gedrag niet wil aanpassen.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:34 schreef PizzaGeit het volgende:
GGMM doe jezelf een plezier en pak lekker de trein naar A'dam en ga daar als een debiel lopen feesten. Ga alsjeblieft niet als hypocriete kutmod hier lopen kutten.
Dan kan je het ook nauwelijks zijn club noemen? Dat zijn toch geen Ajacieden man, die 5 minuten na het kampioenschap van hun club op internet in Feijenoord-topics lopen te trollen.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:34 schreef Muto het volgende:
[..]
Nog leuker is dat ze het niet in verdedigers investeren, maar in de aanval.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:35 schreef kapiteintje het volgende:
En Dick Advocaat die zegt dat hij kampioen wordt met PSV is geen idioot? Komt op hetzelfde neer toch. Oh nee, wacht...bij PSV mochten ze ook nog eens 35 miljoen in het team investeren.
De Vrij moet je verkopen. Die staat anderhalf jaar al stil in zijn ontwikkeling. Wordt er zelfs slechter op.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:37 schreef OProg het volgende:
Als sommigen denken klaar te zijn voor het buitenland kom ik wel helpen met een mooie strik eromheen te doen als clubs echt bedragen van een paar miljoen komen bieden.
Je hoeft het verlies van Feyenoord niet af te reageren op GGMM of welke Ajacied hier dan ook. Ik vind het ''getroll'' reuze meevallen na een nederlaag van Feyenoord en het hoort er ook wel een beetje bij. Toen Ajax gelijk speelde tegen ADO was ons topic vol met Feyenoorders die kwamen lachen.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:34 schreef PizzaGeit het volgende:
GGMM doe jezelf een plezier en pak lekker de trein naar A'dam en ga daar als een debiel lopen feesten. Ga alsjeblieft niet als hypocriete kutmod hier lopen kutten.
Ach dat is al het hele seizoen aan de gang. Heb me er één keer heel boos over gemaakt, maar je doet er toch niks aan.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit. Beter kapt hij in 't geheel met moddereren als hij z'n gedrag niet wil aanpassen.
Daar hebben we het ook niet over hoor.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:38 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Je hoeft het verlies van Feyenoord niet af te reageren op GGMM of welke Ajacied hier dan ook. Ik vind het ''getroll'' reuze meevallen na een nederlaag van Feyenoord en het hoort er ook wel een beetje bij. Toen Ajax gelijk speelde tegen ADO was ons topic vol met Feyenoorders die kwamen lachen.
Bovendien, met een derde plek mag Feyenoord absoluut niet klagen, jullie doelstelling is gehaald en meer zou zeker niet verdiend zijn geweest, niet zeiken dus.
Voor een mod is dat nog wat anders.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:38 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Je hoeft het verlies van Feyenoord niet af te reageren op GGMM of welke Ajacied hier dan ook. Ik vind het ''getroll'' reuze meevallen na een nederlaag van Feyenoord en het hoort er ook wel een beetje bij. Toen Ajax gelijk speelde tegen ADO was ons topic vol met Feyenoorders die kwamen lachen.
Een moderator is gewoon een user met 3-4 extra knoppen. Ben je soms vergeten hoe Happel was?quote:
Ze hebben wel het meeste gescoord. Maar liefst meer dan 100 doelpunten.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:36 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Nog leuker is dat ze het niet in verdedigers investeren, maar in de aanval.![]()
![]()
Héél anders iig.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:39 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Een moderator is gewoon een user met 3-4 extra knoppen. Ben je soms vergeten hoe Happel was?
Het enige is dat ik me werkelijk niet voor kan stellen dat clubs die enige interesse ook niet zien dat er week in week uit momenten zijn waarin hij loopt te kutten. Als je thuis tegen Vitesse zelfs een keer Mike fucking Havenaar laat lopen.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:37 schreef Muto het volgende:
[..]
De Vrij moet je verkopen. Die staat anderhalf jaar al stil in zijn ontwikkeling. Wordt er zelfs slechter op.
Als je er pakweg 6 miljoen voor krijgt, mag je erg blij zijn.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:40 schreef OProg het volgende:
[..]
Het enige is dat ik me werkelijk niet voor kan stellen dat clubs die enige interesse ook niet zien dat er week in week uit momenten zijn waarin hij loopt te kutten. Als je thuis tegen Vitesse zelfs een keer Mike fucking Havenaar laat lopen.
Dus vraag me af of dat echt een lekkere deal gaat worden zoals we die begin van het jaar nog voor in de toekomst voor ogen hadden. En dat gaat trouwens voor meer spelers op.
Liever zou ik BMI ook wegdoen. Ik voorzie problemen als hij nog langer linksback moet spelen.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:41 schreef Muto het volgende:
Als je er pakweg 6 miljoen voor krijgt, mag je erg blij zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |